Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Popychacze hydrauliczne/Łańcuch

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 darex2707

darex2707
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:excecutive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 17.03.2019

Popychacze
Witam wszystkich, wymieniał ktoś popychacze hydrauliczne w 2.2 idtec n22b1? Na zimnym słychać jakby klepanie ale jestem pewien, na ciepłym zanika... auto ma przejechane 200 tyś. km w moich rękach od 100 tyś, olej zmieniany regularnie co 10k .
Dodaje filmiki z dźwiękiem.
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:34, 17.03.2019

1 - nie ma filmików

2 - jaki olej masz zalany?


  • 0

#3 darex2707

darex2707
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:excecutive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 18.03.2019

Nie mogę załadować filmiku niestety ale jak będę próbował, olej przez ostatnie 70k Millers 0w30 C3 a ostatnio zalany Ravenol 0w30 c3
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:13, 18.03.2019

Wrzuć na YouTube i wklej link po prostu

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 darex2707

darex2707
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:excecutive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 18.03.2019


Taki dźwięk po odpaleniu rano na zimnym, zastanawiam się czy to popychacze co podobno się bardzo żadko zdarza czy jednak łańcuch do wymiany
  • 0

#6 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:35, 18.03.2019

Sprawdzenie ciśnienia oleju nie zaszkodzi i wykluczy niskie ciśnienie.Zużyte popychacze klepią także na ciepłym.Sprawdziłbym łańcuch profilaktycznie.

Jak korekty wtryskiwaczy?

Od czegoś musisz zacząć.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:37, 18.03.2019

  • 0

#7 darex2707

darex2707
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:excecutive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 22.03.2019

Korekty wtryskiwaczy raczej wporzadku, nie robilem testu przelewowego ale na hds nie było większej różnicy niż 0.3 pomiędzy nimi . A gdyby było niskie ciśnienie oleju nie wyrzuci błędu?
  • 0

#8 pawel2212

pawel2212
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:PL/Northampton
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV Executive
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 22.03.2019

A DPF był usunięty? Pytam bo ja tak miałem podobnie po takim zabiegu
  • 0

#9 darex2707

darex2707
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:excecutive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 22.03.2019

Tak dpf egr wywalone, a jak doszedles że to akurat to ?
  • 0

#10 pawel2212

pawel2212
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:PL/Northampton
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV Executive
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 25.03.2019

Sorry że dopiero odpisuję, u mnie po wywaleniu DPF-u okazało się że majster spieprzył w sofcie i wtryski wydawały różne dziwne dźwięki od takiego klekotania po jakby świerszcza pod maską zamknął.
  • 0

#11 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 09:25, 26.03.2019

Sorry że dopiero odpisuję, u mnie po wywaleniu DPF-u okazało się że majster spieprzył w sofcie i wtryski wydawały różne dziwne dźwięki od takiego klekotania po jakby świerszcza pod maską zamknął.

Sprawdzał sumę kontrolną na koniec po wpisaniu poprawek do ECU?


  • 0

#12 pawel2212

pawel2212
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:PL/Northampton
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV Executive
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 26.03.2019

Już nie pamiętam bo to było 6 lat temu, ale pamiętam że poprawiał parę razy bo wtryski klekotały
  • 0

#13 darex2707

darex2707
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:excecutive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:37, 28.03.2019

2 tygodnie temu miałem robiona nową mape 2 raz i nic się nie zmieniło to raczej ten błąd u mnie odpada...
A łańcucha nie słychać tak samo na ciepłym?
  • 0

#14 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:54, 28.03.2019

To zależy w jakim stanie jest rozrząd . Jak któryś z elementów w kiepskiej kondycji to słychać i na ciepłym . Najprościej zdemontuj pasek osprzętu i wtedy posłuchaj jak chodzi . Trudno stwierdzić na podstawie nagrania czy coś hałasuje , nagranie tego samego silnika innym telefonem i będzie inny dzwięk


  • 0

#15 darex2707

darex2707
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:excecutive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 31.03.2019

Tak też zrobiłem, ściągnąłem pasek osprzętu I dalej to samo... chyba zaglądne na napinacz, podpowiecie jak sprawnie to zrobić na podjezdzie?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq