Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Traci moc na gorącym silniku LPG KME Diego G3

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#16 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:54, 01.04.2020

Ja gazuje te silniki na 115 i super śmigają, owszem możesz założyć 130 ale wtedy musisz dobrać średnicę dysz i też będzie ok. Moim zadaniem osobiście założył bym 115, ale jak Ty zdecydujesz Twoja sprawa / oba warianty będą ok.

 

Dzięki za info, to inaczej zapytam, mam teraz założone magic jet (wiem ze to ponoć dziadostwo, ale takie ktoś założył) ich wydajność to była chyba max 45KM/cylinder ? barracudy maja chyba 40KM/cylinder. Obecnie mam odczuwalny spadek mocy względem benzyny. Dodatkowo mam zrobiony reflash. Czy 115 wystarczą czy bezpieczniej dać 130. Z gazownikami jakimi sie kontaktowałem powiedzieli ze 130 i coś wspominali ze bez dysz.

 

 

Czy z praktyki mógłbyś powiedzieć jaki największy zbiornik wchodzi w miejsce koła zapasowego? 630 czy 650 wysokość 180 czy 200?

 

Które wtryskiwacze są lepsze barracudy czy yeti plus (lepsze nie wydajniejsze)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq