Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Zacisk tył - regeneracja

VIII VIII zacisk tył

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:28, 12.12.2019

Panowie,
Tragedia... rezerwałem sobie gumkę sworznia z tyłu. Miało być szybkie czyszczenie... a wyszła ch...jnia. Auto na "kołku" a potrzebne.
Szukam takiej osłonki, które reparaturki są jakościowo najlepsze ???
Z tego co pamiętam oryginałów kupić się nie da. .. Ale przedzwonię później do aso.

 

edit: aso - caly zestaw regeneracja (same gumki) - 240 PLN, tyle nie dam :(

/e12


Użytkownik egon12 edytował ten post 08:55, 12.12.2019

  • 0

#17 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:44, 12.12.2019

Frenkit ??? Będzie najlepszy z tych innych niż oryginał ?
/e12
  • 0

#18 Krzysiek15255

Krzysiek15255
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Krzyżówki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe CG4
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:10, 12.12.2019

Autofren vs Frenkit i Frenkit pasował, a autofren nie w Accordzie Coupe VI, więc bralbym Frenkit.
  • 0

#19 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:51, 12.12.2019

Jak masz rozerwana to możesz jeździć, bez paniki. Kupujesz nowa, czyscisz prowadnice, otwór, smarujesz i bangla.
  • 0

#20 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:01, 12.12.2019

Rozerwałem przy czyszczeniu... nie będę składał na takim.
Już kupiłem na szybko Autofren za 14pln :). Taki sam zacisk jest w kilku fordach wiec z zamiennikami nie ma problemu.
/e12

Użytkownik egon12 edytował ten post 16:02, 12.12.2019

  • 0

#21 Tidit86

Tidit86
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 11.03.2020

Ludzie ja czyściłem papierem ściernym z rdzy i hammeritem smarowałem. W moim poprzednim aucie volvo s60 po 4 latach od malowania po umyciu dalej mialy taki sam kolor
  • 0

#22 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:01, 11.03.2020

Koledzy a nie próbował ktoś zaadoptować tylnego zacisku z crv III są tam zaciski boscha i nie ma problemu z korozją tłoczków.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#23 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:37, 11.03.2020

jak to nie ma jak to taki sam zacisk?
wierz mi tak samo korodyja tloczki w crvce jak w 7 i 8
mowa o zaciskach bez mechanizmu recznego
bo tloczki w 6,7 z mechanizmem recznego praktycznie nie rdzewieja wcale
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#24 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:13, 12.03.2020

Seth crv III ma system boscha a nie lucasa  i ja osobiście nie spotkałem się ze skorodowanym tłoczkiem boscha, Accord 7 i 8 ma system lucasa więc chodzi mi stricte o zaciski boscha, i nie ważne czy crv czy accord chodzi o tłoczki boscha.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#25 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:05, 12.03.2020

Faktycznie w crv3 jeszcze okazji nie miakem robić.. W cr2 bardzo często, czy to tył, czy przód..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#26 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:47, 12.03.2020

muloj masz racje, ja myslalem o crv II
bosche raz robilem i mam jdne na polce i faktycznie tloczki czyste ;)

jak ktos chce niech przeklada, bo pasuje wszystko
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#27 ETER

ETER
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Katowice/Kwidzyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 21.06.2021

Czy ma ktoś może wzór tego klucza do rozebrania tylnego zacisku?


  • 0

#28 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:48, 30.05.2022

Szanowni koledzy,

Jestem po regeneracji tylnego zacisku ( bez ręcznego ) w VIII. 

Przyznam szczerze, że mimo mojego braku umiejętności ale z pomocą Was i YT udało się w 100%

Bardzo przyjemna praca. Faktycznie największa korozja była pod gumką i to powodowało utrudniony powrót tłoczka.

Wszystko dokładnie wyczyszczone takim drymelkiem na 12V i innymi przyborami. 

 

Taka mała uwaga: przy wymianie klocków którą robiłem rok temu, dałem za dużo smaru na piny i to w dużym stopniu utrudniło ich poruszanie, także moja rada, żeby smaru na piny dawać symbolicznie. Natłuścić je tylko a nie grubo smarować jak zrobiłem to ja. 

 

Po regeneracji zewnętrzna robocza część tarczy od razu nabrała odpowiedniego koloru i pracuje pełną powierzchnią.

Płyn w zacisku przy rozbieraniu był wręcz czarny...

Wszystko na koniec skręcone dynamometrykiem bo nie mam wyczucia w łokciu :)

1653931809049.jpg

 

 

1653931809013.jpg

1653931808982_1.jpg


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII zacisk tył

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq