Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Stuki w zawieszeniu

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Golub-Dobrzyń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:02, 15.03.2019

Witam

 

Od pewnego czasu stuka mi coś w zawieszeniu. Słychać to gdy jadę po kostce, trylince, połatanej drodze itp. Stuka z przodu z lewej jak i z prawej strony.  https://www.youtube....h?v=Iwmz79VsLxc . Na filmiku w tle to słychać. Na przestrzeni 4-5 miesięcy miałem wymieniane górne wahacze i sworznie zwrotnicy. Właśnie poczytałem kilka tematów na temat dolnych sworzni. Szczerze nie wiem jakiej firmy były u mnie wsadzane. Pytanie czy to one mogą być słabej jakości i już nadają się do śmieci i tak stukają? 


Użytkownik Mich143 edytował ten post 23:05, 15.03.2019

  • 0

#2 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:14, 15.03.2019

Trudno powiedzieć kwestia ile jeździsz i po jakich drogach ale wszystko jest możliwe . Najlepiej sprawdzić nie ma gotowych rozwiązań , każdy powie co innego jak w reklamie jeden sworzeń drugi tuleja


  • 0

#3 Noe

Noe
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:39, 16.03.2019

Jeżeli sam nie kupiłeś części to mechanik raczej nie wstawił Ci sworzni 555, a to chyba jedyne właściwe. Ale sprawdź jeszcze łączniki i gumy stabilizatora.. To często tłucze nieprzyjemnie, a wymienić to pierdoła.

Wysłane z mojego BND-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Golub-Dobrzyń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:54, 16.03.2019

Też wyczytałem, że 555 są porządne, a reszta może sprawić bardzo nie miłą niespodziankę. Dla bezpieczeństwa i tak wymienię sworznie. Co do końcówek stabilizatora są jak dla mnie trochę nietypowe. Może jakaś podpowiedź jak go zdiagnozować? Auto w górę, zdjąć koło, podnieść wahacz i ruszać wyczuwając luz? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq