Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Piasta przednia Accord VI

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kapsel1891

kapsel1891
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Międzychód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:42, 19.04.2019

Witam wszystkich.

 

Wiem że temat był już wałkowany, ale nie znalazłem odpowiedzi na to co mnie interesuje.

A więc muszę wymienić komplet piast, gdyż okazało się że mam dość spore bicie na nich. Początkowo myślałem że to wina starych tarcz hamulcowych, lecz niestety zakupiony czujnik obnażył smutną prawdę.

W mojej Hani siedzą piasty o numerze 44600-S1A-E00 i nowych niestety nie dostanę już nigdzie. Na alledrogo za to upatrzyłem nowe piasty o numerze 44600-S84-A00 montowane w młodszych rocznikach. Średnica zewnętrzna na łożysko jest taka sama, przegub również powinien pasować. Próbował już ktoś takiego przeszczepu? 

 

Link do aukcji: https://allegro.pl/o...-2-3-7402879063


  • 0

#2 Sparrow606

Sparrow606
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:08, 20.04.2019

Ogólnie w tym ogłoszeniu masz napisane, że piasta pasuje do ACCORD VI (CK, CG, CH, CF8) 2.3 (CL3) sedan | 2254cc 113 KW / 154 HP | 2001.01 - 2003.06

Więc to chyba do Twojego pasować niestety nie będzie.


  • 0

#3 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:59, 20.04.2019

Ogłoszenie ma błąd , bo CL3 ma 5 szpilek , więc nie wiem jakim cudem ma pasować do twojego , swoją drogą polecam NTN takie jakie na 1 montaż były


  • 0

#4 kapsel1891

kapsel1891
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Międzychód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:55, 20.04.2019

Japancars.ru pokazuje tą samą piastę także w wersji 1.8, więc nie sugerowałbym się lista pasujących modeli.  Poza tym rozstaw szpilek jest identyczny jak w mojej, nawet średnica tulei wg. podanych wymiarów pasuje w łożysko. No chyba że zdjęcie odbiega od tego co sprzedają i rzeczywiście piasta ma 5 szpilek..

 

Edit:

 

Znalazłem jednak odpowiedź tu na forum:http://www.accordklu...e-8#entry907013

Piasty pasują bez problemu, jedynie nagwintowane otwory do których tarcz hamulcowa jest przykręcana są w innym miejscu ale to już nie ma znaczenia. 

Przydałoby się tylko znaleźć jakieś NTN lub SKF bo te Mapco średnio mi pasują..


Użytkownik kapsel1891 edytował ten post 18:38, 20.04.2019

  • 0

#5 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:43, 25.04.2019

Jeśli chodzi o przód to raczej bierze się to co jest, albo ratuje się OEM uzywkami... niestety.
  • 0

#6 kapsel1891

kapsel1891
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Międzychód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:03, 23.07.2019

Z braku czasu dopiero teraz uporałem się z piastami. Kupiłem na autodoc piasty Mapco od wersji US plus łożyska SKF od wersji EU i wszystko pasuje elegancko. No, oczywiście oprócz otworów do przykręcenia tarcz hamulcowych, ale to było oczywiste. Auto w końcu przestało telepać podczas hamowania. Co ciekawe w grudniu robiłem zawieszenie przednie i podczas demontażu zwrotnicy ujrzałem coś takiego:

Prawy górny wahacz TRW po 10 tyś km. Guma na sworzniu jak widać prima sort. 

Załączony plik  67194991_2166795146775849_5889631207817216000_n.jpg   105,14 KB   7 Ilość pobrań

 

Z braku CTR kupiłem ryż. Gdybym wiedział jak to będzie wyglądać dziś, to regenerowałbym stare.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq