Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Traci moc na gorÄ…cym silniku LPG KME Diego G3

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • SkÄ…d:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:32, 11.03.2019

ZawitaÅ‚em do tego dziaÅ‚u bo mam problem z LPG Diego G3   :depresja:   silnik traci moc gdy zÅ‚apie temperaturÄ™ roboczÄ…. Na BP problemu nie ma. W caÅ‚ym zakresie temperatury...

Pierw jak by prychaÅ‚ (podobnie jak w drugiej generacji instalacji gazowej montowanej w dolot) ale wymieniÅ‚em filtry, węże które puszczaÅ‚y gaz od reduktora do listwy wtryskowej i prychanie ustaÅ‚o. Ale utrata mocy zostaÅ‚a    :bat:

 

Komp KME Diego G3

Reduktor SILVER do 200 kM (u mnie nie czytelne, nie ma naklejki)

Listwa wtryskowa MAGIC JET 4cylindry

 

Taki mam zestaw pod maskÄ… jak na Alledrogo

https://allegro.pl/o...0-km-5227145753

 

W tym roku butla idzie do wymiany, więc instalacja... Albo zestaw naprawczy, albo wymiana na inną.

 


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:40, 11.03.2019

A regulacje podczas jazdy robiłeś?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • SkÄ…d:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:50, 11.03.2019

Znaczy się?? Żadnymi śrubkami nie kręciłem od regulacji, jeżeli o tym mowa.


  • 0

#4 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • SkÄ…d:BBÅ‚ota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:56, 11.03.2019

Najlepiej jedz do gazownikow. Podlacza kopa serwisowego i obadaja.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • SkÄ…d:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:59, 11.03.2019

Na chwilę obecną Acco jest nie używane... Ogarniam kilka innych rzeczy pod maską i czekam na graty.


  • 0

#6 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • SkÄ…d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:22, 11.03.2019

Ja bym zregenerowal reduktor i zmienil wtryski na cos lepszego, np. barracudy.
  • 0

#7 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • SkÄ…d:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:27, 11.03.2019

Wymiana lub regeneracja reduktora bÄ™dzie po wymianie butli na nowÄ…, też w tedy bÄ™dzie zmiana wtrysków na Barracudy :j . WÅ‚aÅ›nie sporo z was na forum je poleca  ;-)


Użytkownik roolf edytował ten post 19:28, 11.03.2019

  • 0

#8 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • SkÄ…d:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:51, 11.03.2019

Wymiana lub regeneracja reduktora bÄ™dzie po wymianie butli na nowÄ…, też w tedy bÄ™dzie zmiana wtrysków na Barracudy :j . WÅ‚aÅ›nie sporo z was na forum je poleca  ;-)

 

Ile masz km zrobionych na tej instalacji?

Magic jet wywal bo to porażka...(chociaż u mnie wytrzymały 100tyś, więc już chyba ich czas był)

Mam tą samą instalację w VII, z reduktorem i resztą nie ma problemu, pół roku temu wymieniłem tylko magic jet na AC W03.


Użytkownik Przemo603 edytował ten post 20:53, 11.03.2019

  • 0

#9 roolf

roolf
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • SkÄ…d:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:28, 11.03.2019

10 lat ta instalacja Å›migaÅ‚a w Acco, czy coÅ› zmieniali w niej?? Nie wiem... A ile ogólnie km zrobiÅ‚a, to też nie wiem  :bojesie: może gdzieÅ› w papierach napisane.


  • 0

#10 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:52, 18.10.2019

Po czym można poznać ze wtryski są do wymiany ?


  • 0

#11 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • SkÄ…d:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:56, 18.10.2019

Po czym można poznać ze wtryski są do wymiany ?


U mnie była nierówna praca na wolnych obrotach i czasami szarpanie podczas przyspieszania.
  • 0

#12 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:22, 30.03.2020

Jakie wtryskiwacze będą lepsze barracudy 130 czy yeti plus?


  • 0

#13 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:56, 31.03.2020

Jakie wtryskiwacze będą lepsze barracudy 130 czy yeti plus?

do 155 km polecam Barracudy 115, oczywiście bez dysz


Użytkownik Adam Rogowski edytował ten post 12:57, 31.03.2020

  • 0

#14 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:16, 31.03.2020

Dwóch gazowników powiedziało ze 115 będą za słabe, dlatego zaproponowali 130 lub yeti plus


  • 0

#15 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:53, 01.04.2020

Dwóch gazowników powiedziało ze 115 będą za słabe, dlatego zaproponowali 130 lub yeti plus

Ja gazuje te silniki na 115 i super śmigają, owszem możesz założyć 130 ale wtedy musisz dobrać średnicę dysz i też będzie ok. Moim zadaniem osobiście założył bym 115, ale jak Ty zdecydujesz Twoja sprawa / oba warianty będą ok.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq