Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

gubi zapłon na zimnym, szarpie, niestabilne jałowe

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2556 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:07, 09.04.2019

To duzo zmienia...
Sciagac wtyczki z wtryskow i obserwuj co sie dzieje... Tam gdzie po sciagniecu kostki z wtrysku nie zauwazysz zmiany pracy tam lezy problem
  • 0

#17 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 574 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:58, 09.04.2019

Parownik może podawać.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#18 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2556 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:37, 09.04.2019

Parownik może podawać.


Racja. Moze instalacja zlozona na reduktorze tomasseto Alaska?
  • 0

#19 Wadim

Wadim
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 11.04.2019

Przyznam się, że muszę sprawdzić na fakturze komponenty do gazu.

 

Z tym, że problem obawia się przy całkowicie zimnym silniku, przez góra minutę-dwie po starcie silnika, kiedy nie ma mowy o osiągnięciu temp 30st.

Nie powinno być tak że w zakresie temp do 30 st. wtryski nie podają gazu?


  • 0

#20 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 574 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:38, 11.04.2019

Nie przez wtryski, a przez podciśnienie przepuszcza fo kolektora.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 911 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:14, 11.04.2019

Jak już wiadomo, że komponenty gazowe do sprawdzenia, to od razu świece wykręć i ustaw przerwę na 0,6 .

Jak wykręcisz świece to zwróć uwagę na elektrodę masy świecy, porównaj każdą czy czasem sama końcówka świecy nie "zaokrągla się" / nie jest krótsza / nie powstają na niej "bobki" .

Z tymi świecami dużo roboty nie ma a już dużo aut u siebie na warsztacie widziałem właśnie z takimi szopkami na świecach przy problemach z gazem.

Zazwyczaj źródłem problemu były:

-lejący wtrysk LPG

-wytarty wtrysk LPG

-nieszczelność na wężu od wtrysku do kolektora

 

Często przy tym wywalało w accordach błąd jak dobrze pamiętam np. P0171

Czyli ogólnie mieszanka uboga/bogata czasem jest opcja na kompie sprawdzenia na którym cylindrze.

U Ciebie widzę rok 2002 wiec po obd się połączysz.

Przy ubogiej/bogatej błąd może się w VI genie pojawiać i znikać samoczynnie więc nie zawsze można go wychwycić choć dobry komp Ci pokaże "stare" błędy.

 

A co do parownika to po części to co chłopaki opisują ok, ale gdyby parownik miał problem to raczej z doświadczenia wiem że błąd wywalał często albo świecił się na stałe.

 

 

Edit:

A co do temperatur:

Im cieplej tym ciaśniej.

Więc jak najbardziej i wtryski mogą inaczej na zimnym inaczej na ciepłym pracować.

 

Choć jeśli chodzi o temperaturę silnika i LPG to biorąc tylko to pod uwagę od razu był celował w parownik. 

 

 

Oczywiście to są tylko moje przypuszczenia.


Użytkownik slawex9 edytował ten post 17:16, 11.04.2019

  • 0

#22 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 574 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:40, 11.04.2019

Tylko nie na 0,6

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#23 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2556 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:52, 11.04.2019

Tylko nie na 0,6

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka



Przesadzil kolega z tak mala przerwą:p
  • 0

#24 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 911 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:45, 14.04.2019

No właśnie 0,6. 

Nominalnie świece jak kupujesz do gazu np. Briski silvery mają taką szczelinę. 

Mam znajomego który prowadzi renomowany serwis LPG i zawsze klientom ustawia 0.6. Ja tak mam od kilku kat ustawione i we wszystkich autach i żadnego problemu z zapłonem nie miałem dotychczas. 


  • 0

#25 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2556 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:50, 14.04.2019

Ja mam wiecznie ustawiona fabryczna przerwe podana przez producenta w kilkunastu autach ktore regularnie serwisuje i tez zadnych problemow nie bylo. Nie ma co przesadzac naprawde z ta przerwa.

A co do Briskow... Moze one poprostu sa innaczej zbudowane ze tak przerwe tam zaleca producent.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq