Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pomoc w obniżeniu auta.

VII VII Tourer

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Turaj

Turaj
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:34, 16.04.2019

Witam,

 

wiem, że jest sporo artukułów nt. sprężyn, amortyyzatorów itp. Minowicie chciałem pokazać na swoim przykładzie.

Proszę Was o fachową pomoc, co mogłbym zrobić delikatnie obniżyć auto zachowując ''resztę'' komfortu  :zoltek:

 

Koła to 19cali Randell 0038, opony 225/35. Przy seryjnym zawieszeniu jedzie się na prawde przyzowicie, myślełem, że będzie gorzej... ale. Przód auta trochę wysoko stoi i bolą oczy ;/ Podpowie mi ktoś co mógłbym zrobić tutuaj? Czy jest sens i czy warto obniżyć tylko przód? Czy jest to mój tylko głupi wymysł? Tył jako tako wygląda.

Ogólnie auto mam od grudnia i chciałbym aby zostało w rodzinie, przy planowanym dziecku, więc nie mogę mieć też za twardo :D

Proszę podpowiedzcie mi co mógłbym zrobić z tym fantem.

 

Pozdrawiam i dziękuje za każdą odpowiedź. 

 

 

 

a2a25c6310ff7041med.jpg
 
43c1f98fe27381admed.jpg
 
6b7cb8dd83504560med.jpg
 
463eeb0b034a84f3med.jpg

  • 0

#2 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 08:53, 16.04.2019

Osobiście dwójkę maluszków od urodzenia wróżę na gwincie i z głośnym wydechem ;) dzieci łatwiej się przyzwyczajają :D

Wjedź na asfalt i zrób fotkę prosto od boku
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#3 Turaj

Turaj
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:57, 16.04.2019

Osobiście dwójkę maluszków od urodzenia wróżę na gwincie i z głośnym wydechem ;) dzieci łatwiej się przyzwyczajają :D

Wjedź na asfalt i zrób fotkę prosto od boku

 

He he. Dla mnie też nie będzie problemu, gorzej z drugą połówką  :cyklop:

 

Auto u mechanika na klimie. Odbiorę to zrobie zdjęcia na asfalcie.


  • 0

#4 Turaj

Turaj
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 18.04.2019

Mam zdjęcia jak stoi auto na twardym. Co myślicie? 

 

 

bf445a7a4299688amed.jpg
 
923e4bc747e9fb77med.jpg
 
7452bf320cf77a75med.jpg

  • 0

#5 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 11:00, 18.04.2019

Podaj szerokość felgi.

Strasznie malutkie te oponki, w sensie profil. Zmieniłbym na większe na pewno. A czy gwint... Też bym dał gdybym dysponował kasiorą na Twoim miejscu ;) Są gwinty, które można mięciutko ustawić, tak by nie było jakoś uciążliwe ;)
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#6 Turaj

Turaj
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 18.04.2019

Profil tutuaj jest 35  :cyklop:

 

Co do szerokości to nie wiem, dzisiaj pojade do wywarzenia to sprawdze. Na pewno trochę wystaje, więc tu też będę musiał uważać przy ewentualny obniżeniu.


  • 0

#7 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:07, 18.04.2019

Zobacz przy okazji et felgi i szerokość.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:42, 18.04.2019

Tyle tematów o obniżeniu auta itd i powstał kolejny... 

 

Zakładaj eibacha czy hr i będziesz zadowolony. Nic nie urwiesz, plomby nie wypadną... to w głównej mierze obniża trochę samochód,  Wygląda teraz jak terenówka... także wyjścia masz dwa, albo zmienić na jakieś koła 17 oem, albo obniżyć, albo jeździł tak jak jest bo to twój samochód:) 

 

Więcej znajdziesz tutaj:

http://www.accordklu...50/#entry961434

 

A tak wygląda mój samochód na 19 calach:

9454298100_1555598528_bigthumb.jpg 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#9 Turaj

Turaj
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:29, 19.04.2019

Piękna sztuka Ślepak! 

 

Dzięki wielkie za pomoc. Wiem, wiem, są inne tematy i Twój też czytałem. Pytałem w moim czy jest szansa na obniżenie samego przodu. Jakie masz opony na tej feldze? 

Ogólnie mam szerokość felgi 8,5J. Jak jechałem w 4, to lewy tył przyciera mi opone na tym zawieszeniu, czyli seryjnym. Dzieje się tak przy skrecaniu w prawo i wystarczy jakiś uskok.  Czytałem o cramberach i szukam tutaj rozwiązań. 


  • 0

#10 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 07:43, 19.04.2019

Pewnie że możesz obniżyć sam przód, tylko że może się zrobić tak że przód będzie niżej niż tył. Do tego przód lekko "sztywniejszy" a tył seryjny to się też będzie źle prowadziło.

 

A jakie masz ET? 40? Bo jak tak to powodem przycierania jest za szeroka felga, wartości maksymalne to 8J i ET40. U ciebie o te pół cala jest za szeroko, żeby tego uniknąć potrzebne cambery na tył. 

 

Także jak nie jestem w błędzie co do ET to wydatków robi się więcej.

 

Musisz sam zadecydować, kupić jakieś OEM 17 czy obniżać już całe auto i do tego cambery. 

 

U mnie 225/35/19 8j ET40 właśnie.

 

Mając bardzo praktyczne kombi to poszedł bym jednak w 17 cali na seryjnym zawieszeniu lub obniżył i poszukał 18 cali felg.

 

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#11 Turaj

Turaj
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 19.04.2019

Tak jest ET40.... Czyli mamy 8,5j i ET 40...Felgi są od kumpla, który też miał acco VII tylko, że w sedanie i leżały. Mówił, że tylko spręzyny robił. Mogę je odkupić za dobrą kasę, ale zbiera się tutuaj wydatków. 


  • 0

#12 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:18, 19.04.2019

No to moje zdanie już znasz co bym zrobił z felgami :)

Zrobisz jak sam uważasz... do tego przyjmij stan dróg w PL, większe spalanie i inne ograniczenia jak funkcjonalność kombi które posiadasz. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#13 Turaj

Turaj
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:40, 19.04.2019

Kwestia tego typu też, że mam ksenon i czytałem, że ciężko z camberami i czujnikiem poziomowania. Na pewno już po Twoich wypowedziać cały pójdzie w dół. Tylko bije się z myślami co robić dalej.  


  • 0

#14 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 11:21, 19.04.2019

Dlaczego ciężko? Cambery zakłada się na wahacz do którego jest podłączony czujnik poziomowania czy co?
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#15 Turaj

Turaj
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 19.04.2019

Dlaczego ciężko? Cambery zakłada się na wahacz do którego jest podłączony czujnik poziomowania czy co?

 

Z tego co czytam to tak. Lepiej wychodzi to w sedanach, w caravan jest sztukateria. A przód jak moge schować? Jak zrobić negatyw? Ogólnie pogadam dzisiaj z gościem co miał te alu jak u niego to dokładnie wyglądało. Bo on jeździł tymi alusami w swojej VII.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, VII Tourer

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq