Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Choinka z kierunkowskazów

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 19.03.2019

Panowie, taka sytuacja dzisiaj z rana...
Prawy kierunek działa normalnie, lewy jak widać na filmie. Rano tylko przy pierwszym mrugnieciu lewym dawało też prawy. Wieczorem już mruga ciągle.
Przełącznik przy dzwigni, przekaźnik, coś innego?
Miał ktoś podobnie lub wie gdzie leży przyczyna?

Dzięki i pozdrawiam


  • 0

#2 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 22:18, 19.03.2019

Podejrzewałbym przekaźnik (przerywacz) kierunkowskazów. Pożycz na chwilę od kogoś innego kto ma 7-mkę i będziesz miał pewność.

Jak coś ogarniasz praktycznie z elektroniki to weź swój przekaźnik, zdejmij obudowę (na zatrzaskach jest) i przelutuj punkty lutownicze na tej małej płytce drukowanej. To może być gdzieś zimny lut, w tych przekaźnikach to się zdarza.


  • 0

#3 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 19.03.2019

Możesz nakierować gdzie on siedzi?
  • 0

#4 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 07:13, 20.03.2019

Pod kierownicą po lewej stronie jest skrzynka z bezpiecznikami. Przekaźnik kierunków siedzi w niej po prawej stronie u góry, trzeba tam zanurkować  ;). Ta największa kostka. Nad żółtą wtyczką od poduszek. Ma zatrzaski z lewej i prawej strony.


  • 0

#5 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:08, 20.03.2019

Tam są dwa przekaźniki o kierunkowskazów L/P spróbuj zamienić miejscami, ogólnie to sygnał do tych przekaźników idzie od  MICU ( z manetki po CAN-ie do MICU  i z MICU po CAN-ie do przekaźników ) możliwe ze tu może byc szkopuł. Sprawdź jaki masz błędy.


  • 0

#6 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:10, 20.03.2019

Dzisiaj do nocy w pracy.. Jak tylko coś ogarnę to będę pisał o efektach :)
  • 0

#7 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 10:36, 20.03.2019

Chodzi o jeden element (nie dwa), który wygląda tak:

 

25-0380_primary.jpg

 

Potocznie się mówi że to "przerywacz" lub "przekaźnik" kierunkowskazów. W środku są dwa miniaturowe przekaźniki cewkowe na obwodzie drukowanym:

 

6HfCVSB.jpg


  • 0

#8 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:48, 20.03.2019

Dzięki za pomoc :)
Najlepsze jest, że dzisiaj rano wsiadłem do auta i wszystko działa jak należy.. Sprawdzę temat pod kątem wilgoci i jak wygląda w środku ta kostka.
  • 0

#9 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 27.03.2019

Pół godziny się z kumplem szarapliśmy i nie wyszedł ten przekaźnik.. dostęp jest żaden, podważałem z obu stron i nic. Nie da rady go ruszyć..

Użytkownik Gu-Ardian edytował ten post 09:49, 27.03.2019

  • 0

#10 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 10:09, 27.03.2019

Mówisz o wyciągnięciu przekaźnika ze skrzynki bezpieczników? Po lewej i prawej ma zatrzaski, takie "uszy". Trzeba zwolnić jeden, a potem drugi tak, by jednocześnie znowu ten pierwszy nie wskoczył ;) Potem wyciąganie ruchami "góra-dół".


  • 0

#11 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:15, 27.03.2019

Dokładnie. On w ogóle to siedzi dość luźno i się "buja". Ale odblokować ucho od przodu i dać radę go chwycić to już jest dramat... nawet jak kumpel wcisnął sprzęgło i dał trochę miejsca to nie dałem go wyjąć...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq