XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przekładka foteli z UK, problem z oparciami
#1
Napisano 01:05, 30.03.2019
#2
Napisano 07:43, 30.03.2019
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 07:45, 30.03.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#3
Napisano 08:05, 30.03.2019
Trzeba zamienić miejscami piny w kostkach. Lepiej było przełożyć obicia na stelarz EU niż wkładać całe siedzenia. Kilku krotnie tak robiłem i to najszybsza opcja. W dodatku w stelarzu anglika na miejscu pasażera a europejskiego kierowcy czyli w lewym siedzeniu brak regulacji siedziska gora/dol
A coś więcej o zamianie tych pinów w kostkach? Stare fotele nadal mam (w pełni sprawne tylko zajechane obicia) także nic straconego natomiast pojęcia nie mam jak się zabrać do przełożenia obić na stelaż
Użytkownik Łukasz Wasilewski edytował ten post 08:15, 30.03.2019
#4
Napisano 10:05, 30.03.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#5
Napisano 11:12, 30.03.2019
Jeśli chodzi i piny to zobacz po kolorach jak są umiejscowione w tych co wyjąłes i w tych co wsadziles. Zamień miejscami i już. Jeśli chodzi o przełożenie obic to zaczynasz od tylnej plastikowej osłony. Potem wszystko po kolei. Prosta sprawa, wystarczy popatrzeć co i jak zachaczone i juz
Przełożenie obić na stelaż europejski brzmi najrozsądniej, obejdzie się bez specjalnego sprzętu? Rozumiem ze mam nałożyć na stelaż kierowcy EU fotel pasażera UK tak by poduszka znajowała się po odpowiedniej stronie.
#6
Napisano 08:54, 01.04.2019
4 godziny roboty i przełożone obicia na stelarze... dosc proste tylo żmudna robota
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7
Napisano 11:25, 01.04.2019
#8
Napisano 17:05, 04.04.2019
Panowie, bez przesady, odkręcenie oparcia i zdjęcie tapicerki z siedziska razem ze złożeniem to maksymalnie 2,5h godziny roboty na dwa fotele i liczę już z wsadzeniem ich do auta. Natomiast próba zdjęcia obicia z siedziska to już chyba robota tylko dla tapicera. Mi niesamowicie brakuje podparcia lędźwiowego nie wiecie czy da się to jakoś wszczepić do fotela?
Użytkownik Borovik edytował ten post 17:06, 04.04.2019
#9
Napisano 08:17, 05.04.2019
ja tu mówię o odczepieniu poszycia od gąbki i przełożeniu na inną gąbkę. przewalenie samych gąbek z materiałem ze stelarza to jest godzina na fotel max.
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#10
Napisano 08:51, 05.04.2019
czy skorzane fotele z VIIdemki sa inaczej wyprofilowane od szmacianych?
#11
Napisano 10:46, 05.04.2019
inne są metalowe stelarze i inne są gąbki do nich.
jutro wkładam u kolegi skórę na fotelach manualnych.
przekładałem mu poszycie samo na gąbki manualne i stelarze manualne
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#12
Napisano 10:02, 02.05.2019
Jeśli chodzi i piny to zobacz po kolorach jak są umiejscowione w tych co wyjąłes i w tych co wsadziles. Zamień miejscami i już. Jeśli chodzi o przełożenie obic to zaczynasz od tylnej plastikowej osłony. Potem wszystko po kolei. Prosta sprawa, wystarczy popatrzeć co i jak zachaczone i juz
Witam
Musze też zmienić obicie oparcia (plecków) fotela kierowcy. Rozumiem, że śmiało mogę kupić lewy fotel z anglika (pasażera) i uda się przełożyć to poszycie. Plastikowa osłona, o której mówisz to ta nad kieszenią ?
#13
Napisano 14:20, 19.06.2019
Czy oparcia z foteli manual pasują do elektrycznych ?
Przedziera mi sie oparcie i dostałem wersji manual a chce przełożyć do foteli elektrycznych, czy jest to do zrobienia ?
Czy pozostanie mi tylko przełożyć pokrowiec?
#14
Napisano 17:08, 30.08.2019
#15
Napisano 17:23, 30.08.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Fotele Accord VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych