XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wersja, a typ skrzyni biegów
#16
Napisano 21:19, 15.05.2013
Ja bym celował w którąś 6-kę. Jak założysz inną piatkę niż masz to zrobi się jeszcze większy mół, a jak wiadomo Acco momentem nie idzie.
Wszystkie są kompatybilne więc nie ma się czego bać.
Potem pasuje jedynie podpiąć gdzieś elektromagnes do blokady wstecznego, o czym była już mowa.
W 5-tce nie ma go jak wiadomo.
A całkiem serio to bym zainwestował w hybrydę z przełożeniami z civica typa i głównym acco
Jeździłem czymś takim i idzie takim ogniem, że w 2.0 zrobi się lepiej jak w 2.4
Minus-koszt dwóch skrzyni..
#17
Napisano 15:35, 01.06.2013
Witam
Mam pytanie w tej chwili mam skrzynie GYL3 w swoim kombi prawdopodobnie będę musiał ją wymienić czy jak założę ARK5, czy będzie ona pasować ewentualnie jakie będą różnice w jej użytkowaniu.
Z tego co widzę to 3 pierwsze biegi będą dłuższe niż te co miałeś , a 4 i 5 są podobne. Generalnie będzie to troche słabiej jechało niż na seryjnej skrzyni na pierszych 3 biegach ( ale niewiele ) ja bym zakładał, jeśli pół sekundy więcej na 3 biegu między 80-120 nie robi różnicy to bym brał ARK5
pozdro
#18
Napisano 20:30, 02.06.2013
Nadbieg przyda się w trasie, a krótsza przełożenie lepiej odepchnie budę.
#19
Napisano 19:14, 16.07.2013
Mam do kupienia, a Pan sprzedawca nie wie co to za typ, skrzynia nie ma naklejki, wiadomo że pochodzi z benzyny. Ja posiadam teraz ARK-5 Więc krótka i chciałbym wrzucić 6-cio biegową co by mieć nadal krótkie przełożenia i "6" jako nadbieg np. na autostradę. Wiem że 6-cio biegówki posiadają dodatkową cewkę do blokowania wstecznego. Czy to jest ta puszka z gniazdem dwu-pinowym tuż przy cięgnie linki? czy któraś z 5-cio biegówek również posiada takie ustrojstwo? Mile widziane foto, po czym można poznać.
Z góry dzięki za pomoc.
Honda i się nie zagląda
Accord CL7
#20
Napisano 16:44, 18.07.2013
Co do blokady 6-tki i rodzai skrzynek to masz w tym temacie to rozkminione, jak polecisz od początku.
Ja mam akurat podpięte pod hamulec ale nie jest to idealne rozwiązanie i kiedyś będzie trzeba zmienić.
#21
Napisano 10:36, 20.07.2013
znacznie prościej odpalić google, wpisać gear ratio speed calculator i wkleić przełożenia skrzyń ARK5 i ARK7 zamiast wierzyć w każde słowo napisane na forumale generalnie to ciekawi mnie ktos kto ma 2.0 i skrzynie ARK7 jakie ma obr/min przy 100km/h, bo że 2.000 to mi się wierzyć nie chce ze az tyle mniej.
różnica między ARK5 i ARK7 to jest całe 2km/h na każde 1000obr/min na V biegu - czyli przykładowo przy 3000obr/min będzie 105km/h ze skrzynią ARK5 i 111 km/h ze skrzynią ARK7
gdyby to było takie świetne rozwiązanie to 2.0 wychodziło by w serii ze skrzynią VI - ten silnik jest za słaby na dole aby ciągnąć przykładowo 90 km/h na VI biegu - będzie palił więcej niż na biegu V, jasne że przy prędkościach typowo autostradowych 140km/h+ na VI może spalić mniej niż na V, ale jak ktoś tłucze non stop autostrady to nie kupuje 2.0 benzyny .......Ja posiadam teraz ARK-5 Więc krótka i chciałbym wrzucić 6-cio biegową co by mieć nadal krótkie przełożenia i "6" jako nadbieg np. na autostradę.
Był : Accord VII Sport + 19" -40/60mm
Obecnie : Lexus IS 220d + 18" -30/30mm
#22
Napisano 11:52, 20.07.2013
Dzięki Panowie za pomoc.
Honda i się nie zagląda
Accord CL7
#23
Napisano 23:07, 27.01.2022
Co sądzicie o różnicy pomiędzy ARK 5 i ARK7 ?
Jeździł ktoś dwoma różnymi Acco z tymi skrzyniami ?
[ Dodano: 2012-10-01, 09:21 ]
Nie ma nikt doświadczeń widzę.
Może wobec tego przyda się małe info odnośnie różnych skrzyń w Accordach VII
2003 Accord 5dr Wagon Type-S and Executive (Chassis CM1 CM2)
K24A3 6-speed manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - GZT5
1 3.533
2 1.880
3 1.354
4 1.027
5 0.825
6 0.659
Reverse 3.583
Final Dr. 4.388
2003 Accord 5door Wagon (Chassis CM1 CM2)
K20A6 5-speed manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - GYL3
1 3.266
2 1.769
3 1.212
4 0.921
5 0.738
Reverse 3.583
Final Dr. 4.764
2003 Accord Type-S and Executive (Chassis CL7 CL9)
K24A3 6-spd manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - AST5
1 3.533
2 1.880
3 1.354
4 1.027
5 0.825
6 0.659
Reverse 3.583
Final Dr. 4.388
2003 Accord (Chassis CL7 CL9)
K20A6 5-speed manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - ARK5
1 3.266
2 1.769
3 1.212
4 0.972
5 0.780
Reverse 3.583
Final Dr. 4.388
2003 Accord (Chassis CL7 CL9)
K20A6 5-speed manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - ARK7
1 3.266
2 1.769
3 1.212
4 0.972
5 0.780
Reverse 3.583
Final Dr. 4.105
Masz może taką samą rozpiskę dla skrzyń w VIII gen?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych