Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gaśnie na zimnym

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 23.03.2019

Witam. 

Ponownie pojawił się problem z moim silnikiem. Auto gaśnie na zimnym silniku, na rozgrzanym pojawia się też problem. Jadąc autem i wrzucając na luz, silnik gaśnie. W korkach zauważyłem problem że jak nie zgaśnie to obroty lecą prawie do minimum telepiąc podnosi się. Dodatkowo tak jakby pierdział z tłumika nie równa praca silnika. 

 

Co wymieniłem: 

Kopułka z palcem 

Przewody 

Świece posiadają normalny nalot (kawa z mlekiem) 

Regulacja zaworów 

Wszystko było robione na przełomie sierpień wrzesień. 

Dodatkowo jak tankuje benzynę i odkręcam korek wlewu słychać tak jakby powietrze uciekało

 

Problem pojawił się w grudniu, już nie mam pojęcia gdzie szukać problemu. 

 


  • 0

#2 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 481 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:31, 23.03.2019

Kody bledow zczytywales ? Problemy tylko na LPG ?

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 23.03.2019

problem jest na benzynie i na LPG 

błędów brak, check też nie świeci. 

 

Tak już się zastanawiam czy to nie głowica, może on łapie lewe powietrze sugeruję się tym uciekającym powietrzem po odkręceniu wlewu paliwa 


  • 0

#4 vova777

vova777
  • Klubowicz
  • 434 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 19:54, 23.03.2019

Tym powietrzem przy wlewie paliwa się nie przejmuj, tez tak czasem mam i nic się nie dzieje. A zawór wolnych obrotów (IACV) sprawdzałeś? Przepustnicy kiedy była czyszczona?

Użytkownik vova777 edytował ten post 21:08, 23.03.2019

  • 0

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 403 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 20:07, 23.03.2019

spadające obroty to przeważnie IACV. pierdzący wydech, może być skutkiem zalania auta kiepskim paliwem ;) no i zakładam, że akumulator jest w pełni naładowany, bo w przeciwnym wypadku, mogą się dziać dziwne rzeczy :D


  • 0

#6 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 23.03.2019

Silniczek krokowy i przepustnica czyszczone sierpień/wrzesień.

Akumulator nowy przed zimą kupiony. 

 

Z benzyny leję 95, a co do gazu tankuje na lotosie, orlenie.


  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6898 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 57
Super

Napisano 21:46, 23.03.2019

Jakiej firmy przewody założyłeś?

Spróbuj podmienić IACV bo możliwe że przy czyszczeniu, albo po czyszczeniu się rozkręcił. 


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#8 gons

gons
  • Forumowicz
  • 403 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 21:59, 23.03.2019

najrozsądniej było by podpiąć kompa i zobaczyć, co jest z nim nie tak ... przyczyn może być multum, a szukanie po omacku to strata czasu i pieniędzy. zawory ustawiane przez niechlujnych mechaników, mogą wpływać na taki stan rzeczy, może zawór EGR siadł, może regulator paliwa zalewa kolektor ... na prawdę jest tego sporo. jak stało się to po czyszczeniu przepustnicy i IACV, to tak jak przemkowal pisze, zawór mógł się zablokować, albo uszkodzić i jest głównym podejrzanym ;)


układ zapłonowy też jest drażliwy w hankach. niektóre zamienniki są zbyt słabej jakości i nie działają poprawnie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq