XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
F23z5 tuning mechaniczny
#16
Napisano 07:54, 08.04.2019
Wiadomo komp inny i strojenie
#17
Napisano 09:56, 08.04.2019
Sam wydech + 4-2-1- , dolot i strojenie i juz będzie czuć , ja mam tylko te 2 pierwsze i jestem juz zadowolony a miałem x róznych hond z lat 90 i wszelkie modzenie lepiej zacząc od tego
#18
Napisano 10:44, 08.04.2019
#19
Napisano 16:15, 08.04.2019
Ja mam TTS dedykowany do VI gen i ma 3 tłumiki , więc co by nie było i żeby przyjemnie jeździć w trasach to raczej 3 tłumiki
#20
Napisano 16:26, 08.04.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#21
Napisano 19:13, 08.04.2019
2,25 i masz cisze a zarazem odmula nieco.
W pojedynczym tez idzie to zrobic. Ale w dual jest wieksza srednica bez zwiekszania glosnosci. Bo 2x2cale vs 2.25 od srodka do końca robi znaczna różnice.
Choc wiadomo wydechy z atr to juz dziadki i wiele moze byc w slabym stanie. Kawasowka jest bardzo ok, tylko koszta sie generuja...
#22
Napisano 22:24, 08.04.2019
chyba najwiekszy przyrost da kolektor wydechowy,
wydech w f23? szkoda kasy ... w k24 wydech dał nam np 8 KM, w silniku ktory mial 240KM to u ciebie da 3 KM...?
wałek z 2.0? a co on ci da kilka KM na max obrotach, na ktorych jestes w pol sekundy przed odcinka?
jaka kase wydasz:
-kolektor
-komp
-wydech
-walek
-strojenie
2tysie?? ile uzyskasz z 10KM ? na max obrotach warto? kilka Nm?
moze lepiej zainwestowac w krotka skrzynie ktora da zdecydowanie lepszy efekt?
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#23
Napisano 23:39, 08.04.2019
Widze ze nie znasz f23.. Wiec nie rzucaj pustych liczb.
Kompletnie inna charakterystyka k24 i nie ta techologia. Karygodne jest porownywanie tych silnikow. Zostan przy modzeniu k24 jesli W tym Ci dobrze idzie naprawde
Nie musisz za Kolege zdecydowac a najwazniejsze nie wprowadzab go w błąd piszac ile co da. Bo f23 tak naprawde nie ma gotowych rozwiazan i orentacyjnych liczb jakie dany mod moze przyniesc. Kazdy projekt /proba to pionierskie rozwiazania. Tylko z turbinami amerykanie te silniki modzili w NA nie dlubali z racji na niski CR ich f23A...
F23 z vteciem od 2300... Walek f20b6 ma znacznie wyzsza krzywke vtecowa co jednak robi różnicę. A w porownaniu z regulowanym kolem otwiera szerzej mozliwosci tego silnika.
W tym motorze nie tyle moc jest ważna co moment.. Bo to jest bardziej dieslowata charaktetystyka. Ciagnie do ok 6-6.5tys... Na wiecej niestety kostrukcja glowicy nie pozwala chyba ze kółko regukowane jakos znaczaco by to zmienilo kosztem dolu gdzie f23 jest naprawde elastyczny w porownaniu do innych fseri w VI genie.
Trzeba sobie usiwadomic jak juz zaznaczylen na samym poczatku tematu. Ze tutaj konie bardzo duzo kosztuja, i jest to typowa sztuka dla sztuki. Ale robi z VI przyjemne auto z dobrym dolem.. Zgoła inna charakyerystyka niz h22 z ktorym to probowano porównywać f23 pomodzone przez Civita ktory radzi sobie nadwyraz dobrze, na seryjnej skrzyni.. A wybor krotszych jest jakby nie patrzec spory.. Ogranicza nas tylko wyobraznia i budżet bo tu mozna poplynac jesli ktos chce jednak robic najmocniejsze f23.. Trzeba sie dobrze zastanowic.
#24
Napisano 05:46, 09.04.2019
jak to napisałeś sztuka dla sztuki, i tu sie w 100% zgadzam. I dalej twierdze ze krótka skrzynia najlepiej tu zrobi i kol wydechowy,
koło vtc tez nie zawsze duzo daje na przykładzie k24 to wiem.
vtec w tym silniku to calkiem inny vtec niz np w h22, tu był chyba po to aby silnik na dole byl oszczedny i pracowało 12 zaworów?
masz racje znie znam f23 ale chyba nikt tych silnikow nie tuninguje bo to kompletnie nie ma sensu.
grzebałem tez duzo w f22b5 i to były pieniadze w bloto, kasy duzo a efekty marne poprostu tych silnikow nie sie robi na tuning
zmienic kol, wydechowy i skrzynie i tyle tuningu. szkoda kasy pojezdzic i kupic jakis inny samochod lub inny silnik.
a z ciekawosci macie jakies wykresy ile to ma nm na tym dole charakterystyki ze mowicie ze jedzie jak diesel?
Użytkownik slasz129 edytował ten post 05:49, 09.04.2019
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#25
Napisano 06:35, 09.04.2019
F22b5 to jest jeszcze cos innego.. Tam nic nie ma nawet VTEc eko.. F'ka ma choc ten 12v zawirowaniem na dole(przydatne w trasie ekonomia znaczna,zalezna od kilku czynnikow) i 16v z wyzszym wziosem ale tylko ssace.. Wiec bie ma co tu szukac w seri sportowych doznan..
H22 dohc noto juz inna bajka niedosc ze 16v oraz vtec(wyzszy wzios i czas na obu walkach) to jeszcze gratow od groma.
Co do dislowatej charakterystyki...
Od 1800-2000rpm masz ok. 170NM-180Nm a max moment ponad 200nm spadajacy dopiero powyzej 5500rpm. Wiec bardzo wczesnie moim zdaniem. Moc w sumie sie kończy dosyc wczesnie 6000-6500rpm chyba ze cos by jeszcze po rzezbil z kanalami w glowicy moze ssacym... W kazdym razie kombinowanie.
F23 ma ta zalete w VI generacji ze jest w stanie przyjac Glowice h22 bez az takich wielkich przerobek tzw Frankenstein.. Ale to z K seri znasz napewno
#26
Napisano 06:55, 09.04.2019
175 nm przy 2200 mial moj stary f22b5 przed tuningiem po wywaleniu kata i egra w 2010roku . a ponad 200 od 4 tys. takze praktycznie tak samo jak wasz nowszy silnik w ktorym mowicie ze ma duzo Nm. Także nie cuda z tymi niutami w tym f23
moc rozwijaja podobnie . f23 to dalej taka sama kicha nie silnik tylko dolozony vtec zeby bylo oszczednie na trasie w malych obciazeniach i tyle jego zalet.
jedyna suszna opcja tracic kase z tym silnikiem to zalozyc czapke od h22, i wtedy sie ma ponad 200konikow z tego copamietam kolega tak mial i mial 208km i 250niuta, i to dopiero jechalo. a seryjne f23 to rzezbienie w g...
Tu macie wykres .szkoda że nie mam tego ostatecznego to chyba byście swapy robili na f22b5 z tego f23 hehe
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#27
Napisano 17:59, 09.04.2019
G23 fajna opcja dla odwaznych.
Ten temat f23 i jego modow jest jednak dla osob odwaznych nie zwracajacych uwagi na zdanie innych. Indywidualności.
#28
Napisano 06:01, 10.04.2019
totalnie nie wiesz o czym piszesz... F23 to SOHC... TypeR... H22a7 DOHC..
wieksze wtryski w tym przypadku przydadza sie dopiero przy uzyskaniu mocy 170km+
niestety prawda jest taka ze Koszty sa bardzo wysokie za dodatkowe konie w tym silniku....
No i masz rację. Nie za bardzo jestem w tym temacie. Ale z puentą się sam zgodziłeś - wydatek duży a efekt nie koniecznie zadowalający.
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#29
Napisano 16:56, 18.10.2020
Dodam że samochód posiada już jakieś mody
#30
Napisano 17:14, 18.10.2020
podejrzewam ze nikt tego nie robił jeszcze. Det3 może dać lepsze rezultaty, niz klasyczny p28
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Jaka podniesc moc w f23z5
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych