To opisz prosze rezultaty, ja tez zastanawiam sie nad tym ...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 18:13, 17.03.2019
#17
Napisano 18:03, 25.03.2019
Koledzy potrzebuję szybkiej porady. Otóż mój samochód stoi od dziś na warsztacie celem konserwacji podwozia. Zostało dziś wszystko zdemontowane, umyte i przygotowanie do piaskowania. Na nadkolu ( tam gdzie zawsze zbiera się piach ) wykryto delikatną oznakę rdzy która zostanie usunięta i odpowiednio zabezpieczona.
Urodził się jednak pomysł, aby konserwację w nadkolach pociągnąć nieco dalej ( około 0,5 cm ) poza rant.
Czy jest to dobra opcja ? Lakier mam szary metalik więc będzie trochę widać taki pasek na nadkolu. Robił tak ktoś ?
Chcę jak najlepiej zabezpieczyć auto, bo jest to rocznik 2013 a już trochę rdzy się pojawia. Mam zamiar autem jeździć z 5-7 lat.
#18
Napisano 20:21, 25.03.2019
Wszystko zależy od koloru konserwacji (dla wizualnego wyglądu) - samo jego zabezpieczenie to dobra decyzja z powodu licznych zgrzewów w tamtym miejscu.
Poza barankiem można tez użyć bezbarwny środek wypierający wilgoć, jednak wymagać on będzie regularnie ponownego nałożenia.
#19
Napisano 21:05, 25.03.2019
Kolor konserwacji niestety czarny pod tym będzie jakiś podkład reaktywny koloru szarego. Jak by tylko ten podkład zostawić ?
#20
Napisano 22:05, 25.03.2019
Mój kolor to raczej grafit (taki ciemny, nie pamiętam numeru) - zabezpieczę to na czarno.
W tamtym roku (po kupnie) wszystko na rantach było ok. więc nic nie robiłem.
Teraz zauważyłem zażółcone uszkodzenie po kamyku - w ciepłe dni zlikwiduję.
#21
Napisano 22:10, 25.03.2019
Sam podkład będzie mniej odporny na odpryski (+ nie każdy podkład nadaje się na warstwę ostateczną).
Prawdopodobnie najlepszą opcją byłoby położenie podkładu i na to jakiś drobny szary baranek. Wersja kombo to baranek z głową przypruszony lakierem w kolorze nadwozia.
#22
Napisano 22:27, 25.03.2019
#23
Napisano 23:14, 25.03.2019
Malowanie rantów na czarno mi się kojarzy z polonezem , fiatem itp ale nie ważne. O ile to jest baranek taki jak na progi to spokojnie możesz pomalować i będzie wyglądało w miarę ok. Ale "baranek" typu konserwacja na podwozie to nie za bardzo bo on długo schnie , łapie kurz
#24
Napisano 20:19, 26.03.2019
A jest dobra opcją położyć na ten podkład, lub końcowy czarny baranek lakier zaprawkowy w kolorze nadwozia ? Mam taki
Raczej nie będzie to ładnie wyglądać - zostanie efekt malowania pędzlem.
#25
Napisano 22:59, 26.03.2019
Kiedyś komuś coś tłumaczyłem z kolegów nie pamiętam komu.Jeśli blacha jest zdrowa po piaskowaniu to najpierw podkład epoxydowy,fafba też epoxy bo jest najlepsza[nie dopuszcza tlenu,wilgoci]a potem zabezpieczenie antykorozyjne żadne baranki bitgumy, chłoną wilgoć.Na koniec powinna być farba ale oszczędność zwycęża i tego nie robi nikt.Po zimie podnośnik i myjemy podwozie co roku,auto myjemy raz na miesiąc.Żadna myjnia automatyczna samochodowa jeśli jest możliwość bo błównym środkiem w myjni jest sól.Pracowałem w lotnictwie i tam nie było żadnej prowizorki Panowie.Chodzi oto żeby do metalu nie dostawała się wilgoć bo się utlenia.Jeśli jakiś blacharz robi to w ciągu 48h to ja mówię nie.
#26
Napisano 18:08, 27.03.2019
Temat odpuściłem. Mechanik który konserwuje mi podwozie, powiedział że tym najpierw musi się zająć lakiernik
Po odbiorze pochwalę się zdjęciami z roboty
#27
Napisano 21:39, 27.03.2019
Ja jeszcze w zeszłym roku wiedząc że acco na nadkolach gniją pomalowałem je permą film(fluid film) w kolorze czarnym o dokładnie ten cały rant nadkola kolorem czarnym, moje auto ma kolor ciemnego grafitu więc nic nie widać że coś tam pędzlem pociągnąłem aż do linii nadwozia, zanim jaka kolwiek rdza w nich się pojawiła. Perma film jest dostępna w kolorze srebrnym i bezbarwnym(przypomina kolorem mleczko do parkietu z PRL-u). Jak ktoś ma srebrny lub czarny kolor perma film będzie idealna.
Użytkownik gkill edytował ten post 21:40, 27.03.2019
#28
Napisano 21:15, 30.03.2019
jeśli to zdrowa czysta blacha to tak, jeśli blacha która miała korozje i wżery to to nic nie daje wg mnie a tylko szkodzi
no chyba ,że ktoś wypiaskuje te miejsca to inna sprawa
Hmmm... kupiłem sobie na tylny lewy błotnik tył APP r-stop i na to APP u200.
Teraz już nie wiem, czy oczyszczać do "gołego", czy tylko delikatnie oczyścić i odtłuścić i wtedy r stop a następnie u200.
Jakie jest twoje zdanie? ran jest delikatnie pofalowany na krawędzi i w jednym miejscu mam dziurkę wielkości 1 groszówki... Co radzisz dobry człowieku?:P
Żebym wiedział że poza hamulcami robisz też takie rzeczy to bym Ci znalazł więcej zajęcia :P
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#29
Napisano 21:18, 30.03.2019
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#30
Napisano 22:02, 30.03.2019
Dziura to za duże słowo, podobnie jak pofalowanie, pofalowanie to może 1/3 od końca krawędzi zagiętej do wnętrza.
Myślałem czy lepiej nie będzie tych paru mm wyciąć i nie zaklepać rantów, bo przy 19 potrafi mi przytrzeć.
Kurde zawsze w hondach brało mi prawy tył błotniki... w VII prawy jest idealny, fabryczny, a lewy bierze delikatnie, widać że musiało zostać uszkodzone od kamienia itp. rzeczy, przegapiłem to i teraz jest:P
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych