XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:29, 07.06.2010
#17
Napisano 22:34, 08.06.2010
no to widze te maglownice to masakra :-/
Nie tylko w Hondzie, maglownica jest też bólem w Toyocie. W Carinie E '96 wymieniałem a w Avensisie 2001r też już miałem do wymiany bo stukała i miała luzy i było to przy przebiegu ok 215 tyś km.
Honda... szybsza niż wygląda.......
#19
Napisano 13:20, 09.06.2010
Pierwsze wrażenia bardzo miłe, tzn. nic nie puka nic nie stuka, zniknęły też dziwne ciągania samochodu na nierównej drodze - można bez obaw prowadzić autko jedną ręką
Niestety muszę jeszcze koniecznie wyważyć koła porządnie, ponieważ trzęsie kierą podczas szybszej jazdy.
Muszę też wymienić tarcze na przodzie, ponieważ przy hamowaniu kiera z rąk wylatuje - luzy na maglownicy również przyczyniają się do nadmiernego wichrowania tarcz :-/
Na koniec Panowie z zakładu powiedzieli też abym po powrocie na wszelki wypadek srawdził zbieżność - wiecie różnie to bywa
Na razie jestem zadowolony - zobaczymy jak długo.
Koszt całkowity to: 750 zł, czyli 550 zł za regenerację oraz 200zł na montaż i demontaż.
To chyba naprawdę niewiele
No i na koniec przedstawiam Wam otrzymaną od Panów gwarancję - od razu możecie sobie poczytać warunki gwarancji
#20
Napisano 14:48, 09.06.2010
AKoszt całkowity to: 750 zł, czyli 550 zł za regenerację oraz 200zł na montaż i demontaż.
Szczerze to myslałem że koszt jest 2 razy większy. 7,5 stówki to rzeczywiście znośna kwota. Ciekaw jestem czy np po 50 tyś km problem nie wróci
#22
Napisano 15:54, 09.06.2010
nowa przekłądnia kosztuje 4tys zł, więc różnica duża. Używana to wogóle bezsensu.
4 tysie to fakt duży pieniądz. Takiego podzespołu używanego bym nie kupił bo faktycznie to bezsens.
A orientuje się czy w 7 genie ceny regenaracji są podobne ?
Chyba niedługo mnie też to będzie czekało i zastanawiam się czy warto regenerować czy kupić nową? Pokonuje rocznie sporo km i mam wątpliwości czy po roku problem się nie powtórzy stąd moje wątpliwości co do regeneracji.
#23
Napisano 16:10, 09.06.2010
Różni się tylko cena montażu i demontażu, tzn, że do pojemności 2 litry kosztuje to 200 zł, a powyżej troszkę drożej
#24
Napisano 16:11, 09.06.2010
#25
Napisano 16:12, 09.06.2010
#26
Napisano 16:20, 09.06.2010
kiziol, a czy brałeś pod uwagę wymiana na miejscu na inną a swoja zostawić w rozliczeniu - czy jest tam taka opcja ?
Szczerze to nie zapytałem. A poza tym to wolałem swoją zregenerować
Jakby co to popatrz tutaj lub zadzwoń i zapytaj: http://www.maglownic...CFQkf3wodblYXUg
#27
Napisano 16:25, 09.06.2010
#28
Napisano 16:03, 10.06.2010
#29
Napisano 16:25, 10.06.2010
#30
Napisano 16:42, 10.06.2010
bardzo dużo ludzi twierdzi - obserwacja ze po zmianie opon powyżej 215 zauważalne jest charakterystyczne pływanie auta w koleinach.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych