Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Próba przelewowa

VIII próba przelewowa test przelewowy wtryski common rail

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oggo

Oggo
  • Klubowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-GT
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 09.03.2019

Witam

Chciałbym samemu wykonać próbę przelewową, niby wszystko przygotowane itp, jednak nurtuje mnie kwestia przewodu powrotowego.

-Podczas tej próby przewód powrotu musi być zaślepiony? Jeśli tak jak to najlepiej zrobić? zaślepić plastikowe końcówki czy po prostu załamać przewód?

-Czy po próbie należy odpowietrzyć układ np. jak podczas wymiany filtra paliwa?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi

 


  • 0

#2 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:11, 09.03.2019

Ja nie zaslepialem.

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:20, 10.03.2019

Po próbie przelewowej nic nie odpowietrzasz ,składasz i ma palić od strzała . Sposób zaślepienia dowolny


  • 0

#4 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:18, 10.03.2019

Mi palił od strzała

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, próba przelewowa, test przelewowy, wtryski, common rail

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq