Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przekładka foteli z UK, problem z oparciami

VII Fotele Accord VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz Wasilewski

Łukasz Wasilewski
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Cl7 executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:05, 30.03.2019

Cześć, borykam się z takim problemem, mianowicie w dniu dzisiejszym przełożyłem fotele elektrycznie sterowane do swojego acco VII gen sedan z wersji UK do EU. Z tylną kanapą poszło gładko natomiast problem z jakim się spotkałem to po podłączeniu wtyczek pasująychj plug&play z UK do EU nie działa sterowanie oparciami obu foteli. W płaszczyźnie przód tył owszem działają, sterowanie wysokością przodu wysokości siedziska pasażera działa ale tylu już nie, No i najbardziej irytujące wspomniane brak możliwości sterowania oparciami obu foteli przez co ja jak i pasażer jesteśmy zmuszeni do jazdy „na dzięcioła” czyli niemal pionowo :/ Panowie poóżcie, ktoś, coś?
  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:43, 30.03.2019

Trzeba zamienić miejscami piny w kostkach. Lepiej było przełożyć obicia na stelarz EU niż wkładać całe siedzenia. Kilku krotnie tak robiłem i to najszybsza opcja. W dodatku w stelarzu anglika na miejscu pasażera a europejskiego kierowcy czyli w lewym siedzeniu brak regulacji siedziska gora/dol

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 07:45, 30.03.2019

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 Łukasz Wasilewski

Łukasz Wasilewski
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Cl7 executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:05, 30.03.2019

Trzeba zamienić miejscami piny w kostkach. Lepiej było przełożyć obicia na stelarz EU niż wkładać całe siedzenia. Kilku krotnie tak robiłem i to najszybsza opcja. W dodatku w stelarzu anglika na miejscu pasażera a europejskiego kierowcy czyli w lewym siedzeniu brak regulacji siedziska gora/dol


A coś więcej o zamianie tych pinów w kostkach? Stare fotele nadal mam (w pełni sprawne tylko zajechane obicia) także nic straconego natomiast pojęcia nie mam jak się zabrać do przełożenia obić na stelaż :/

Użytkownik Łukasz Wasilewski edytował ten post 08:15, 30.03.2019

  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:05, 30.03.2019

Jeśli chodzi i piny to zobacz po kolorach jak są umiejscowione w tych co wyjąłes i w tych co wsadziles. Zamień miejscami i już. Jeśli chodzi o przełożenie obic to zaczynasz od tylnej plastikowej osłony. Potem wszystko po kolei. Prosta sprawa, wystarczy popatrzeć co i jak zachaczone i juz
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 Łukasz Wasilewski

Łukasz Wasilewski
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Cl7 executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 30.03.2019

Jeśli chodzi i piny to zobacz po kolorach jak są umiejscowione w tych co wyjąłes i w tych co wsadziles. Zamień miejscami i już. Jeśli chodzi o przełożenie obic to zaczynasz od tylnej plastikowej osłony. Potem wszystko po kolei. Prosta sprawa, wystarczy popatrzeć co i jak zachaczone i juz


Przełożenie obić na stelaż europejski brzmi najrozsądniej, obejdzie się bez specjalnego sprzętu? Rozumiem ze mam nałożyć na stelaż kierowcy EU fotel pasażera UK tak by poduszka znajowała się po odpowiedniej stronie.
  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:54, 01.04.2019

4 godziny roboty i przełożone obicia na stelarze... dosc proste tylo żmudna robota


  • 0

#7 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:25, 01.04.2019

Tak jak Wolek napisał. Zrobiłem tak samo
  • 0

#8 Borovik

Borovik
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:05, 04.04.2019

Panowie, bez przesady, odkręcenie oparcia i zdjęcie tapicerki z siedziska razem ze złożeniem to maksymalnie 2,5h godziny roboty na dwa fotele i liczę już z wsadzeniem ich do auta. Natomiast próba zdjęcia obicia z siedziska to już chyba robota tylko dla tapicera. Mi niesamowicie brakuje podparcia lędźwiowego nie wiecie czy da się to jakoś wszczepić do fotela? 


Użytkownik Borovik edytował ten post 17:06, 04.04.2019

  • 0

#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:17, 05.04.2019

ja tu mówię o odczepieniu poszycia od gąbki i przełożeniu na inną gąbkę. przewalenie samych gąbek z materiałem ze stelarza to jest godzina na fotel max.


  • 0

#10 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:51, 05.04.2019

czy skorzane fotele z VIIdemki sa inaczej wyprofilowane od szmacianych? 


  • 0

#11 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 10:46, 05.04.2019

inne są metalowe stelarze i inne są gąbki do nich. 

jutro wkładam u kolegi skórę na fotelach manualnych.

przekładałem mu poszycie samo na gąbki manualne i stelarze manualne


  • 0

#12 JerzykTor

JerzykTor
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:02, 02.05.2019

Jeśli chodzi i piny to zobacz po kolorach jak są umiejscowione w tych co wyjąłes i w tych co wsadziles. Zamień miejscami i już. Jeśli chodzi o przełożenie obic to zaczynasz od tylnej plastikowej osłony. Potem wszystko po kolei. Prosta sprawa, wystarczy popatrzeć co i jak zachaczone i juz

 

Witam

 

Musze też zmienić obicie oparcia (plecków) fotela kierowcy. Rozumiem, że śmiało mogę kupić lewy fotel z anglika (pasażera) i uda się przełożyć to poszycie. Plastikowa osłona, o której mówisz to ta nad kieszenią ? 


  • 0

#13 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:20, 19.06.2019

Czy oparcia z foteli manual pasują do elektrycznych ?

Przedziera mi sie oparcie i dostałem wersji manual a chce przełożyć do foteli elektrycznych, czy jest to do zrobienia ?

Czy pozostanie mi tylko przełożyć pokrowiec?


  • 0

#14 Julian2907

Julian2907
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 30.08.2019

Czy ktoś może przekładał fotel pasażera z wersji UK jako fotel kierowcy z wersji EU lub ewentualnie same siedzisko? Mam przetarte siedlisko i zastanawiam się co z tym zrobić.
  • 0

#15 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:23, 30.08.2019

Przełożyć. Siedzisko jest takie samo
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Fotele Accord VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq