Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gaśnie na zimnym

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 23.03.2019

Witam. 

Ponownie pojawił się problem z moim silnikiem. Auto gaśnie na zimnym silniku, na rozgrzanym pojawia się też problem. Jadąc autem i wrzucając na luz, silnik gaśnie. W korkach zauważyłem problem że jak nie zgaśnie to obroty lecą prawie do minimum telepiąc podnosi się. Dodatkowo tak jakby pierdział z tłumika nie równa praca silnika. 

 

Co wymieniłem: 

Kopułka z palcem 

Przewody 

Świece posiadają normalny nalot (kawa z mlekiem) 

Regulacja zaworów 

Wszystko było robione na przełomie sierpień wrzesień. 

Dodatkowo jak tankuje benzynę i odkręcam korek wlewu słychać tak jakby powietrze uciekało

 

Problem pojawił się w grudniu, już nie mam pojęcia gdzie szukać problemu. 

 


  • 0

#2 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 485 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:31, 23.03.2019

Kody bledow zczytywales ? Problemy tylko na LPG ?

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 23.03.2019

problem jest na benzynie i na LPG 

błędów brak, check też nie świeci. 

 

Tak już się zastanawiam czy to nie głowica, może on łapie lewe powietrze sugeruję się tym uciekającym powietrzem po odkręceniu wlewu paliwa 


  • 0

#4 vova777

vova777
  • Klubowicz
  • 461 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 19:54, 23.03.2019

Tym powietrzem przy wlewie paliwa się nie przejmuj, tez tak czasem mam i nic się nie dzieje. A zawór wolnych obrotów (IACV) sprawdzałeś? Przepustnicy kiedy była czyszczona?

Użytkownik vova777 edytował ten post 21:08, 23.03.2019

  • 0

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:07, 23.03.2019

spadające obroty to przeważnie IACV. pierdzący wydech, może być skutkiem zalania auta kiepskim paliwem ;) no i zakładam, że akumulator jest w pełni naładowany, bo w przeciwnym wypadku, mogą się dziać dziwne rzeczy :D


  • 0

#6 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 23.03.2019

Silniczek krokowy i przepustnica czyszczone sierpień/wrzesień.

Akumulator nowy przed zimą kupiony. 

 

Z benzyny leję 95, a co do gazu tankuje na lotosie, orlenie.


  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7087 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 21:46, 23.03.2019

Jakiej firmy przewody założyłeś?

Spróbuj podmienić IACV bo możliwe że przy czyszczeniu, albo po czyszczeniu się rozkręcił. 


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#8 gons

gons
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:59, 23.03.2019

najrozsądniej było by podpiąć kompa i zobaczyć, co jest z nim nie tak ... przyczyn może być multum, a szukanie po omacku to strata czasu i pieniędzy. zawory ustawiane przez niechlujnych mechaników, mogą wpływać na taki stan rzeczy, może zawór EGR siadł, może regulator paliwa zalewa kolektor ... na prawdę jest tego sporo. jak stało się to po czyszczeniu przepustnicy i IACV, to tak jak przemkowal pisze, zawór mógł się zablokować, albo uszkodzić i jest głównym podejrzanym ;)


układ zapłonowy też jest drażliwy w hankach. niektóre zamienniki są zbyt słabej jakości i nie działają poprawnie.


  • 0

#9 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:11, 13.05.2019

Odświeżam, wróciłem do domu po dłużej nie obecności, od miesiąca honda nadal robiła tak samo, w końcu umówiłem się  z mechanikiem, ale nie dojechałem. 

Auto w trakcie jazdy zgasło i już nie chce odpalić, normalnie kręci, ale nawet nie zagada. Paliwo jest, pompka działa, paliwo na listwę też jest podawane. Dzisiaj tato coś tam zaglądał mówił że nie ma iskry na świecy. 

Obstawiam że brak iskry to wina cewki w moim przypadku raczej cały aparat do wymiany. 

Palec z kopułką są nowe tak samo przewody i świece. 

Coś warto jeszcze sprawdzić przed kupnem aparatu żeby potwierdzić diagnozę? 

Błędów też żadnych nie pokazuje 


  • 0

#10 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 491 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 18:11, 13.05.2019

A przewody jakiej firmy kupiłeś ? Bo Honda wybredna jest w tym temacie ...


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#11 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 13.05.2019

bosch, chyba że sprawdzę czy jest iskra na starych 


  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7087 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 20:23, 13.05.2019

Sprawdź.
Kable Boscha tak samo jak świece słabo się sprawdzają w accordzie

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#13 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 491 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 23:53, 13.05.2019

Zweryfikuj te przewody , a potem może w następnej kolejności cewkę . W acco najpewniejsze są chyba kable Bougicord ...


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7087 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 06:17, 14.05.2019

Zweryfikuj te przewody , a potem może w następnej kolejności cewkę . W acco najpewniejsze są chyba kable Bougicord ...

Bougicord to jest oryginał i raczej wątpie czy są do dostania poza ASO.

Masz NGK, Teslę, Seiwę z marek które są pewne że działają w acco.

 

 

bosch, chyba że sprawdzę czy jest iskra na starych 

Sprawdź stare przewody i jak nie będzie poprawy to moduł lub cewka do wymiany. 
 


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#15 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:06, 15.05.2019

jutro sprawdzę na innej świecy i przewodach czy jest zmiana 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq