Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wersja, a typ skrzyni biegów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 wert

wert
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport MilanoRed
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:27, 05.06.2010

Sport to tylko wersja/konfiguracja wnetrza.


sport to nie tylko wnętrze ale i przełożenie skrzyni biegów, są dwa rodzaje 5 biegowej w accordzie, sport posiada ARK5 :
ARK5: Ręczna skrzynia 5-biegowa Przełożenie 4,388
ARK7: Ręczna skrzynia 5-biegowa Przełożenie 4,105
  • 0

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:55, 05.06.2010

No faktycznie widze dla k20 sa rozne skrzynie 5 biegowe, ale dziwne, bo dla kombi jedna (inna od tych do sedana).
Skad info, ze akurat ARK5 jest w Sport, a w Comfort (ARK7?) ?
Dla kombi by byla tylko jedna? Przeciez tam tez jest Sport, Comfort itd.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 wert

wert
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport MilanoRed
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 05.06.2010

kiedyś gdzieś znalazłem, że comfort ma ARK7 z kombiakiem nie wiem jak jest, ja mam ARK5. Może sprawdźmy kto ma jaką w danej wersji? niech sie posiadacze VII wpisują.
  • 0

#4 Mateusz607

Mateusz607
  • Klubowicz
  • 997 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:42, 07.05.2012

właśnie miałem zakładać temat ale widzę że taki już jest :-)
ja w Sporcie mam ARK5
  • 0

#5 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1810 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 17.05.2012

To jest gdzieś na skrzyni wybite?
  • 0

#6 Mateusz607

Mateusz607
  • Klubowicz
  • 997 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:37, 18.05.2012

Tak, dobrze widać bez żadnej gimnastyki. Podnieś maskę, nachyl się, nawet nie trzeba odchylać żadnych kabli itp.
  • 0

#7 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 387 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:38, 25.09.2012

Co sądzicie o różnicy pomiędzy ARK 5 i ARK7 ?
Jeździł ktoś dwoma różnymi Acco z tymi skrzyniami ?

[ Dodano: 2012-10-01, 09:21 ]
Nie ma nikt doświadczeń widzę.
Może wobec tego przyda się małe info odnośnie różnych skrzyń w Accordach VII

2003 Accord 5dr Wagon Type-S and Executive (Chassis CM1 CM2)
K24A3 6-speed manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - GZT5
1 3.533
2 1.880
3 1.354
4 1.027
5 0.825
6 0.659
Reverse 3.583
Final Dr. 4.388

2003 Accord 5door Wagon (Chassis CM1 CM2)
K20A6 5-speed manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - GYL3
1 3.266
2 1.769
3 1.212
4 0.921
5 0.738
Reverse 3.583
Final Dr. 4.764

2003 Accord Type-S and Executive (Chassis CL7 CL9)
K24A3 6-spd manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - AST5
1 3.533
2 1.880
3 1.354
4 1.027
5 0.825
6 0.659
Reverse 3.583
Final Dr. 4.388

2003 Accord (Chassis CL7 CL9)
K20A6 5-speed manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - ARK5
1 3.266
2 1.769
3 1.212
4 0.972
5 0.780
Reverse 3.583
Final Dr. 4.388

2003 Accord (Chassis CL7 CL9)
K20A6 5-speed manual non-LSD United Kingdom (built in Japan)
Transmisson code - ARK7
1 3.266
2 1.769
3 1.212
4 0.972
5 0.780
Reverse 3.583
Final Dr. 4.105
  • 0

#8 wert

wert
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport MilanoRed
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:26, 02.10.2012

Miałem Soporta a teraz mam Executiv i z moich obserwacji wynika , że na 5 biegu przy 100km/h jest o jakieś 700-800obr/min mniej niż miałem w sporcie.
  • 0

#9 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 387 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:14, 03.10.2012

Oznaczałoby to, że w najbogatszej wersji Exe przy silniku 2.0 masz skrzynie tą samą co Comfort, czyli ARK 7.
A to już ciekawostka ;)
  • 0

#10 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 469 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:57, 20.03.2013

Miałem Soporta a teraz mam Executiv i z moich obserwacji wynika , że na 5 biegu przy 100km/h jest o jakieś 700-800obr/min mniej niż miałem w sporcie.


wydaje mi się to mało możliwe. ja mam sporta i ARK5 i przy licznikowym tempomatowym równym 100km/h 5gear mam 2700~2800obr.
Mieć mniej 700-800... w granicach~ 2000obr/min przy 100km/h ? to w końcu nie diesel.



a ta różnica w głównym przełożeniu co daje? na zasadzie jak w motorze, większa zębatka lepsze przyspieszenie, gorszy v-max, mniejsza zębatka gorsze przyspieszenie ale v-max większy ?

wygląda na to, że skrzynia ARK5 jest krótsza.
  • 0

#11 marAcc

marAcc
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton/Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:53, 23.03.2013

Mieć mniej 700-800... w granicach~ 2000obr/min przy 100km/h ? to w końcu nie diesel.


-Nie musi być od razu diesel.. wystarczy 2.4 w automacie i przy 100km/h masz te 2000rpm :mrgreen:
  • 0
----------------------------------------------------------

#12 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 469 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:16, 24.03.2013

ale kolega który to napisał ma 2.0
  • 0

#13 marAcc

marAcc
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Northampton/Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:20, 24.03.2013

Ale kolega, który to przeczytał (ja) obalił właśnie teorię,że nie tylko diesel w Accordzie może mieć 2000rpm przy 100km/h
  • 0
----------------------------------------------------------

#14 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 469 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:47, 24.03.2013

tylko, że temat jest o różnicach w ARK5 i ARK7.

wiadomo, ze różnica będzie bo ark7 jest skrzynią dłuższą, ale jaka.
ark5 ciut lepiej przyspiesza, ark7 jest ciut ekonomiczniejsza.

ale generalnie to ciekawi mnie ktos kto ma 2.0 i skrzynie ARK7 jakie ma obr/min przy 100km/h, bo że 2.000 to mi się wierzyć nie chce ze az tyle mniej. choć wielkiego znaczenia w jeździe to i tak nie ma.

a jesli ktoś ma 2.4 w automacie po lifcie , to mógłby napisac jakie ma wtedy spalanie chwilowe na ekonomizerze przy tej 100km/h i 2 tys obr/min. ale ogólnie 2.4 ma skrzynie manual 6 biegową to nie ma co porównywać.
  • 0

#15 alternator22

alternator22
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:10, 15.05.2013

Witam
Mam pytanie w tej chwili mam skrzynie GYL3 w swoim kombi prawdopodobnie będę musiał ją wymienić czy jak założę ARK5, czy będzie ona pasować ewentualnie jakie będą różnice w jej użytkowaniu.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq