XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana rozrzadu... ile??
#46
Napisano 06:37, 17.05.2018
#47
Napisano 11:11, 17.05.2018
od 300 do 600zł to są ceny za robotę. Więc cena ok.
W twoim przypadku jak masz swoje części cena ma drugorzędne znaczenie.
Ważne żeby mechanik wiedział jak się napina rozrząd w Hondzie bo jeśli robi tylko VAGi to będzie pasek piszczał bo napnie go za mocno.
O ewentualnych problemach jakby coś się stało już nie wspomnę bo macher powie że to wina części i nie on je kupował. On złożył dobrze a to jakaś część którą kupiłeś była wadliwa.
Oczywiście, że drugorzędne ( bo wiadomo, że stawia się na jakość usługi na pierwszym miejscu) ale jednak ma.
W tym konkretnym przypadku mam po prostu możliwość dostać za frajer 2 butelki Hondowskiego MTF-a... i jeśli Warsztat troszkę zejdzie na cenie rozrządu to ten brakujący kawałek i tak dam im zarobić w postaci ewentualnej wymiany oleju w skrzyni.
Patrząc na ostatnie doświadczenia znajomych, to wielu mechaników wykręca się w identyczny sposób próbując się wyłgać w przypadku odstawienia fuszerki - nawet jeśli to oni zamawiali części.
Generalnie, moim zdaniem postawienie sprawy przez mechanika w stylu " że jak Pan przywiezie części to nie udzielamy gwarancji na montaż" - jest jednocześnie trochę przyzwoleniem na spapranie tej roboty. Oczywiście jest to spore nadużycie słowne, bo równie dobrze można by powiedzieć że warsztat nie udzieli gwarancji jak się przywiezie OEM MTF-a zamiast proponowanego przez nich gluta przekładniowego... czy części OEM zamiast proponowanych przez nich zamienników.
Z drugiej strony strony oczywiście - zawsze znajdą się ludzie, którzy kupują najtańszy szmelc a potem oczekują cudów od mechaników i doskonale zdaje sobie z tego sprawę.
Ja uważam że nie powinno to kosztować więcej jak 350 zł. Ale zazwyczaj w warsztatach jest tak, że jak przywozi swoje graty to cena za robocizne rośnie (wiadomo dla czego). Nie raz tez z tego względu (swoje gratu) nie dają gwarancji
Moim zdaniem to jest zwyczajnie wygodne. Nawet jak się przydarzy "wypadek" przy pracy to i tak można zwalić winę na wadliwe części klienta. Mało tego - miałem do czynienia pośrednio z sytuacjami gdzie majster ( jak się okazało niesłusznie) zwalał winę na części mimo, że to on je zamawiał.
W naszym kraju powszechna i popularna jest praktyka dojenia klientów na częściach. I nie mówimy tu bynajmniej o 4 czy 5 zł powiedzmy, które stanowią różnicę pomiędzy ceną detaliczną a ceną+zniżką dla warsztatu a różnicy stanowiącej od 30 do 50% wartości części lub zestawu części.
Oczywiście wszystko pod płaszczykiem tego że warsztat udziela "gwarancji", która jak się potem okazuje ma wartość papieru toaletowego bo "fachowiec" w razie wtopy i tak upiera się, że to wina części.
Reasumując, chyba muszę poszukać jakiegoś warsztatu w Polecanych i "posiedzieć" przy tej wymianie.
Użytkownik Spięty edytował ten post 11:16, 17.05.2018
#48
Napisano 12:20, 17.05.2018
Użytkownik vova777 edytował ten post 12:22, 17.05.2018
#49
Napisano 12:30, 17.05.2018
Już Ci napisałem w innym temacie , ze osobiście polecam zakład w Chorzowie na Maronia , choć są tu i tacy , co ich nie polecają . Ja Mariusza "Serwisa" znam od 2012 r i zawsze mnie ratował przed kantami częstochowskich mechaników , moje Hondy robił bez zastrzeżeń i szło się dogadać. Nawet jeśli chciałem coś zrobić grubszego czy np konkretnie rozrząd w silniku , czy zawory i od razu wrócić , to byłem już o 6 rano aby auto stygło , żeby dało się zrobić . Szło się dogadać .
A co do cen robocizny ... Wiadomo każdy mechanik może mieć część zarobku wkalkulowane w części , ale dla mnie zaoszczędzić w takim przypadku jak Ty powiedzmy 50 zł i potem się szarpać , bo jakiś paprok to zrobił tak jak kolega wyżej napisał po " VAG-owskiemu" , to ja dziękuję ... Wyleczyłem się z "tanio będzie dobrze" ...
#50
Napisano 13:29, 17.05.2018
Już Ci napisałem w innym temacie , ze osobiście polecam zakład w Chorzowie na Maronia , choć są tu i tacy , co ich nie polecają . Ja Mariusza "Serwisa" znam od 2012 r i zawsze mnie ratował przed kantami częstochowskich mechaników , moje Hondy robił bez zastrzeżeń i szło się dogadać. Nawet jeśli chciałem coś zrobić grubszego czy np konkretnie rozrząd w silniku , czy zawory i od razu wrócić , to byłem już o 6 rano aby auto stygło , żeby dało się zrobić . Szło się dogadać .
A co do cen robocizny ... Wiadomo każdy mechanik może mieć część zarobku wkalkulowane w części , ale dla mnie zaoszczędzić w takim przypadku jak Ty powiedzmy 50 zł i potem się szarpać , bo jakiś paprok to zrobił tak jak kolega wyżej napisał po " VAG-owskiemu" , to ja dziękuję ... Wyleczyłem się z "tanio będzie dobrze" ...
Dziękuję.
Przeczytałem, dzwoniłem i już się orientowałem co do ceny i potencjalnych terminów.
PS. Z tymi 50 zł to bardziej taki humorystyczny akcent był. :
Ale już z kolei wkurza mnie jak mechanik z ceny paska, który kosztuje po zniżce 39-40 zł robi 60 na fakturze.
Sknerą nie jestem ale trzeba patrzeć na ręce co niektórym niestety.
Użytkownik Spięty edytował ten post 13:32, 17.05.2018
#51
Napisano 13:47, 17.05.2018
Jak sobie "wyrobisz staż" u jednego mechanika to będziesz miał "swoje" ceny i zniżki , a tak to musisz frycowe i vat zapłacić i masz te swoje 60 za wspomniany pasek
Roboty to oni mają pod dostatkiem i trzeba nawet i tydzień czasami czekać . A miałem dzisiaj do nich nawet zajechać na chwilę do Chorzowa , bo byłem z synem w Zabrzu , tylko przez tą pogodę to nawet mi się już nie chciało , a i przez Tarnowskie Góry wyszło że wracałem
Mi np. kiedyś zaoszczędzili problemów i wydatków , bo miałem wyciek oleju i wszyscy w Czewie obstawiali uszczelkę pod głowicą i chcieli silnik rozbierać , a tam mi od razu jak zobaczyli powiedzieli że to tylko uszczelniacz za aparatem zapłonowym za 50 zł ...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych