Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regeneracja przekładni kierowniczej

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#481 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Ostróda
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:54, 27.08.2015

Witam

 

Może jest jakiś konkretny zakład zajmujący się regenereacjami maglownic? grunt żeby był pewny jak gazownik w Mławie lub Wołek od części :)

maglownice mogę wysłać jak będzie za daleko.

 

Dzięki za podpowiedzi.

Krzysiek


  • 0

#482 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:41, 27.08.2015

Kolego było o tym setki razy wspomniane  na forum. Zakład w Łodzi.


  • 0

#483 gegu

gegu
  • Klubowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1 Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:05, 05.09.2015

No dobra, w końcu ruszyłem ten temat - przekładnia zregenerowana, wąż wysokiego ciśnienia zakuty, drążki i końcówki drążków wymienione. Teraz obserwuję i czekam na rozwój wypadków.

Robiłem w Pit-Stop w Chorzowie, gdyby ktoś pytał.

No i ch*j. Około 1,5k pln wydane, a przekładnia znowu cieknie, po przejechaniu jakichś 4k km. Jak wrócę z wakacji, to jadę reklamować naprawę.


  • 0
<p>Obecnie Accord VII CM1 2.0 Sport '06.</p>
<p>Był Accord V CE2 2.0 iES '96 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...t=42523</a></p>

#484 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:40, 05.09.2015

a gdzie cieknie?

Z lewego drążka?


  • 0

#485 gegu

gegu
  • Klubowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1 Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:05, 05.09.2015

Dokładnie, mokra jest lewa guma (manszeta) z której wychodzi drążek - więcej nic nie wiem, bo widziałem, to tylko przez chwilę na kanale. Coś wiesz na temat lewej strony?


  • 0
<p>Obecnie Accord VII CM1 2.0 Sport '06.</p>
<p>Był Accord V CE2 2.0 iES '96 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...t=42523</a></p>

#486 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:38, 06.09.2015

Wiem że u mnie też zaczęło się pocić po przeglądzie jak na szarpakach diagnosta robił.
Przejechałem ok 450km i ubyło ok 50ml. A jak zauważyłem to zrobiłem kolejne 600 i dalej nie ubywa. Musze sprawdzić czy można wymienić samemu uszczelniacz.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#487 gegu

gegu
  • Klubowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1 Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:35, 06.09.2015

Oczywiście, że można, jeśli tylko masz gdzie zdemontować i rozłożyć przekładnię na części, to w epc masz schemat B-33-20 - P.S. GEAR BOX COMPONENTS (LH), ze wszystkimi numerami części.

 

http://japancars.ru/...T&xgrade=2.0IES


  • 0
<p>Obecnie Accord VII CM1 2.0 Sport '06.</p>
<p>Był Accord V CE2 2.0 iES '96 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...t=42523</a></p>

#488 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:48, 06.09.2015

Nawet nie zaglądałem do schematów jak na razie ale widzę, że uszczelniacz nie siedzi przy osłonie, ale jakoś dalej.

Trzeba chyba przemyśleć czy jeśli zacznie ubywać nie kupić przekładni używki i przełożyć.

Jak patrzyłem od dołu to nawet kanał za bardzo nie potrzebny (chociaż ułatwia pracę) żeby wyjąć przekładnię.

Wtedy pomyśleć nad regeneracją wyjętej.


  • 0

#489 fachowiec83

fachowiec83
  • Młodszy Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 25.09.2015

Witajcie,

 

Pojechałem dzisiaj na trzepaki bo widziałęm, że mam urwaną tuleję wahacza i postanowiłem wszystkie mankamenty zawieszenia ustalić bo już coś stuka i puka.... Wyszło, że owa tuleja + gumy na stablizatorze oraz luz na maglownicy... 

 

Jak sięgam pamięcią to w każdym aucie jak ruszałem kierownicą lewo/prawo na wyłączonym silniku to zawsze było słychać stuki... w moim acco również... co ciekawe na włączonym slniku przy wspomaganiu nie ma tego zjawiska...

 

Jak jest u was ?? Dodam tylko, że mój magiel jest suchy, nie ma wycieków, płynu nie ubywa.... 


  • 0

#490 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:53, 26.09.2015

Tak ma być niczym się nie przejmuj.


  • 0

#491 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:43, 26.09.2015

Dokładnie. Magiel jeśli nie ma luzu na odpalonym jest ok.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#492 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:56, 26.09.2015

Mam tak samo od początku (kupienia 5lat)też síę tym nie przejmuję i nic się nie zmieniło ,dalej nie ma luzów

Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:56, 26.09.2015

  • 0
                       

#493 hudy136

hudy136
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Pruszcz gdański
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:11, 27.09.2015

koledzy powiedzcie mi czy na tym zdjeciu gdzie mam zaznaczone niebieskie kółko powinna znajdować się kwadratowa mała dziurka , bo ja mam taką w swojej przekładni a tu nie ma o co chodzi??

Załączone pliki


  • 0

#494 Kadeuuss

Kadeuuss
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Wągrowiec
  • Silnik:1.9
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:hetbeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 28.10.2015

Siema, może mi ktoś polecić jakiegoś fachowca z okolic poznania, albo samego poznania który przeprawdzi mi regenrację przekładni? Sam się nie chce za to brać więc jesli można to podajcie, z gory dzzieki
  • 0

#495 pawnook

pawnook
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Grodzisk Wlkp.
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:e
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:20, 28.10.2015

ja robiłem w Poznaniu regenarcję wraz z demontażem i montażem. ogólnie z początku nie byłem zadowolony bo przy odkręcaniu przewodów wspomagania uwalili jedną rurkę i z tego względu później miałem wyciek, ale jeśli chodzi o samą maglownicę to zrobiłem na niej jakieś 20 tys i póki co żadnych luzów oraz wycieków. niestety cena za regenrację z demontażem, montażem ustawieniem zbieżności wyszło mnie coś koło 1000 - już noe pamiętam dokładnie. tu masz link do majstrów http://www.mzj.pozna...ierownicze.php


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq