Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jakie oringi do wymiany.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukibosss

lukibosss
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 18.04.2019

Siemka,
Czynnik mi ucieka w miejscu łączenia węża ze sprężarka (albo gdzieś w okolicy bo dokładnie to nie wiem), chciałbym wymienic wszystkie oringi które bez wielkich problemów idzie wymienić. Jakie one mają tam wymiary?
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:28, 18.04.2019

A nie lepiej podjechać do speców od klimy żeby wymienili oringi i nabili czynnik? Co jak po samodzielnej wymianie uszczelki źle siądą i dalej będzie wyciek? Daj to typom którzy mają do tego sprzęt.
  • 0

#3 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:52, 18.04.2019

Możesz wg schematu w ESM , koszt wszystkich w ASO to około 150 zł


  • 0

#4 Sparrow606

Sparrow606
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:40, 19.04.2019

Dokładnie, lepiej podjedź do jakiegoś mechanika. Samemu będzie ciężko poprawnie to wykonać.


  • 0

#5 Milosz900

Milosz900
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.9
  • Wersja:Type-S
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 28.04.2019

Czynnik mi ucieka w miejscu łączenia węża ze sprężarka (albo gdzieś w okolicy bo dokładnie to nie wiem), chciałbym wymienic wszystkie oringi które bez wielkich problemów idzie wymienić. 

 

Wydaje mi się, że powinien zrobić to mechaniki lub w serwisie. Jak chcesz wymieniać wszystkie oringi  to wymieniaj wszystkie, a nie takie co uda się Tobie zdjąć, a reszte olejesz. Taka wymiana nie ma najmniejszego sensu.


  • 0

#6 Zawada696

Zawada696
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:58, 06.05.2019

Wymiana oringów nie jest taka łatwa, możesz zapowietrzyć wiele rzeczy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq