Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana paska wieloklinowego, problem z napinaczem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 NineThou

NineThou
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:16, 15.04.2019

Cześć wszystkim!

 

Od dłuższego czasu czytam forum i postanowiłem wyrzucić zbędną rolkę prowadzącą pasek wieloklinowy. Można powiedzieć, że zabieg chcę przeprowadzić "przy okazji" wymiany w/w paska, który jest już dotknięty zębem czasu.

Planowo chciałbym zrobić to jutro, pacjent oczywiście Accord 2.2 ictdi, wstępnie oględziny/przygotowanie mam już za sobą, no i więc...

 

O ile rolka prowadząca poddała się no bez większych oporów, to śruba od napinacza, którą to miałbym poluzować pasek - jest w kształcie koła :)

 

Do każdej rzeczy lubię wyjść przygotowanym, czy ktoś z Was drodzy użytkownicy ma dla mnie jakąś radę jak zrzucić stary pasek, a potem założyć nowy? Biorąc pod uwagę, że śruba wygląda - jak wygląda. 

 

Czy będę miał lepszy dostęp do napinacza zdejmując poszycie nadkola?

 

Wszelkie rady, sugestie mile widziane! Pozdrawiam wszystkich, miłego dnia


  • 0

#2 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:19, 15.04.2019

Podstawa to dobry klucz 14mm, albo zrobić sobie samemu na przykład takie coś https://www.youtube....h?v=UqjAtGcMWr8


  • 0

#3 NineThou

NineThou
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 15.04.2019

Podstawa to dobry klucz 14mm, albo zrobić sobie samemu na przykład takie coś https://www.youtube....h?v=UqjAtGcMWr8

 

Cześć Mika, dziękuje za odpowiedź!

 

Wdarło się chyba malutkie nieporozumienie, bardziej jak o sposób wymiany, chciałem spytać o sposób poradzenia sobie ze śrubą w rolce napinacza - jest cała zjechana :) Klucz to ja mam, dobry :)!

 

Ewentualnie czy ktoś mógłby podać mi numer OEM całego napinacza? Zapewne łożysko jest do wymiany, bo coś "świergoli" łatwiej będzie mi odkręcić cały napinacz wymieniając go zarazem, jak katować się z odkręceniem rolki, gdzie zapewne śruba kosztuje 5 funtów, a cały napinacz 25 (mieszkam w UK) 


Użytkownik NineThou edytował ten post 14:52, 15.04.2019

  • 0

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2603 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 30
Super

Napisano 17:19, 15.04.2019

https://allegro.pl/o...idShowitemShare
31170-RBD-E01 nr napinacza diesel.
Łożysko w rolce diesla 6303 2rs C3.
  • 0

#5 NineThou

NineThou
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:57, 15.04.2019

https://allegro.pl/o...idShowitemShare
31170-RBD-E01 nr napinacza diesel.
Łożysko w rolce diesla 6303 2rs C3.

 

Czapki z głów! podziękował! Czy do wymontowania napinacza polecacie zdjąć pompę wspomagania, czy dostanę się tam jakoś od strony nadkola?


  • 0

#6 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2603 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 30
Super

Napisano 19:12, 15.04.2019

Pompa wypad.
  • 1

#7 NineThou

NineThou
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:48, 16.04.2019

Pompa wypad.

 

Dziękuje raz jeszcze. Zaopatrzę się zatem w cały napinacz i będę atakował. Pozdrawiam i życzę miłego dnia


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq