Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Gaśnie na zimnym

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 23.03.2019

Witam. 

Ponownie pojawiÅ‚ siÄ™ problem z moim silnikiem. Auto gaÅ›nie na zimnym silniku, na rozgrzanym pojawia siÄ™ też problem. JadÄ…c autem i wrzucajÄ…c na luz, silnik gaÅ›nie. W korkach zauważyÅ‚em problem że jak nie zgaÅ›nie to obroty lecÄ… prawie do minimum telepiÄ…c podnosi siÄ™. Dodatkowo tak jakby pierdziaÅ‚ z tÅ‚umika nie równa praca silnika. 

 

Co wymieniÅ‚em: 

KopuÅ‚ka z palcem 

Przewody 

Åšwiece posiadajÄ… normalny nalot (kawa z mlekiem) 

Regulacja zaworów 

Wszystko byÅ‚o robione na przeÅ‚omie sierpieÅ„ wrzesieÅ„. 

Dodatkowo jak tankuje benzynę i odkręcam korek wlewu słychać tak jakby powietrze uciekało

 

Problem pojawiÅ‚ siÄ™ w grudniu, już nie mam pojÄ™cia gdzie szukać problemu. 

 


  • 0

#2 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • SkÄ…d:BBÅ‚ota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:31, 23.03.2019

Kody bledow zczytywales ? Problemy tylko na LPG ?

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 23.03.2019

problem jest na benzynie i na LPG 

bÅ‚Ä™dów brak, check też nie Å›wieci. 

 

Tak już siÄ™ zastanawiam czy to nie gÅ‚owica, może on Å‚apie lewe powietrze sugerujÄ™ siÄ™ tym uciekajÄ…cym powietrzem po odkrÄ™ceniu wlewu paliwa 


  • 0

#4 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • SkÄ…d:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:54, 23.03.2019

Tym powietrzem przy wlewie paliwa się nie przejmuj, tez tak czasem mam i nic się nie dzieje. A zawór wolnych obrotów (IACV) sprawdzałeś? Przepustnicy kiedy była czyszczona?

Użytkownik vova777 edytował ten post 21:08, 23.03.2019

  • 0

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 20:07, 23.03.2019

spadające obroty to przeważnie IACV. pierdzący wydech, może być skutkiem zalania auta kiepskim paliwem ;) no i zakładam, że akumulator jest w pełni naładowany, bo w przeciwnym wypadku, mogą się dziać dziwne rzeczy :D


  • 0

#6 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 23.03.2019

Silniczek krokowy i przepustnica czyszczone sierpień/wrzesień.

Akumulator nowy przed zimÄ… kupiony. 

 

Z benzyny lejÄ™ 95, a co do gazu tankuje na lotosie, orlenie.


  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:46, 23.03.2019

Jakiej firmy przewody założyłeś?

Spróbuj podmienić IACV bo możliwe że przy czyszczeniu, albo po czyszczeniu siÄ™ rozkrÄ™ciÅ‚. 


  • 0

#8 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 21:59, 23.03.2019

najrozsądniej było by podpiąć kompa i zobaczyć, co jest z nim nie tak ... przyczyn może być multum, a szukanie po omacku to strata czasu i pieniędzy. zawory ustawiane przez niechlujnych mechaników, mogą wpływać na taki stan rzeczy, może zawór EGR siadł, może regulator paliwa zalewa kolektor ... na prawdę jest tego sporo. jak stało się to po czyszczeniu przepustnicy i IACV, to tak jak przemkowal pisze, zawór mógł się zablokować, albo uszkodzić i jest głównym podejrzanym ;)


układ zapłonowy też jest drażliwy w hankach. niektóre zamienniki są zbyt słabej jakości i nie działają poprawnie.


  • 0

#9 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:11, 13.05.2019

OdÅ›wieżam, wróciÅ‚em do domu po dÅ‚użej nie obecnoÅ›ci, od miesiÄ…ca honda nadal robiÅ‚a tak samo, w koÅ„cu umówiÅ‚em siÄ™  z mechanikiem, ale nie dojechaÅ‚em. 

Auto w trakcie jazdy zgasÅ‚o i już nie chce odpalić, normalnie krÄ™ci, ale nawet nie zagada. Paliwo jest, pompka dziaÅ‚a, paliwo na listwÄ™ też jest podawane. Dzisiaj tato coÅ› tam zaglÄ…daÅ‚ mówiÅ‚ że nie ma iskry na Å›wiecy. 

Obstawiam że brak iskry to wina cewki w moim przypadku raczej caÅ‚y aparat do wymiany. 

Palec z kopuÅ‚kÄ… sÄ… nowe tak samo przewody i Å›wiece. 

CoÅ› warto jeszcze sprawdzić przed kupnem aparatu żeby potwierdzić diagnozÄ™? 

BÅ‚Ä™dów też żadnych nie pokazuje 


  • 0

#10 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • SkÄ…d:CzÄ™stochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:11, 13.05.2019

A przewody jakiej firmy kupiłeś ? Bo Honda wybredna jest w tym temacie ...


  • 0
Jak siÄ™ nie ma co siÄ™ lubi , to siÄ™ lubi co siÄ™ ma ...

#11 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 13.05.2019

bosch, chyba że sprawdzÄ™ czy jest iskra na starych 


  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:23, 13.05.2019

Sprawdź.
Kable Boscha tak samo jak świece słabo się sprawdzają w accordzie

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • SkÄ…d:CzÄ™stochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:53, 13.05.2019

Zweryfikuj te przewody , a potem może w następnej kolejności cewkę . W acco najpewniejsze są chyba kable Bougicord ...


  • 0
Jak siÄ™ nie ma co siÄ™ lubi , to siÄ™ lubi co siÄ™ ma ...

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 06:17, 14.05.2019

Zweryfikuj te przewody , a potem może w następnej kolejności cewkę . W acco najpewniejsze są chyba kable Bougicord ...

Bougicord to jest oryginał i raczej wątpie czy są do dostania poza ASO.

Masz NGK, Teslę, Seiwę z marek które są pewne że działają w acco.

 

 

bosch, chyba że sprawdzÄ™ czy jest iskra na starych 

Sprawdź stare przewody i jak nie bÄ™dzie poprawy to moduÅ‚ lub cewka do wymiany. 
 


  • 0

#15 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:06, 15.05.2019

jutro sprawdzÄ™ na innej Å›wiecy i przewodach czy jest zmiana 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq