Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana rozrządu VI gen

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 amat00r

amat00r
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 07.04.2019

Witam wszystkich :)

 

Mam zamiar wymienić rozrząd w swojej czarnej perle :)

Proszę doradźcie mi który jest lepszy rozrząd oczywiście z pompą wody silnik 1.8 vtec 2002 rok 136 KM :) 

Cenowo różnica 100 zł między jednym a drugim ale ja niestety nie znam się na tym a również chcę żeby to wszystko było sprawne. Jeśli macie inny rozrząd do zaproponowania to również rozważę to :)

1. https://www.czesciau...koparts/7298225

2. https://allegro.pl/o...366fdd6604cf017

 

 


  • 0

#2 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:40, 07.04.2019

Po pierwsze nie robił bym zakupów na stronie części auto24pl. Moje ostatnie zakupy były nie udane. Po długim oczekiwaniu i wielu mailach poszedłem drogą przelewu i stwierdziłem że kasa poszła na konto autodoc GmbH Berlin. Po interwencji na ich stronie za dwa dni części były w domu. Czyli te auto 24pl jest jakąś odnogą autodoc i raczej nieudaną. Zestaw z pompą Aisin też odpada.
Pompa to minimum Dolz, albo nie ruszać oryginału. Paski i rolki brać od Haparts. Pamiętaj że dopiero po rozbiórce okaże się prawdziwy zakres robót. Przy tych latach i przebiegu rolki z górnej półki, bo jak np. po 50 tysiącach podda się pompa albo uszczelniacz rolki zostawiasz.Albo napisz do Wołka, będziesz zadowolony :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
U mnie po 80 tysiącach poddała się pompa GMB no i też muszę.

Użytkownik Srebrny edytował ten post 12:48, 07.04.2019

  • 0

#3 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 17:35, 07.04.2019

uszczelniacze tylko OEM, czyli NOK, corteco siadaja bardzo szybko.

 

dokładny opis co i jak w kwesti wymiany rozrzadu, znajdziesz w Dziale "zrob to sam"


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#4 amat00r

amat00r
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:17, 08.04.2019

Znalazłem rolki i paski oraz pompy wody. Paski i rolki mogą być te ?
https://haparts.pl/tbk-10.html

A pompę wody która zamówić ?

https://m.autodoc.pl...-ck/10026-1-8-i

Niestety na haparts nie ma pompy wody do mojej perły
  • 0

#5 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:25, 08.04.2019

Z pompą to się pomyliłem, minimum Hepu.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 amat00r

amat00r
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:32, 08.04.2019

ZnalaZłem taką
https://m.autodoc.pl/hepu/7825533

https://www.iparts.p...338.html#100091

W ubiegłym roku w lipcu dokładnie robiłem remont silnika ale mój mechanik stwierdził że rozrządu nie trzeba było wymieniać

Użytkownik amat00r edytował ten post 09:37, 08.04.2019

  • 0

#7 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:05, 08.04.2019

Ile km zrobiłeś od lipca ?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 amat00r

amat00r
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 08.04.2019

Jakieś 5-8 tys KM

Powiedzcie mi która tą pompę wybrać bo dziś chciałem zamówić

Edit:
Zamówiłem już zestaw z pompą Asahi za 470 zł i mam mieć już paczuszkę jutro

Użytkownik amat00r edytował ten post 13:39, 08.04.2019

  • 0

#9 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 16:26, 08.04.2019

rozrząd to jedno, uszczelniacze drugie ;) jak zamówiłeś zestaw z HaParts'a + pompa Asahi, to będzie cacy ;) brakuje Ci jeszcze uszczelniaczy wału, wałka rozrządu, wałka balansowego i pompy oleju :D no i przydały by się nowe sprężynki do napinaczy :zoltek: do tego ogarnięty mechanior, który czyta instrukcję i nie napnie Ci paska, jak strunę w gitarze  :diabelgrin:


  • 0

#10 amat00r

amat00r
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 08.04.2019

Uszczelniacze były wymieniane w lipcu. Wtedy robiłem generalke silnika bez rozrządu
  • 0

#11 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:34, 08.04.2019

No więc średnio ten remont oceniam, żeby nie powiedzieć słabo.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Pewnie zaraz jakieś opie........l dostanę.

Użytkownik Srebrny edytował ten post 21:35, 08.04.2019

  • 0

#12 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:24, 09.04.2019

Kapitalka bez rozrządu bo mech powiedział że nie trzeba brzmi trochę jak w języku handlarzy "full opcja bez skóry i nawigacji"
  • 0

#13 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 17:11, 09.04.2019

Kapitalka bez rozrządu bo mech powiedział że nie trzeba brzmi trochę jak w języku handlarzy "full opcja bez skóry i nawigacji"

no fakt, jest to trochę śmieszne, bo koszt rozrządu podczas remontu jest powiększony o cenę części (od 250 zł z pompą wody w górę) :D
ale nie nam oceniać ;) może akurat te trzy stówki zabrakło podczas generalki :) (a teraz trzeba dać pińcet :zoltek: ).


  • 0

#14 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:06, 09.04.2019

Jest zasada ze pasek rozrzadu zaklada sie tylko raz... Jednak ryzykowne posunięcie skladac po remoncie na starym rozrzadzie.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#15 amat00r

amat00r
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:42, 10.04.2019

no fakt, jest to trochę śmieszne, bo koszt rozrządu podczas remontu jest powiększony o cenę części (od 250 zł z pompą wody w górę) :D
ale nie nam oceniać ;) może akurat te trzy stówki zabrakło podczas generalki :) (a teraz trzeba dać pińcet :zoltek: ).

Też tak mówiłem ale cóż było minęło jutro bd robiony. Ważne że teraz wiem jaki rozrząd będzie i jak najdłuższej trasy sobie życzę ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq