Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

<R20A3> szarpanie/skoki obrotow

VIII viii szarpanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 harvi96

harvi96
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 22.03.2019

accord viii r20a3

Witam, od dawna borykam sie z problemem szarpania....mianowicie, przy puszczeniu pedalu gazu silnik zaczyna schodzic z obrotow lecz po 0,5 sekundy nastepuje lekkie podbicie obrotow o okolo 50-100 skutkiem czego jest szarpeniecie, nastepnie schodzi plynnie z obrotow... jezeli podczas jazdy wcisne sprzeglo, silnik schodzi do 900 obrotow, podbija do 1100 a nastepnie schodzi do 900., czasami na 1 przy calkowitym opuszczeniu gazu potrafi kilka razy
"zakangurkowac" az sie uspokoi i pojedzie dalej plynnie ... co ciekawe, gdy silnik jest na ssaniu problem nie wystepuje wiec mysle, ze poduszki mozna wyeliminowac

Pol roku temu wyminilem swiece, filtr powietrza, wyregulowalem luzy zaworowe.

Niedawno usunalem egr, wyczyscilem dokladnie przepustnicce, wlalem z 2 buteleczki plynu do czyszczenia wtryskow, wyminilem uszczelke pod przepustnica.

Podlaczylem hdsa i jedyne co mi sie nie podoba to wskazania czujnika ect2 ... ect1 pokazuje po nagrzaniu okolo 90 stopni a ect2 8-20....aaa no i jeszcze czasami wypadnie zaplon na losowym cylindrze, raz na pierwszym raz na czwartym itp...

problem wystepuje zarowno na pb i lpg, wydaje mi sie ale nie jestem pewien ze problem zaczal sie w momencie zamontowania gazu

Macie jakies pomysly? :)


Użytkownik harvi96 edytował ten post 10:46, 22.03.2019

  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 348 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:14, 22.03.2019

Jeśli po montażu gazu to bym tam szukał przyczyny. Świece w jakim stanie? Kiedy ten LPG został zamontowany? Może jednak to wina zaworów?
  • 0

#3 harvi96

harvi96
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:06, 23.03.2019

Swiece okej, lpg ma pol roku
  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 348 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:51, 23.03.2019

Być może wymagana jest regulacja LPG
  • 0

#5 harvi96

harvi96
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:08, 23.03.2019

Na benzynie jest to samo
  • 0

#6 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 348 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:49, 23.03.2019

Sterownik LPG też ma wpływ na pracę na benzynie, jak jest źle podłączony lub ma jakiś defekt
  • 0

#7 slapas

slapas
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:RFN
  • Silnik:R20
  • Wersja:CR-V
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 27.03.2019

Przy zakladaniu LPG zapewne sciagali kolektor a co za tym idzie, demontowali rowniez przepustnice... zatem w przypadku problemow z obrotami silnika, pierwsza rzecza powinna byc "adaptacja przepustnicy".

Pozdrawiam


  • 0

#8 harvi96

harvi96
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:51, 02.04.2019

Adaptacja plus czyszczenie jest zrobiona.
Gazownik nie ściągal kolektora
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, viii, szarpanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq