Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regeneracja przekładni kierowniczej

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
508 odpowiedzi w tym temacie

#496 kolo_32

kolo_32
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:05, 01.11.2015

Jakis czas temu pisałem dobra opinie o warsztacie z czestochowy, troche sie pospieszyłem magiel padł po 3 latach i przejechaniu około 15 tys. Zapewniał mnie ze została zrobiona super wymieniona tuleja uszczelniacze itd. Otóż po rozkreceniu wygladała ona tragicznie zwłaszcza tuleja która na pewno nie była wymieniona na nowa czy tez dorobiona, uszczelniacze podarte jak stare szmaty szczególnie oringi. Rok temu kupiłem na złomie w niemcowni uzywke (100 eur) która wymieniłem miesiac temu przejechałem ponad 4 tys  skonczyły sie  luzy i wycieki  . Jezeli chodzi o mnie to nie bede sie bawił w regeneracje szkoda kasy i nerwów. 


  • 0
kolo

#497 Alexwa

Alexwa
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Staszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 22.06.2017

Moja Honda ma przejechane tylko 70 tys., a kilka dni temu zobaczyłem wyciek na gumie z prawej strony. Żadnych efektów ubocznych. Po przeczytaniu kilku opinii, wynika, że regeneracja nie jest dobrym rozwiązaniem. Mam pytanie do fachowców: czy można jeździć z drobnym wyciekiem? Czy już działać?


  • 0

#498 vova777

vova777
  • Klubowicz
  • 471 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 17:16, 22.06.2017

Witam. Jeździć z drobnym wyciekiem można , ale:
- kontrolować poziom plynu
- może (ale nie musi)zdarzyć się ze zacznie łapać powietrze i płyn w zbiorniczku zacznie się pienic, w wyniku czego pompa zacznie głośniej pracować , a tego juz nie można bagatelizować.
Co do regeneracji maglownicy uważam ze jest to bardzo dobre rozwiązanie, zwłaszcza ze niema żadnych innych efektów ubocznych. Zostaną wymienione wszczystkie uszczelniacze i tyle. Nie powinno być z tym żadnych problemów.
Pozdrawiam.
  • 0

#499 Zato-One

Zato-One
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Not Telling
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:25, 04.10.2017

Czy jest na forum osoba, która poddała przekładnie kierowniczą regeneracji na nowej OEMowej listwie zębatej?
Mam możliwość zakupienia nowej listwy. Interesuje mnie także trwałość takiego zabiegu. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć w tym temacie?

Użytkownik Zato-One edytował ten post 18:26, 04.10.2017

  • 0

#500 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:28, 14.10.2017

Chlopaki mam pytanie. Mianowicie z maglownicy powoli zaczyna saczyc sie plyn wspomagania. Magiel jeszcze nie halasuje, plynu nie ubywa mi. Ale zaczyna juz lekko puszczać, ta gumowa oslona jest juz zapaprana olejem. Teraz takie pytanie, czy oplaca sie zakladac nowe drazki + sworznie, przy uszkodzonej maglownicy, ktora predzej czy później nada sie do regeneracji. Czy po prostu od razu oddac auto do warsztatu celem regeneracji magla i zalozenie nowych części przy okazji ? Bo jak zaloze nowe czesci a magiel zacznie ciurkiem leciec,to znowu trzeba wszystko sciagac. Podwojna robocizna. Co o tym sadzicie ?
  • 0

#501 vova777

vova777
  • Klubowicz
  • 471 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 11:35, 14.10.2017

Sworznie nie mają nic do rzeczy z maglownicą, chyba że miałeś na myśli końcówki drążków. Co do regeneracji-to zależy; jeżeli wyciekajacy olej kapie na jakies elementy gumowe to mogą szybciej się zużyć. A jeżeli wycieku jako takiego niema, bo mówisz że nie dole wasz płynu, to na razie bym tego nie dotykał. Obserwować i jeździć.
ALE SWORZNIE KONIECZNIE WYMIENIĆ ! ! !
jeżeli oczywiście jest luz
  • 0

#502 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 14.10.2017

To znaczy sworznie ida do wymiany i koncowki drazkow, wiec i tak będzie dostep do magla. Plynu nie ubywa, magiel nie halasuje. Ale sie poci, mam zalana cala gumowe oslone. Lecz innych objawow nie mam. Ciezko mi sie kreci kierownica, ale to ponoc wina sworzni na zwrotnicy.
  • 0

#503 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 912 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 10:57, 16.10.2017

jeżeli Ci się zacierają już sworznie (piszesz że ciężko kierownicą kręcić) to Ty tym samochodem jedynie do mechanika jedź i nigdzie oprócz tego, na pewno czytałeś co się dzieje gdy się urywają...

a co do magla, jeżeli się poci to wskazane dać do regeneracji, możesz też jeździć i obserwować, a jak zacznie cieknąć to szybko interweniować, koszt wymontowania magla czy teraz czy później będzie podobny, jedynie co trzeba doliczyć to regulacja zbieżności, musisz ją zrobić teraz po wymianie końcówek drążków, ale później po ewentualnej regeneracji też musisz zrobić, jeżeli zregenerujesz teraz to odpada ci ten jeden dodatkowy koszt...

ogólnie wybór należy do Ciebie, jak długo będzie się pociło nikt Ci nie odpowie bo to niemierzalna wartość ;)


  • 0

#504 Lesnygoniec

Lesnygoniec
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Lubuskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 16.10.2017

Na razie plynu mi nie ubywa. Magiel nie halasuje. Jedynie sie poci. Podejrzewam, ze maglownica sie uszkodzila, bo poprzedni wlasciciel jezdzil z ta rozerwana oslona gumowa, zapewne dostal sie tam syf i zaczelo sie tam chrzanić cos. Jedyne co mnie martwi to pukanie gdy gwałtownie poruszam kierownica, ale dzieje sie to tylko wtedy jak auto jest wylaczone. Po wlaczeniu silnika stukanie znika. Od czego tak sie dzieje ? Pompa wtedy pompuje plyn do ukladu kierowniczego i stukanie znika ?
  • 0

#505 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 04.11.2017

Ja mam pytanie do VII gen

Zrobiłem regeneracje maglownicy we Wrocławiu a konkretnie w Mirkowie pod Wrocławiem. Podczas regeneracji nie wymienili mi prawej tulei ślizgowej bo wg nich nie było potrzeby. Niestety jest lekki luz na maglownicy z prawej strony. I teraz pytanie czy wymieniać tą tuleję (zrobią mi to bezpłatnie, sami dorabiają tuleje pod wymiar) - czy tam nie powinno być wogóle żadnego luzu? zajmuje się tym ponieważ mam cały czas niezidentyfikowane stuki podczas jazdy z małą prędkością po lekko nierównej drodze. Jak sądzicie - wymieniać tą tuleję i kasować ten minimalny luz?


  • 0

#506 accordik

accordik
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.9
  • Wersja:ES
  • KM:105
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:19, 04.03.2019

kolo_32 kiepska sprawa skoro trafiłeś na taki warsztat. Co jak co, ale niestety trzeba mieć szczęście by trafić na uczciwy warsztat, w którym zrobią to co trzeba tak jak powinno to być zrobione. Tak samo moją maglownicę regenerował Serwis Beta w Łodzi. Minęło już trochę czasu i dalej wszystko jest w porządku.


  • 0

#507 niemcu

niemcu
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:07, 29.04.2019

Witajcie.
Z maglownicą mam już jakąś chwilę (2-3 lata) problemy. Żadnych zgrzytów czy strzelania nie słychać. Płynu ubywa szczególnie wtedy, gdy kręci się kołami w miejscu. Gdy samochód stoi na prostych kołach to tylko delikatnie jest zabrudzona podłoga. Wycieki z lewej strony, choć z prawej widziałem, że osłona również delikatnie zapłacona jest. Przy skręcaniu kołami słychać tak jakby przepływający płyn hydrauliczny, ale nie świszczy, ani nie gwiżdże. Poszukuję zakładu w Krakowie i okolicach, który ogarnie mi to wraz z demontażem i montażem.

1. CSR auto regeneracja
2. Propol
3. Auto Mechanika Antoni Słabosz Gdów

Jakieś inne propozycje czy decydować się na konkretny zakład z wyżej wymienionych?
  • 0

#508 niemcu

niemcu
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:42, 06.05.2019

CSR za usługę rzyczy sobie 800 PLN (plus 50 PLN za gumy), natomiast serwis, będący obok, za zrzucenie i wrzucenie przekładni oraz ustawieniu geo i zalanie płynem 400 PLN. Więc suma dość spora. Ale za to gwarancja 24 miesiące.

Propol za usługę regeneracji, zdjęcia i założenia proponuje 1000 PLN, ale tutaj gwarancja wynosi 12 miesięcy. Pytanie czyt warto zapłacić więcej? Ci pierwsi tylko tym się zajmują (regeneracja turbin i przekładni).


  • 0

#509 konsky

konsky
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 13.08.2019

Witam
Macie może namiary na kogoś w województwach:
Śląskie
Dolnośląskie
Opolskie

Potrzebuje przeprowadzić regenerację przekładni, w tym momencie nie czuć żadnych luzów, jest solidny wyciek z wałka od kolumny kierowniczej i przy lewym drążku.
Przekładnie mam zdemontowaną potrzebuję tylko kogoś kto ją zregeneruje.

Dzwoniłem do Chorzowa dostałem info że mogą mi ją tylko zdemontować.

Wolał bym osobiście ją zawieść.
Ostatecznie jak nie będzie innej opcji zostaje wysyłka
Pozdrawiam
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq