Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Accord vi grzeje się w lato

VI Accord vi Accord Vi Temperatura Termostat Chłodnica Lato

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:29, 11.08.2019

Podepne się pod temat mam VI gena klime nie wiem po co na co jakiś Janusz wyciął został wentylator po nim i chłodnica i mam pytanie czy da się podpiąć ten wentylator pod drugi i czy bez lipy mogę wyciągnąć chłodnice od klimy

Chłodnice wyciągniesz na lajcie , odchylasz swoją tylko a co do wentylatora to może jak zrobisz mostek do instniejącej instalacji to może coś dać ale szczerze w hondzie wiatrak włączą się ostatecznie przeważnie się to nie zdarza


  • 0

#17 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 75
Wzorowa

Napisano 20:43, 11.08.2019

Tylko nie podłączaj drugiego wentylatora na krótko do pierwszego.

Jak już chcesz mostkować to kup porządny przekaźnik, zasilanie podciągnij do niego z aku a sterowanie z pierwszego wentylatora.

Chińskie przekaźniki 40A to mogą co najwyżej wentylator komputerowy zasilać.


  • 0

#18 gons

gons
  • Forumowicz
  • 623 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:03, 11.08.2019

ten drugi wentyl można spokojnie podłączyć pod przycisk klimy, nawet jak nie ma kompresora, tak jak by od zawsze tam była ;) (nawet po zapłonie powinny się oba załączyć przyciskiem, no chyba, że ktoś wiązkę też wyciął, wtedy trzeba przeciągnąć nową :zoltek: ). a co do chłodnicy, to ja bym jej nie wyciągał, bo w praktyce blokuje, może z 10-15% powietrza zasysanego, a chroni ją przed kamieniami i innymi pociskami wpadającymi w czasie jazdy przez kratkę zderzaka :zoltek: a tym bardziej, jeśli jeszcze siedzi OEM chłodnica z roku produkcji auta  :diabelgrin: podstawa, to zmieniać płyn chłodniczy, żeby chłodnica się nie zamuliła. jak się zamuli, to nie będzie na tyle wydajna, żeby odprowadzić ciepło na zewnątrz. jazda bez termostatu ... ehh ... nie polecam  :diabeljezyk: silnik jest wtedy niedogrzany, mieszanka paliwa nieodpowiednia i silnik dostaje wtedy mocno w  :pupa: do tego spada moc, ciśnienie na cylindrach, zwiększa się zużycie wewnątrz silnika ... bla, bla, bla. termostat w PL, OEM dostępny od ręki za 128+przesyłka (19301-PAA-306), a z Japonii wychodzi jakieś 112 z przesyłką :zoltek: to nie VAG, że padający termostat to normalne zjawisko  :diabelsmiech: jak wentyle sprawne, chłodnice również, płyn świeży, termostat się otwiera, a dalej się przegrzewa, to dla świętego spokoju lepiej sprawdzić, czy uszczelka pod głowicą nie poleciała. cena testera 20 zeta  :diabelmruga:


  • 0

#19 tymbark14

tymbark14
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rejowiec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:21, 12.08.2019

ten drugi wentyl można spokojnie podłączyć pod przycisk klimy, nawet jak nie ma kompresora, tak jak by od zawsze tam była ;) (nawet po zapłonie powinny się oba załączyć przyciskiem, no chyba, że ktoś wiązkę też wyciął, wtedy trzeba przeciągnąć nową :zoltek: ). a co do chłodnicy, to ja bym jej nie wyciągał, bo w praktyce blokuje, może z 10-15% powietrza zasysanego, a chroni ją przed kamieniami i innymi pociskami wpadającymi w czasie jazdy przez kratkę zderzaka :zoltek: a tym bardziej, jeśli jeszcze siedzi OEM chłodnica z roku produkcji auta :diabelgrin: podstawa, to zmieniać płyn chłodniczy, żeby chłodnica się nie zamuliła. jak się zamuli, to nie będzie na tyle wydajna, żeby odprowadzić ciepło na zewnątrz. jazda bez termostatu ... ehh ... nie polecam :diabeljezyk: silnik jest wtedy niedogrzany, mieszanka paliwa nieodpowiednia i silnik dostaje wtedy mocno w :pupa: do tego spada moc, ciśnienie na cylindrach, zwiększa się zużycie wewnątrz silnika ... bla, bla, bla. termostat w PL, OEM dostępny od ręki za 128+przesyłka (19301-PAA-306), a z Japonii wychodzi jakieś 112 z przesyłką :zoltek: to nie VAG, że padający termostat to normalne zjawisko :diabelsmiech: jak wentyle sprawne, chłodnice również, płyn świeży, termostat się otwiera, a dalej się przegrzewa, to dla świętego spokoju lepiej sprawdzić, czy uszczelka pod głowicą nie poleciała. cena testera 20 zeta :diabelmruga:

Ogólnie to nie mam problemów z przegrzewaniem się silnika tylko skoro już tam jest ten wentylator to mógłby też chodzić silnik w upalne dni a i w sumie słuszne spostrzeżenie żeby tej chłodnicy nie wyciągać dzięki
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Accord vi, Accord, Vi, Temperatura, Termostat, Chłodnica, Lato

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq