Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Popychacze hydrauliczne/Łańcuch

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:28, 31.03.2019

Zdejmujesz koło z prawej strony na obudowie rozrządu masz dekielek przez który możesz sprawdzić  ile napinacz jest wysunięty i na tej podstawie ocenić rozciągnięcie łańcucha . Z tym że niewiele przez to okienko widać i trudno coś zobaczyć. Drugi minus że tym sposobem sprawdzisz tylko jeden łańcuch i to akurat ten który rzadziej się rozciąga . Hałas jest większy przy kole pasowym czy u góry silnika ?  Przy  200tyś. może być rozciągnięty kwestia w jakich warunkach jeździł . Przede wszystkim stetoskop i zlokalizować miejsce hałasu być może to coś innego


  • 0

#17 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:50, 01.04.2019

Kolega ma 2009r.

Po roczniku obstawiam że jest to n22b czyli VIII gen.

Nie słyszałem żeby ktoś robił rozrząd w tym silniku, no chyba że olej zmieniał co 60 tyś albo wcale. 

 

Hałasować może wszystko... nawet pompa vacum , wtryskiwacze, koło dwumasowe,wtryski były  Chodź nie słyszę nic do czego można by się doczepić na tym filmiku z YT. Za kilka PLN co powtarzam każdemu można kupić stetoskop warsztatowy i wiele się wyjaśni.

Porównywałeś z innymi N22B? 

 

Warto też sprawdzić ten element nr 15 przy pompie wtryskowej, u mnie przy wymianie pompy okazało się że był spory luz, jako że dawca FRV jest, to poza pompą podmieniłem jeszcze ten kawałek żelastwa: DLA N22A1 VII GEN

 

http://japancars.ru/...&nplblk=E__3320

 

Po wymianie tego jak i całej pompy, a w listopadzie rozrządu silnik jak na diesla chodzi bardzo ładnie.

 

Rozrząd to raczej dźwięk chrobotania, takiego "szurania/rzężenia" łańcuchów. Szczególnie koło 2 tyś obrotów słyszalny.

 

Porównaj najpierw pracę z innym silnikiem, następnie zainteresuj się wtryskami. Podkładki pod wtryskami czy same wtryski były kiedyś wymieniane? 


Użytkownik ślepak edytował ten post 20:01, 01.04.2019

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#18 darex2707

darex2707
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:excecutive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 07.04.2019

Tak jest to n22b1, wlasnie nie mialem okazji porownac na zywo z innym takim samym, tyle co ja YT ... Olej u mnie zmieniany regularnie maks co 10k takze to naprwno nie bedzie przyczyna . Podkladki pod wtryskami sprawdzilem przez zalanie woda tej komory i wszystko ok pomimo ze nigdy nie bylo robione . Na pompe vacum nie wpadlem, ale fakt nastepny krok to stetoskop .
  • 0

#19 JakubKrupka

JakubKrupka
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Dębno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:48, 28.07.2019

Jak tam kolego, sprawa rozwiązana? Mam podobną usterkę, cykanie/świerszczenie podczas przyspieszania, dziwna praca silnika.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq