XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#541
Napisano 21:45, 02.04.2022
Prawda jest taka że większość warsztatów w Trójmieście wozi magle, belki od Francuzów itp tylko do Sopotu, z resztą byłem tam kilka razy w tygodniu jak jeszcze w Polsce pracowałem.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#542
Napisano 14:41, 03.04.2022
osobiście w Sopocie nie robiłem, bo byłem zielony w tym temacie jak zajmowałem się swoją przekładnią kilka osób polecało ten warsztat, a prywatnie dwie osoby z forum tam robiło magiel i do chwili sprzedaży auta problemów ponoć nie mieli (na płynie Prestone, a nie OEM PSF).
wszystko rozchodzi się o koszta, bo jakość wszędzie będzie podobna. jak po 'regeneracji' wytrzyma pół roku bez pocenia się, czy ponownych wycieków to i tak będzie sukces. wszyscy dobierają uszczelniacze na sztukę do tych magli, a czasem wrzucają zestaw naprawczy z zamiennika do wersji USA (który minimalnie, ale jednak nie pasuje). TRW nigdy nie udostępniło zestawu naprawczego do tych magli i niestety nie ma go nawet w zamiennikach, przez co wszyscy 'regenerujący' starają się coś tam wyrzeźbić, żeby nie ciekło. w dodatku jak ktoś się uprze, to po regeneracji rozkręci ten magiel i sprawdzi co było w nim 'regenerowane' u mnie gość wkleił chyba na mocniejszy silikon, lub klej do szyb minimalnie mniejszy simmering od oryginalnego po lewej stronie tam gdzie był wyciek. może faktycznie na maszynach było szczelnie i to działało, ale przy pierwszym kontakcie z dziurą w drodze na skręconych lekko kołach niestety ten patent nie wytrzymał. jedyny plus to taki, że już z magla się nie lało jak na starym simmeringu ogólny koszt takiej 'naprawy' powinien oscylować w okolicach 100-200 zł, bo nawet pierścienie teflonowe zostały stare, a dwóch uszczelniaczy nawet nie tknęli, a są dostępne w każdym hydraulicznym
ogólnie na ten magiel szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. magiel z wersji USA 2.3L idzie dostać nawet w Polsce za nieco ponad 1200 zł po regeneracji, a używany ze stanów z przesyłką w okolicy 600-800 zł do tego drążki MOOG TO-AX-10772 za około 130 zł i mamy święty spokój. zestaw naprawczy jest dostępny bez problemu, a nawet można dostać do niego nową listwę OEM, gdyby ktoś chciał się szarpnąć na pełną regenerację we własnym zakresie, czy przez pobliski warsztat
ale jak ktoś nie ma czasu, bo musi przejść przegląd, czy z jakiegoś innego powodu, to może skorzystać z opcji regeneracji. tylko możliwie jak najtaniej i z gwarancją (żeby przed kolejnym przeglądem wysłać magiel do poprawki).
ja na regeneracje, geometrie, PSF'a i drążki do starego magla EU wydałem około 2000 zł i fakt, nie cieknie, ale się poci co za takie pieniądze jest dla mnie nie do przyjęcia
za magiel z wersji USA zapłaciłem 450 zł z przesyłką, za drążki w tamtym czasie 90 zł + montaż z geometrią 200 zł i PSF 80 zł (820 zł łącznie za całą operację). nie cieknie i nie poci się, a pod ręką mam kompletny zestaw naprawczy z Japonii kupiony za 400 zł, gdyby trzeba było do magla zajrzeć (gumy nie są wieczne). gdybym miał taką wiedzę niecałe 5 lat temu, to na pewno te 2000 zł wydał bym na coś innego niż zabawy z maglownicami
#543
Napisano 17:19, 03.04.2022
#544
Napisano 21:26, 27.06.2022
Ja napisze gdzie robiłem
Dar Mag koło Słupska zaprowadziłem auto zrobili regeneracje, z wymiana drążków (555) zapłaciłem 900 zł.
Narazie ok gwarancja 2 lata
#545
Napisano 08:13, 05.09.2023
Odświeżę temat.
Czy ktoś poleca serwis do regeneracje przekładni z kompleksową wymianą w okolicach Warszawy?
#546
Napisano 04:22, 30.09.2023
Ja właśnie jestem w trakcie regeneracji (w warszawie). Mam "sprawdzony" (robili mi kiedyś w Legend Ka9) zakład regenerujący, niestety oni jak większość takich specjalistów tylko regenerują czyli trzeba znaleźć warsztat.Odświeżę temat.
Czy ktoś poleca serwis do regeneracje przekładni z kompleksową wymianą w okolicach Warszawy?
Mój warsztat w porozumieniu ze swoim nazwijmy - regeneratorem stwierdził że magiel tragedia - listwa do wymiany (nie do dostania) i jakiś rozdzielacz (to ponoć da się naprawić). Czyli trzeba szukać coś już zregenerowanego, albo używkę, bo chińczyka wszyscy odradzają, a oryginał nowy to kosmos.
Znalazłem u zaprzyjaźnionego sprzedawcy używkę (igła miał dla siebie zostawioną). No i wkrótce zobaczymy co wyjdzie.
Ale wracając do pytania, jeśli chodzi o samą regenerację to polecam warszawa Bemowo ul. Słomiana. Jeśli chodzi o warsztat to jeszcze nie wiem jak się mój sprawdzi, więc nie bardzo mogę go polecić.
edit - przekładnia założona, działa elegancko, kierownica leciutko, żadnych stuków, a najważniejsze nic nie cieknie.
Warsztat raczej średnio się spisał, co do samej wymiany to nie mam zastrzeżeń, ale po 30-40km przejechanych dziwnym cudem spadły oba paski i co ciekawe odkręciło się koło pasowe. Oczywiście mechanik nic przy tym nie robił i nic nie dotykał, więc moja wina. A dziś przy wymianie tarcz przednich zauważyłem że obie felgi są porysowane i "wyskubane" na ramionach - wygląda jakby czymś (prętem) podważali koła - chociaż właśnie mi przyszło do głowy że jak zbieżność robili to uszkodzili. Paski sam sobie założyłem przy okazji nowe, ale felg to im nie daruję. (wiem rozpisałem się na temat warsztatu a to pewnie inny dział).
#547
Napisano 23:07, 05.02.2024
Witam
Przeglądałem temat, ale nie znalazłem odp. Może ktoś z Was polecić firmę w której można zakupić zregenerowaną już maglownicę?
#548
Napisano 05:40, 06.02.2024
Witam
Przeglądałem temat, ale nie znalazłem odp. Może ktoś z Was polecić firmę w której można zakupić zregenerowaną już maglownicę?
We wrześniu też szukałem zregenerowanej, trochę firm obdzwoniłem i nikt na stanie nie miał (jest firma regeneracyjna która wystawia na allegro już zregenerowaną do VI, ale fizycznie nie mają jej na stanie tylko zrobią Twoją - jak to mi powiedzieli : ogłoszenie informacyjne).
Co nie znaczy że nie znajdziesz. Google i telefon.
#549
Napisano 13:56, 06.02.2024
Witam
Przeglądałem temat, ale nie znalazłem odp. Może ktoś z Was polecić firmę w której można zakupić zregenerowaną już maglownicę?
Gdybyś czytał dokładnie temat, to wniosek wysunąłby się sam i nie byłoby tego pytania. Próbować regenerować swoją, albo kupić trochę regeneracji, a nie robioną po kimś.
#550
Napisano 21:25, 06.02.2024
Gdybyś czytał dokładnie temat, to wniosek wysunąłby się sam i nie byłoby tego pytania. Próbować regenerować swoją, albo kupić trochę regeneracji, a nie robioną po kimś.
Wiem, że najlepiej zrobić swoją, ale nie mam takiej możliwości. Sam nie mam warunków żeby to rozbierać, a mój mechanik nie chce zajmować sobie podnośnika na tak naprawdę nie wiadomo jak długo.
Co do tych firm to też nie jest tak kolorowo, już się o tym przekonałem na własnej skórze Na szczęście skończyło się na stracie czasu i braku magla. Stąd moje pytanie czy macie może kogoś pewnego.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych