Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

R20A3 problem z poborem oleju / Wadliwe tłoki

VIII olej

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#31 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:48, 15.10.2019

Jeszcze nie ale z tego co widziałem na tej stronie to sprzedaje zestawy (filtr + olej do Accorda VII i VIII)  właśnie ten olej który mam teraz zalany. Pożyjemy zobaczymy. Jak problem poboru nie ustanie to trzeba będzie zabrać się za pierścienie.

Sprawdź kamerką inspekcyjną przez otwory świec jakie masz tłoki a ja Ci powiem czy masz standardowe, czy wadliwe tłoki i pierścienie. Wg mnie masz wadliwe.


  • 0

#32 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:28, 15.10.2019

Do poczytania:

https://www.civicfor...ik-2012-Zbiórka


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#33 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:04, 16.10.2019

Można jeszcze to dodać:

https://www.civicfor...TEC-1-8-benzyna


  • 0

#34 Antau

Antau
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 20.10.2019

Szczerze... Jakbym nie wsadził tej kasy którą już włożyłem w auto to pewnie bym sprzedał  :cwaniak: A tak na poważnie to podjadę do znajomego mechanika i niech zaglądnie tą kamerką i wrzucę tutaj co i jak... 


  • 0

#35 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:40, 23.10.2019

Sprawdź kamerką inspekcyjną przez otwory świec jakie masz tłoki a ja Ci powiem czy masz standardowe, czy wadliwe tłoki i pierścienie. Wg mnie masz wadliwe.


Bylem dzis u kolegi na wymianie oleju , okazalo sie ze posiada taka kamerke , wiec tak z czystej ciekawosci odkrecilismy dwie swiecie , i zobaczylem tylko nagar na srodkowej czesci tlokow , numer niemożliwy do odczytania jedynie na bokach ( tak z 1cm od scianek ) czysty tlok 😕😔 , cale szczescie ze mam jakies znikome ubytki ( niecałe 0.5 l na 10tys km , i to dolane po wakacyjnych wojazach w Itali 😉
  • 0

Czarne jest piękne !!!


#36 Antau

Antau
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 28.10.2019

Koledzy. Chodzi mi po głowie taka opcja. Czy warto kupić silnik używany z jakiegoś rozbitka? Chodzi o silnik po 2012 roku. Bo jakby zsumować koszt wymiany tłoków, pierścieni, uszczelniaczy zaworowych, wszystkich uszczelek, planowania głowicy i robocizny to chyba taniej wyjdzie wymienić silnik.

Użytkownik Antau edytował ten post 20:41, 28.10.2019

  • 0

#37 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:51, 29.10.2019

Od 2:28


  • 0

#38 Antau

Antau
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:11, 29.10.2019

Czyli coś się dzieje w temacie. Jeśliby zrobili akcje serwisową to byłoby miodzio. 😁
  • 0

#39 Antau

Antau
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 02.11.2019

Dziś zaobserwowałem takie zjawisko. Podczas spokojnej jazdy chciałem spróbować co się stanie po depnieciu na luzie 😀 przytrzymałem chwilę ma odcięciu a w lusterku zobaczyłem małą chmurkę dymu... Pierwsza myśl to przepala olej. Postanowiłem hondę troszeczkę przepalić poprzez dynamiczną jazdę (ciągnąć do czerwonego na kilku biegach. Później jadąc już normalnie chciałem znowu przygazowac na luzie z ciekawości czy chmurka znowu się pojawi, ale już się nie pojawiła.
  • 0

#40 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:12, 30.11.2019

Próbował ktoś preparatu Xado anticarbon?
Zbiera dobre oponie w necie.
  • 0

#41 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:59, 01.12.2019

Ja to stosowałem w VI genie bez żadnych efektów.


  • 0

#42 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 16:19, 11.12.2019

Kiedyś był dostępny xado decarbonizer w płynie i on miał większą skuteczność od nafty, obecnie przez wymogi unijne produkt wycofany z produkcji.
  • 0

#43 Antau

Antau
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 23.12.2019

Jestem aktualnie po zmianie sprzęgła i uszkodzeniu uległ czujnik prędkości... Niestety musiałem wybrać się do aso bo nigdzie nie mieli zamiennika. Przy okazji pogadałem chwilę z gościem z serwisu i przedstawiłem mu mój problem z poborem oleju.... Gość się uśmiechnął i powiedział do mnie tak, że serwis zawsze broni się tym że może "wypić" do 1l/1000km ale poszedł na zaplecze i po chwili przyniósł mi olej Mobil 1 5w50 i powiedział że w jego przypadku (accord vii k24) pobór się zmniejszył i to sporo i nie tylko... że kilku pracowników serwisu jeździ również "siódemkami" i ten olej znika w mniejszych ilościach. Oczywiście nie nakłaniał mnie do zakupu u nich bo cena wiadomo :cyklop:  Motula 5w30 brała mu 4l/1000km, a wyżej wymienionego mobila już tylko 1.5l. Aha i jeszcze jedno... Czytając kilka postów wyżej wątki o wadliwych tłokach z civica ix i accorda viii, było opisane coś w ten deseń, że do tych tłoków r1a czy jakoś tak nie można dostać pierścieni, a normalnie po nr vin na aso pierścienie do mojego są dostępne koszt 1000pln na cztery tłoki.


  • 0

#44 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:19, 23.12.2019

4 litry na 1000km?
Prędzej na 10 000km.
  • 0

#45 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:57, 24.12.2019

Haparts się w sprawie wadliwych tłoków udziela:

https://www.facebook...109411872407108


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, olej

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq