Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

regulator napiecia do 2.2 i-dtec

VIII regulator

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 silveruk

silveruk
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:47, 19.03.2019

witam zakladam nowy bo nie znalazlem takiego tematu .

poszukuje regulatora napiecia .. ladowanie w zakresie 11.9 -12.6  .szukalem po necie ale nie znalazlem 

moze ktos wie gdzie mozna popytac kupic  akumulator sie nie rozladowywuje ale slabo kreci jezdze tak rok. troche drzaniace w zimne dni jak sie powlacza  wiecej zeczy fotele grzanie itp brakuje pradu musze trzymac 2 tys obrotow. 

 

numery alternatora :

 

DELCO REMY DRA0822
DENSO 1042102660
DRI 2221521202
ELSTOCK 285959
EUROTEC 12060993
HONDA 31100RLOG61
HONDA CSG66
 

  • 0

#2 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:04, 19.03.2019

Moze miales luzne klemy ? I uszkodzily sie diody.
Czy czytales o ELD
ELD Honda
1.)Poziom ladowania niski
13,2 - 13,8v
2.)Poziom ladowania wysoki
13,,8 - 14,4v

1.)poziom ładowania niski przy:

1. Obciazenie instal. ele. ponizej 15A
2. Predkosc 10-45Mph lub bieg jałow
3. Obroty ponizej 3000rpm
4. Temp. plynu pow. 75 C
5. A/C wylaczona
6. Temp. pow. wlotowego pow. 20 C


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 silveruk

silveruk
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 20.03.2019

Czytalem o ELD z tym ze dzisiaj mam ladowanie 14.00v na obciazeniu 16.4v bez obciazenienia to troche za duzo na cieplyn czy zimnym wartosci take same.
 


  • 0

#4 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:17, 20.03.2019

16,4v to za duzo, max ~ 14,2v. Zmierz moze innym miernikiem.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 silveruk

silveruk
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 21.03.2019

Dzisiaj na zagrzanym bylo 14v bez obciazenia a obciazeniem 11.9v na sprawnym mierniku
Z Obciazeniem w sesie fotele, klima, swiatla drogowe, halogeny, grzanie szyb
  • 0

#6 silveruk

silveruk
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 25.03.2019

Bylem w also powiedzieli ze wszystko jest w normie
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, regulator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq