Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z cieknącym wspomaganiem

VI wspomaganie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Aspi118

Aspi118
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Cieszyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:ch6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:13, 10.04.2019

Mam problem ze wspomaganiem po wymianie cieknących węży zaczęło cieknąć w okolicach gumy nr 4 olej kapie z gumy. Pomoże ktoś co z takim faktem zrobic?

 

Załączone pliki


  • 0

#2 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 17:10, 10.04.2019

Mam problem ze wspomaganiem po wymianie cieknących węży zaczęło cieknąć w okolicach gumy nr 4 olej kapie z gumy. Pomoże ktoś co z takim faktem zrobic?

albo regeneracja w jakimś warsztacie, albo jak byś robił we własnym zakresie, to uszczelniacz górny puszcza i musiał byś go wybić (wylezie wraz z łożyskiem z tej obudowy wałka) i dobrać nowy pod wymiar ;) (musisz mieć klucz gwiazdkowy E10 do odkręcenia obudowy i 12;14 płaską do przewodów). numery bodajże (NBR 34 011 622 20 R; 34 011 622 11 R) (29,15x18x5,5; 29x19x4,55). :)


Użytkownik gons edytował ten post 17:10, 10.04.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, wspomaganie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq