Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regeneracja przekładni kierowniczej

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#541 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:45, 02.04.2022

Gons robiłeś w Sopocie?? Bo tylko polecam, a nikt nie ocenił.

Prawda jest taka że większość warsztatów w Trójmieście wozi magle, belki od Francuzów itp tylko do Sopotu, z resztą byłem tam kilka razy w tygodniu jak jeszcze w Polsce pracowałem.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#542 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 14:41, 03.04.2022

osobiście w Sopocie nie robiłem, bo byłem zielony w tym temacie jak zajmowałem się swoją przekładnią ;) kilka osób polecało ten warsztat, a prywatnie dwie osoby z forum tam robiło magiel i do chwili sprzedaży auta problemów ponoć nie mieli (na płynie Prestone, a nie OEM PSF).

wszystko rozchodzi się o koszta, bo jakość wszędzie będzie podobna. jak po 'regeneracji' wytrzyma pół roku bez pocenia się, czy ponownych wycieków to i tak będzie sukces. wszyscy dobierają uszczelniacze na sztukę do tych magli, a czasem wrzucają zestaw naprawczy z zamiennika do wersji USA (który minimalnie, ale jednak nie pasuje). TRW nigdy nie udostępniło zestawu naprawczego do tych magli i niestety nie ma go nawet w zamiennikach, przez co wszyscy 'regenerujący' starają się coś tam wyrzeźbić, żeby nie ciekło. w dodatku jak ktoś się uprze, to po regeneracji rozkręci ten magiel i sprawdzi co było w nim 'regenerowane'  :diabelfaja: u mnie gość wkleił chyba na mocniejszy silikon, lub klej do szyb minimalnie mniejszy simmering od oryginalnego po lewej stronie tam gdzie był wyciek. może faktycznie na maszynach było szczelnie i to działało, ale przy pierwszym kontakcie z dziurą w drodze na skręconych lekko kołach niestety ten patent nie wytrzymał. jedyny plus to taki, że już z magla się nie lało jak na starym simmeringu :zoltek: ogólny koszt takiej 'naprawy' powinien oscylować w okolicach 100-200 zł, bo nawet pierścienie teflonowe zostały stare, a dwóch uszczelniaczy nawet nie tknęli, a są dostępne w każdym hydraulicznym :zoltek:

ogólnie na ten magiel szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. magiel z wersji USA 2.3L idzie dostać nawet w Polsce za nieco ponad 1200 zł po regeneracji, a używany ze stanów z przesyłką w okolicy 600-800 zł do tego drążki MOOG TO-AX-10772 za około 130 zł i mamy święty spokój. zestaw naprawczy jest dostępny bez problemu, a nawet można dostać do niego nową listwę OEM, gdyby ktoś chciał się szarpnąć na pełną regenerację we własnym zakresie, czy przez pobliski warsztat :zoltek:

 

ale jak ktoś nie ma czasu, bo musi przejść przegląd, czy z jakiegoś innego powodu, to może skorzystać z opcji regeneracji. tylko możliwie jak najtaniej i z gwarancją (żeby przed kolejnym przeglądem wysłać magiel do poprawki).

 

ja na regeneracje, geometrie, PSF'a i drążki do starego magla EU wydałem około 2000 zł i fakt, nie cieknie, ale się poci co za takie pieniądze jest dla mnie nie do przyjęcia :zoltek:
za magiel z wersji USA zapłaciłem 450 zł z przesyłką, za drążki w tamtym czasie 90 zł + montaż z geometrią 200 zł i PSF 80 zł (820 zł łącznie za całą operację). nie cieknie i nie poci się, a pod ręką mam kompletny zestaw naprawczy z Japonii kupiony za 400 zł, gdyby trzeba było do magla zajrzeć (gumy nie są wieczne). gdybym miał taką wiedzę niecałe 5 lat temu, to na pewno te 2000 zł wydał bym na coś innego niż zabawy z maglownicami  :diabeljezyk:


  • 1

#543 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:19, 03.04.2022

Ja robiłem regenerację u Pana Antoniego z Gdowa (małopolskie) ponad rok temu, jak nie więcej, i do tej pory zero wycieków. Przekładnia była rozebrana w całości, zęby przeszlifowanie bo były już wyszczerbienia. Robota zrobiona profi. Przy okazji wymienione końcówki drążków kierowniczych o co nie prosiłem, a co zostało wykonane w ramach usługi.
  • 0

#544 arek115

arek115
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:slaskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 27.06.2022

Ja napisze gdzie robiłem

Dar Mag koło Słupska zaprowadziłem auto  zrobili regeneracje, z wymiana drążków (555) zapłaciłem 900 zł.

Narazie ok gwarancja 2 lata


  • 0

#545 father_accord

father_accord
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:13, 05.09.2023

Odświeżę temat.

Czy ktoś poleca serwis do regeneracje przekładni z kompleksową wymianą w okolicach Warszawy?


  • 0

#546 Kubek

Kubek
  • Klubowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:22, 30.09.2023

Odświeżę temat.
Czy ktoś poleca serwis do regeneracje przekładni z kompleksową wymianą w okolicach Warszawy?

Ja właśnie jestem w trakcie regeneracji (w warszawie). Mam "sprawdzony" (robili mi kiedyś w Legend Ka9) zakład regenerujący, niestety oni jak większość takich specjalistów tylko regenerują czyli trzeba znaleźć warsztat.
Mój warsztat w porozumieniu ze swoim nazwijmy - regeneratorem stwierdził że magiel tragedia - listwa do wymiany (nie do dostania) i jakiś rozdzielacz (to ponoć da się naprawić). Czyli trzeba szukać coś już zregenerowanego, albo używkę, bo chińczyka wszyscy odradzają, a oryginał nowy to kosmos.
Znalazłem u zaprzyjaźnionego sprzedawcy używkę (igła miał dla siebie zostawioną). No i wkrótce zobaczymy co wyjdzie.
Ale wracając do pytania, jeśli chodzi o samą regenerację to polecam warszawa Bemowo ul. Słomiana. Jeśli chodzi o warsztat to jeszcze nie wiem jak się mój sprawdzi, więc nie bardzo mogę go polecić.
edit - przekładnia założona, działa elegancko, kierownica leciutko, żadnych stuków, a najważniejsze nic nie cieknie.
Warsztat raczej średnio się spisał, co do samej wymiany to nie mam zastrzeżeń, ale po 30-40km przejechanych dziwnym cudem spadły oba paski i co ciekawe odkręciło się koło pasowe. Oczywiście mechanik nic przy tym nie robił i nic nie dotykał, więc moja wina. A dziś przy wymianie tarcz przednich zauważyłem że obie felgi są porysowane i "wyskubane" na ramionach - wygląda jakby czymś (prętem) podważali koła - chociaż właśnie mi przyszło do głowy że jak zbieżność robili to uszkodzili. Paski sam sobie założyłem przy okazji nowe, ale felg to im nie daruję. (wiem rozpisałem się na temat warsztatu a to pewnie inny dział).
  • 0

#547 Gancarro

Gancarro
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:mmz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 05.02.2024

Witam

Przeglądałem temat, ale nie znalazłem odp. Może ktoś z Was polecić firmę w której można zakupić zregenerowaną już maglownicę?


  • 0

#548 Kubek

Kubek
  • Klubowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:40, 06.02.2024

Witam

Przeglądałem temat, ale nie znalazłem odp. Może ktoś z Was polecić firmę w której można zakupić zregenerowaną już maglownicę?

We wrześniu też szukałem zregenerowanej, trochę firm obdzwoniłem i nikt na stanie nie miał (jest firma regeneracyjna która wystawia na allegro już zregenerowaną do VI, ale fizycznie nie mają jej na stanie tylko zrobią Twoją - jak to mi powiedzieli : ogłoszenie informacyjne).

Co nie znaczy że nie znajdziesz. Google i telefon.


  • 0

#549 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:56, 06.02.2024

Witam
Przeglądałem temat, ale nie znalazłem odp. Może ktoś z Was polecić firmę w której można zakupić zregenerowaną już maglownicę?


Gdybyś czytał dokładnie temat, to wniosek wysunąłby się sam i nie byłoby tego pytania. Próbować regenerować swoją, albo kupić trochę regeneracji, a nie robioną po kimś.
  • 0

#550 Gancarro

Gancarro
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:mmz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 06.02.2024

Gdybyś czytał dokładnie temat, to wniosek wysunąłby się sam i nie byłoby tego pytania. Próbować regenerować swoją, albo kupić trochę regeneracji, a nie robioną po kimś.

Wiem, że najlepiej zrobić swoją, ale nie mam takiej możliwości. Sam nie mam warunków żeby to rozbierać, a mój mechanik nie chce zajmować sobie podnośnika na tak naprawdę nie wiadomo jak długo. 

Co do tych firm to też nie jest tak kolorowo, już się o tym przekonałem na własnej skórze ;) Na szczęście skończyło się na stracie czasu i braku magla. Stąd moje pytanie czy macie może kogoś pewnego.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq