Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Opiłki metalu w filtrze

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 mati3633

mati3633
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Przedliftowa
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 24.03.2019

Witam. Kupiłem honde accord z 2004 r. Z silnikiem 2.2 ctdi pojezdziłem nim tydzień czasu zrobiłem 1000 km wziąłem sie za wymianę oleju okazało sie ze w filtrze oleju jest sporo opiłkow złotych jak i srebrnych znajomy mechanik powiedział że to z panewek. Szykuje sie remont dołu silnika pytanie czy górę też rozbierać i robić bo mechanik stwierdził że góry by nie ruszał że tam nie miało sie co zepsuć. Czy taka wymiana panewek i zapewne wał do szlifu ma sens czy auto jeszcze długo może posłuży po tym remoncie? I skoro silnik juz będzie wyjęty to i wymiana rozrządu powinna być przeprowadzona?
  • 0

#2 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:07, 24.03.2019

Ekonomicznie nie opłacalne a i po remoncie nie będzie jak z fabryki. Szukalbym anglika z takim motorem
  • 0

#3 mati3633

mati3633
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Przedliftowa
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 24.03.2019

Uzywany silnik tez nie wiadomo w jakim stanie bedzie a jak juz zrobie go to bede mial pewniaka. Czy nie koniecznie?
  • 0

#4 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 22:06, 24.03.2019

Nie jestem mechanikiem (dla jasności) - ale zanim się rozbierze silnik to warto by go zdiagnozować, czy mu się to należy.
  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:20, 25.03.2019

patrząc na poziom mechaniki u mechaników to pewniej kupić używke


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:37, 25.03.2019

Moja rada taka niema co gdybac tylko zrzuc miske i zdiagnozuj panewki i wal oraz wyczysc miske.


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:14, 26.03.2019

Ale w dieslu to nie takie hop siup.
  • 0

#8 mati3633

mati3633
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Przedliftowa
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 27.03.2019

Panewki są w porządku wał również. Jutro góra będzie rozbierana. Jakieś pomysły z czego mogą być te opiłki?


  • 0

#9 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:41, 27.03.2019

Chym... Miedz w silniku to watstwa podkladowa pod material slizgowy panewek.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:27, 27.03.2019

Tak dokładnie jest. Nie wiem jak można że 100% pewnością stwierdzić stan panewek bez ich demontażu.
  • 0

#11 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:40, 27.03.2019

Tak dokładnie jest. Nie wiem jak można że 100% pewnością stwierdzić stan panewek bez ich demontażu.


No widać rozebrał dół jak pisze że teraz czas na górę; )
  • 0

#12 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:53, 27.03.2019

Czy w misce o. cos bylo?

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 mati3633

mati3633
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Przedliftowa
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:24, 28.03.2019

Było sporo tych opiłkow w misce.
  • 0

#14 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:16, 28.03.2019

Podsumowanie.
Co wiemy. Niedawno kupiles auto zrbiles 1000km. Wymieniles olej i wykryles zlote i srebrne opilki w filtrze i po demontazu tez w misce. Piszesz panewki i wal OK. Dziwne... Np slizgi lancucha sa plastikowe to skad zloto? Panewki walkow rozrzadu? accord nie ma. A czy przez te 1000km duzo oleju ubylo?

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#15 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:27, 28.03.2019

A może wcześniej poprzedni właściciel zalał jakiś chemiczny specyfik?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq