Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Grzejące się tarcze tył

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krzysiek19937

Krzysiek19937
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:25, 14.03.2019

Witam Accord VIII 2.4 TypeS
Problem polega standardowo na grzejących się tarczach początkowo wręcz dymiących. Została przeprowadzona diagnoza ręczny w porządku regeneracja zacisku zestaw naprawczy nowe tloczki wymiana płynu hamulcowego.
Problem nie ustąpił cały czas po jeździe „tarczobeben” jest gorący nie na tyle aby się dymiło aczkolwiek parzy w ręce auto na podnośnik trafiło lecz o dziwo koła kręcą się bez najmniejszego oporu wiec nie mam teraz pojęcia skąd się bierze ta temperatura ??
  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:37, 14.03.2019

Może zaciski trzeba rozebrać i wyczyścić?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1694 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 19:45, 14.03.2019

Dosc czesty problem w tych zaciskach. Nalezy wyjac tloczek wszystko dobrze przeczyscic i zlozyc na nowych smarach. Przy skladaniu jarzma zwroc uwage na sruby plywajace bo sa dwie inne, aby zlozyc je na swoje miejsce...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#4 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 886 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:49, 14.03.2019

Miałem podobnie. U mnie lewy zacisk nagrzewał tarcze. Po regeneracji zaciskow problem się skończył.
  • 0

#5 Krzysiek19937

Krzysiek19937
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 14.03.2019

Może zaciski trzeba rozebrać i wyczyścić?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka



Problem polega na tym ze to wszystko było zrobione od podstaw ściągnięte tarcze wszystko od ręcznego wyczyszczone ogarnięte zacisk również rozebrany wyczyszczony cały zestaw naprawczy nowy plus nowe tloczki i nadal się grzeje
  • 0

#6 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 14.03.2019

Kolego sprawdź czy masz dobrze złożone prowadnice tzn. A i B bo jak są zamienione to będzie grzać był o tym wątek nawet w ASO goście dawali ciała.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#7 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1694 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 20:05, 14.03.2019

Zdejmij kolo i na tarczy masz taka gumowa zaslepke. Przez otwor poluzuj szczeki hamulcowe, moze one sa za mocno rokrecone i sie grzeja.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#8 Krzysiek19937

Krzysiek19937
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 14.03.2019

Prowadniczki są prawidłowo czytałem już o tym. Tak jak pisałem ręczny jest wyregulowany prawidłowo koło w powietrzu nie ma żadnego oporu 😭
Dlatego tez z mechanikiem siedzę już drugi dzień i nie wiadomo czego się zaczepić
  • 0

#9 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 14.03.2019

Kolego a  sprawdź dokładną suwmiarka lub mikrometrem średnicę tłoczków oem i tych które zmieniłeś bo bywały wałki z wymiarami.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#10 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1694 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 20:17, 14.03.2019

O to rzeczywiscie zagwostka. Jesli tloczek ogarniety, jarzma tak samo, reczny wyregulowany to ostatnia rzecz jaka zostaje to odpowietrzenie ukladu. Obstawiam ze to tez jest ogarniete. Ciezko stwierdzic, ogolnie jak ogarnialem tylne zaciski w VIIIgen. to problem byl w zacinajacym sie tloczku.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#11 Krzysiek19937

Krzysiek19937
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 14.03.2019

No właśnie o tutaj nadal ten martwy punkt niby wszystko zrobione a jednak coś nie gra. Z tym tłoczkiem w sumie racja sprawdzę
Edit: mechanik mówi ze sprawdzał tłoczek wszystko wchodziło w „palcach”

Użytkownik Krzysiek19937 edytował ten post 20:41, 14.03.2019

  • 0

#12 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5718 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 53
Super

Napisano 21:31, 14.03.2019

Tam nie ma cudow.
Jak moze sie kolo krecic luz o na podnosniku, a podczas jazdy grzeje sie tarcza? Kupy to sie nie trzyma.
Napewno zestaw naprawczy kupiony dobry? Napewno dobrze zalozone ? Tloczek jestes w stanie wcisnac palcami . Po regeneracji tylne tloczki paluszkami sie wciska, jak maselko to pracuje.
Zacisk zdjac i pod kompresor sprawdzic czy tloczek lekko sie wysuwa i chowa.
Lekko spowodowac wysuniecie tloczka powietrzem z kompresora i szybko odpuscic powinien tloczek sam sie lekko cofnac

Niestety ale ja to wierze sobie i tylko sobie a co mechanik powiedzial to roznie bywa ,)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 Krzysiek19937

Krzysiek19937
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 14.03.2019

Cóż przy wolnym czasie i garażu muszę siąść i to od nowa rozebrać i po kolei sprawdzać 🙈
  • 0

#14 jarogame

jarogame
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:09, 18.03.2019

Najwazniejsze aby wyjac glowna uszczelke od tloczka, wyczyscic ja wewnatrz i na zewnatrz, rowek w ktorym siedzi. Tak samo ta gume co na zewnatrz idzie dokladnie wyczyscic i zalozyc odpowiednio. Jeszcze jak masz tloczek bez zadnych wcięc, a na klockach masz punkt metalowy to musisz go spilowac pilnikiem bo klocek krzywo bedzie lezal i moze sie nawet zblokowac i przestac sie ruszac w jazmie

Użytkownik jarogame edytował ten post 12:11, 18.03.2019

  • 0

#15 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:10, 24.03.2019

Może być korek w elastycznym przewodzie i płyn się nie cofa. No ale żeby w obydwu kołach na raz to wątpię.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq