XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VTEC na LPG
#16
Napisano 20:51, 26.11.2008
GAZ i Honda to profanacja kuchenką gazowym i parówkowym skrytożercom mówimy stanowcze NIE
#17
Napisano 21:30, 26.11.2008
GAZ i Honda to profanacja kuchenką gazowym i parówkowym skrytożercom mówimy stanowcze NIE
Popieram
Szczególnie że jakoś nie widze kiedy miałoby mi się realnie zwrócić założenie instalacji za 2-2,5 tys.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#18
Napisano 21:37, 26.11.2008
Dla mnie to po prostu inwestycja, dużo jeżdzę i mam w nosie teksty typu gaz do zapalniczek... Przyjdzie kiedyś chudy m-c i wsiądziecie z nosem w podłodze do autobusu a ja dalej będę tankował do pełna za 80 zł
#19
Napisano 21:46, 26.11.2008
Pozatym jak widze ATRa czy EVO 9 przerobione na gaz to jest to już całkowity debilizm, kupić auto sportowe po to aby włożyć do niego gaz? Śmiać mi się chce.
Każdy ma inną opinie o gazie i pozostanie tak do końca istnienia gazu i benzyny.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#20
Napisano 21:48, 26.11.2008
suchy ja odpowiedziałem za siebie, ja jeżdże mało i u mnie to by się zwróciło za jakieś 3 lata pewnie, co wg mnie zupełnie się nie opłaca.
Pozatym jak widze ATRa czy EVO 9 przerobione na gaz to jest to już całkowity debilizm, kupić auto sportowe po to aby włożyć do niego gaz? Śmiać mi się chce.
Każdy ma inną opinie o gazie i pozostanie tak do końca istnienia gazu i benzyny.
dlaczego ATR czy EVO w gazie to debilizm, może ktoś chce połączyć jazde sportowym autem z jazdą relatywnie ekonomiczną...
#21
Napisano 21:55, 26.11.2008
dlaczego ATR czy EVO w gazie to debilizm, może ktoś chce połączyć jazde sportowym autem z jazdą relatywnie ekonomiczną...
Wg mnie jedno wyklucza drugie.
Nie ma uniwersalnego samochodu. Żeby go mieć musiałbyś kupić z 10 róznych furek.
Suchy wg skończmy bo ta rozmowa do niczego nie prowadzi.
Zwolennicy i przeciwnicy gazu to wieczna wojna i każdy ma swoje racje i niech tak zostanie
Ja jeśli robiłbym z 30-50 tys km rocznie też napewno przerobiłbym swojego na gaz.
[ Komentarz dodany przez: Siwy: 2008-11-26, 21:58 ]
I chciałem jeszcze przypomnieć,że temat jest troszkę inny niż Wasza rozmowa...
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#22
Napisano 22:29, 26.11.2008
#23
Napisano 00:29, 24.12.2008
Na początku miałem takie wtryskiwacze http://www.megapol.c...ltec-4-cyl-1ohm
Nie sprawdziły się całkowicie od samego początku. Po wyjeździe zaraz po założeniu instalacji za kilka dni pojawił się "check" najpierw tłumaczenie "zła mieszanka gazu" wykasowali błąd ale jak wiadomo po kilku dniach znowu się zaświecił (co mnie bardzo denerwowało). Po ok 3 mies użytkowania zaczęło się poranne szarpanie na zimnym silniku. I tak chyba ze 3 lub 4 wizyty regularnie co ok 3 miesiące i regulowanie. Aż w końcu zajechałem i powiedziałem, że to jest bez sensu bo teraz mam instalację na gwarancji i mi wszystko bez problemu regulują ale co będzie jak nie będę już miał gwarancji To tak będę jeździł co 3 mies. i płacił
To w końcu wymienili mi na takie http://www.megapol.c...ltec-4-cyl-3ohm
(do końca nie wiem czy tylko ta firma używa takich kolorów ale ja w dokumentacji mam wpisaną nazwę w większości Tomasetto) to było gdzieś ok maja/czerwca i tak śmigałem OK aż do piątku gdzie wieczorem jadąc zapalił mi się "check" i juz od tej pory gasł mi silnik na wolnych obrotach i na benzynie chyba chodził w trybie awaryjnym bo pracował może na 500 a nawet 300 obrotów na biegu jałowym.
I oczy wiÅ›cie podczas problemów z żółtÄ… listwÄ… wymieniali mi parÄ™ razy dysze, chyba coÅ› takiego http://www.megapol.c...10x1-na-w±¿-fi5
Dziś na przeglądzie (była żona, ja niestety nie miałem czasu, a wiadomo żony tylko wytłumaczą co nieco i niezbyt dokładnie) wymienili dwa filtry i chyba dwie lub jedną dyszę.
Wymieniając listwę na czerwoną pracownik poinformował mnie że ma inny ta listwa czas wtrysku i jest mniej żywotniejsza od żółtej
I teraz moje pytania:
1. Czy to normalne, że po ok pół roku pracy - ok 10 tys. km mam dyszę lub dwie do wymiany. Czy to zbieg okoliczności czy tak regularnie trzeba je wymieniać Pytam bo w innych autach u znajomych z sekwencjami nie wymieniają dysz.
2. Gdyby jednak trzeba było wymieniać (niestety) te dysze co jakiś czas to czy mogę samemu (podglądałem jak robili to gazownicy - nie jest trudne ) Czy po wymianie dysz/dyszy trzeba zmieniać ustawienia pracy komputera od gazu
3. Czy może jednak gazownik coś spierniczył a teraz będzie dobrze bo wcześniej miałem od samego początku z VTEC'iem tak jak pisałem w temacie a teraz jest OK.
Niech doświadczeni i znający się na fachu wypowiedzą się i coś doradzą.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#24
Napisano 10:57, 24.12.2008
#25
Napisano 11:50, 24.12.2008
#26
Napisano 13:04, 24.12.2008
#27
Napisano 13:27, 24.12.2008
Do zobaczenia na trasie.
#28
Napisano 14:09, 24.12.2008
#29
Napisano 16:37, 28.12.2008
[ Dodano: 2008-12-28, 16:41 ]
Myślę, że dam radę sam to zrobić :> Jak przebiegło czy się udało czy nie, opiszę na forum.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#30
Napisano 20:38, 29.12.2008
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC