Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regeneracja przekładni kierowniczej

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
508 odpowiedzi w tym temacie

#16 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:29, 07.06.2010

Maglownice w VI generacji (w egzemplarzach z początku produkcji) wymieniali na gwarancji właśnie z powodu rozszczelnień i stuków. Nie wiem czy była na to akcja serwisowa. Chyba nie...Ale jak ktos naciskał to wymieniali bez gadania.
  • 0

#17 Technics

Technics
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sol+
  • KM:129
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:34, 08.06.2010

no to widze te maglownice to masakra :-/


Nie tylko w Hondzie, maglownica jest też bólem w Toyocie. W Carinie E '96 wymieniałem a w Avensisie 2001r też już miałem do wymiany bo stukała i miała luzy i było to przy przebiegu ok 215 tyś km.
  • 0

Honda... szybsza niż wygląda.......


#18 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5835 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 56
Super

Napisano 07:53, 09.06.2010

kiziol napisz jak po regeneracji ;-)
Ja też się umówiłem na następny piątek
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#19 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:20, 09.06.2010

A więc jestem już po regeneracji ;-)

Pierwsze wrażenia bardzo miłe, tzn. nic nie puka nic nie stuka, zniknęły też dziwne ciągania samochodu na nierównej drodze - można bez obaw prowadzić autko jedną ręką :ok

Niestety muszę jeszcze koniecznie wyważyć koła porządnie, ponieważ trzęsie kierą podczas szybszej jazdy.
Muszę też wymienić tarcze na przodzie, ponieważ przy hamowaniu kiera z rąk wylatuje - luzy na maglownicy również przyczyniają się do nadmiernego wichrowania tarcz :-/

Na koniec Panowie z zakładu powiedzieli też abym po powrocie na wszelki wypadek srawdził zbieżność - wiecie różnie to bywa :-P

Na razie jestem zadowolony - zobaczymy jak długo.
Koszt całkowity to: 750 zł, czyli 550 zł za regenerację oraz 200zł na montaż i demontaż.

To chyba naprawdę niewiele ;-)

No i na koniec przedstawiam Wam otrzymaną od Panów gwarancję - od razu możecie sobie poczytać warunki gwarancji :B

Dołączona grafika
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#20 cino

cino
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grajewo-Gdynia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Indyvidual
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:BMW 335i Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:48, 09.06.2010

AKoszt całkowity to: 750 zł, czyli 550 zł za regenerację oraz 200zł na montaż i demontaż.


Szczerze to myslałem że koszt jest 2 razy większy. 7,5 stówki to rzeczywiście znośna kwota. Ciekaw jestem czy np po 50 tyś km problem nie wróci :-|
  • 0

#21 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5835 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 56
Super

Napisano 15:03, 09.06.2010

Ciekaw jestem czy np po 50 tyś km problem nie wróci :-|


nie wiadomo, ale nowa przekłądnia kosztuje 4tys zł, więc różnica duża. Używana to wogóle bezsensu.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#22 cino

cino
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grajewo-Gdynia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Indyvidual
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:BMW 335i Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:54, 09.06.2010

nowa przekłądnia kosztuje 4tys zł, więc różnica duża. Używana to wogóle bezsensu.


4 tysie to fakt duży pieniądz. Takiego podzespołu używanego bym nie kupił bo faktycznie to bezsens.

A orientuje się czy w 7 genie ceny regenaracji są podobne ?
Chyba niedługo mnie też to będzie czekało i zastanawiam się czy warto regenerować czy kupić nową? Pokonuje rocznie sporo km i mam wątpliwości czy po roku problem się nie powtórzy stąd moje wątpliwości co do regeneracji.
  • 0

#23 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:10, 09.06.2010

W tym warsztacie cena jest jednakowa, czyli regeneracja kosztuje 550 zł.
Różni się tylko cena montażu i demontażu, tzn, że do pojemności 2 litry kosztuje to 200 zł, a powyżej troszkę drożej ;-)
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#24 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7361 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 36
Super

Napisano 16:11, 09.06.2010

kiziol, a czy brałeś pod uwagę wymiana na miejscu na inną a swoja zostawić w rozliczeniu - czy jest tam taka opcja ?
  • 0

#25 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 09.06.2010

jaki masz przebieg i jakie uwagi do przekładni :?:
  • 0
F1

#26 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:20, 09.06.2010

kiziol, a czy brałeś pod uwagę wymiana na miejscu na inną a swoja zostawić w rozliczeniu - czy jest tam taka opcja ?


Szczerze to nie zapytałem. A poza tym to wolałem swoją zregenerować ;-)

Jakby co to popatrz tutaj lub zadzwoń i zapytaj: http://www.maglownic...CFQkf3wodblYXUg
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#27 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7361 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 36
Super

Napisano 16:25, 09.06.2010

mam delikatny wyciek, ale póki co innych objawów typu jakieś odgłosy, wibracje, drgania kierownicy nie występują. Jednak myślę że trzeba się przymierzyć do regeneracji
  • 0

#28 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:03, 10.06.2010

u mnie tez pojawil sie wyciek i stuki na zgaszonym silniku, kiedy jest wlaczonyna szczescie nic nie stuka a w samochodzie jest to prawie w ogole nie slyszalne przy zamknietych drzwiach i szybach. jednak jestem troche rozczarowany samochod ma 64 300km nigdy nikt nim nie jezdzil z jakimis duzymi predkoscmia po dziurach...
  • 0

#29 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:25, 10.06.2010

Trochę dziwna sprawa z tą maglownicą , ale wątpię aby owe "pływanie " np. w koleinach było tylko i wyłącznie winą zużytej maglownicy . Proponowałbym najpierw przyjrzeć się drążkowi stabilizacyjnemu , a dokładnie to obejmom ( poduszkom) i samym koncówkom. U mnie nic nie cieknie z magla , płyn wymieniony , nic nie stuka na włączonym jak i na wyłączonym silniku , a efekt lekkiego pływania głównie w koleinach występuje , jedyne na co wskazał mechanik oglądajac zawieszenie to tylko stabilizator.
  • 0

#30 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7361 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 36
Super

Napisano 16:42, 10.06.2010

pływanie w koleinach to wina - przyczyna leży po stronie opon - jakie szerokie masz opony ?
bardzo dużo ludzi twierdzi - obserwacja ze po zmianie opon powyżej 215 zauważalne jest charakterystyczne pływanie auta w koleinach.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq