Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord VI 1.8 nagle zgasł i szarpie

VI Accord 6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 TSCrec

TSCrec
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 07.04.2019

Witam mam accorda 6 1.8 2002r. Zjeżdżając z autostrady wcisnąłem sprzęgło, auto zgasło i nie chciało odpalić, teraz gdy odpalam zimny silnik, chodzi nie równo, kiedy dodam gazu wchodzi na obroty i spada do zera, Im jest cieplejsze tym bardziej spadają obroty aż do zera. EGR czyszczony,krokowy czysty, nowe świece, czyszczona kopułka, wymieniony filtr paliwa. Z autem było wszystko ok, przyjechało za granicę normalnie, nagle zgaslo i teraz nie równo pracuje aż się wyłącza. Auto bez gazu, nie znalazłem takiego tematu więc proszę o pomoc.
  • 0

#2 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 23:03, 07.04.2019

najprościej będzie, jak podepniesz hankę pod kompa na początek po OBD ;) standardowo zaleca się sprawdzenie luzów zaworowych, no i ciśnienie na cylindrach dla świętego spokoju zmierzyć ;)


  • 0

#3 TSCrec

TSCrec
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 07.04.2019

Właśnie wywalił chcecka, ale zrobiłem reset zamiast sprawdzić kod błędu, teraz się nie zapala. rozważałem wiele możliwości bez wymiany części, bo na ten objaw jest ich wiele, jednak zastanawia mnie, że wszystko było ok przez 5tys km od kupienia, i nagle auto gaśnie, potem nie odpala, dodam gazu to odpali lecz pracuje nie równo a jak się nagrzeje to gaśnie, czy tak nagłą awarię mógł wywolać czujnik? Wydaje mi się że dużo mi paliła ale nie sprawiała problemów wogole i nagle silnik padł.

Użytkownik TSCrec edytował ten post 23:15, 07.04.2019

  • 0

#4 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 08:06, 08.04.2019

może być sonda lambda, czujnik spalania stukowego, zdechły egr, zdechły IACV, zdechły czujnik temperatury, odpięty wężyk na kolektorze ssącym, kończące się świece, lejące wtryski ... bardzo dużo przyczyn można wymienić i bez kompa ciężko w coś strzelić :D elektronikę możesz sobie darować bez kompa i na początek sprawdź podstawy ;) czy na kolektorze wszystkie wężyki są całe, czy zgaśnie po zatkaniu w przepustnicy dziurki do IACV, czy płyn chłodniczy jest przynajmniej na minimum, czy świece nie są okopcone/zalane/białe, czy masy nie są pourywane/zaśniedziałe i jak masz możliwość, to koniecznie zajrzyj do zaworów, bo czasami po regulacji większość bolączek odchodzi od ręki ;)


  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:19, 08.04.2019

a zawory regulowałeś po zakupie?


  • 0

#6 TSCrec

TSCrec
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:24, 08.04.2019

Nie regulowałem zaworów, bo pracują cichutko, pozatym to się stało nagle, nie było żadnego szarpania przed, poprostu auto nagle zgaslo i teraz pracuje jakby na 3 gary
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:25, 08.04.2019

Reguluj zawory od razu a później szukaj dalej.

Nie klepało bo nie było przerw. 


  • 0

#8 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:41, 08.04.2019

Reguluj zawory od razu a później szukaj dalej.
Nie klepało bo nie było przerw.


Zawory zawory zawory! U mnie jak były za ciasno też takie objawy się zaczynały.

Użytkownik lysymlk edytował ten post 14:42, 08.04.2019

  • 0

#9 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:17, 08.04.2019

Zawory się robi a nie słucha :cyklop:


  • 0

#10 TSCrec

TSCrec
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:22, 09.04.2019

Ogarnę szczelinomierz i dam znać, mam nadzieję że na tym się skończy.
  • 0

#11 TSCrec

TSCrec
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 14.04.2019

Niestety regulacja nie pomogła, było parę małych niedociągnięć nanzaworach lecz po regulacji się nic nie zmieniło, nie wywala chcecka, silnik odpala na zimnym, pracuje nie równo i telepie. Na ssaniu trochę falują obroty. Silnik będzie tak pracował aż się nagrzeje, cały czas nierówno. Kiedy dodam gazu i puszczę obroty spadają do zera, kiedy raz tak zgaśnie już nie chce odpalić chyba że dodam gazu lecz już wtedy trzeba go cały czas podtrzymywać gazem bo zgaśnie. Można wymienić cały układ zapłonowy ale wolałbym to bardziej sprecyzować. Jeśli nie wywala chcecka to podłączenie pod komputer coś da?

Czo jest powodem że silnik pierwszy raz odpali, będzie chodził nie równo x czasu dopóki nie dodam gazu, na wyższych obrotach pracuje normalnie, lecz po odpuszczeniu gazu gaśnie i już nie odpala.

Użytkownik TSCrec edytował ten post 14:55, 14.04.2019

  • 0

#12 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 15:31, 14.04.2019

sprawdź iskrę na kablach jak auto nie chce zapalić, kręcisz rozrusznikiem a z odpiętego kabla ma przeskakiwac iskra na obudowe silnika i tak po kolei wszystkie kable


Użytkownik Maxell edytował ten post 15:32, 14.04.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#13 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:42, 14.04.2019

Zrób filmik jak to chodzi
  • 0

#14 TSCrec

TSCrec
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 14.04.2019

Powiem tak, dolałem może z 0.5l płynu do chłodnicy i zaślepiłem EGR. Problem zniknął. Niesprawny zawór powoduje zbyt bogatą mieszankę, teraz pewnie na vtecu wywali chcecka więc trzeba go wymienić. Ale przy okazji ustawiłem zawory xD

Użytkownik TSCrec edytował ten post 00:28, 15.04.2019

  • 0

#15 Impact

Impact
  • Klubowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 17.05.2023

Czyli przyczyna tkwiła w EGR ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Accord 6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq