Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Szarpanie silnika F20Z1

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 trynidad

trynidad
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Piława Górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:19, 01.03.2019

Witam.Problem pojawia się kiedy zjeżdżając np. z góry odpuszczę pedał gazu,i tak jadę kilkanaście sekund na ok.3000 do 4000 obrotów,lub jadąc autostradą odpuszczam gaz by z niej zjechać i wytracam prędkość silnikiem.Następnie kiedy dodaję gazu zaczyna szarpać bez względu na to czy jadę na LPG czy benzynie.Trwa to do momentu zatrzymania auta,po restarcie silnika auto odżywa na nowo.Co może być przyczyną tego problemu? Pozdrawiam.


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:51, 01.03.2019

świece kiedy wymieniane?

Jakie założone?

Ile oleju łyka


  • 0

#3 trynidad

trynidad
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Piława Górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 01.03.2019

Świece NGK ZFR6F-11 4291 ,wymienione 20 tyś.km. temu. O ile dobrze pamiętam przed ich wymianą też miał ten problem.

Oleju nie bierze dużo,bańka 4L wystarcza na wymianę i dolewki co 10-12 tyś.

 Edyt...Dopowiem jeszcze że silnik ładnie równo pracuje,na biegu jałowym również wzorcowo.


Użytkownik trynidad edytował ten post 12:31, 01.03.2019

  • 0

#4 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:27, 01.03.2019

Ciężko coś stwierdzić. Cewka zapłonowa, czujnik położenia czy to wału czy wałka rozrządu, może i sonda lambda to być.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:50, 01.03.2019

Ale dzieje się to tylko w tym zakresie obrotów?
Jak puścisz na luzie  lub z mniejszymi obrotami to nie ma problemów?


  • 0

#6 trynidad

trynidad
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Piława Górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 01.03.2019

Zdecydowanie po jeździe na wysokich obrotach bez dodawania gazu.Nie dawno zjeżdżałem z góry ok.2km.długości drogi ,na trzecim biegu, 3,5 do 4 tys.obrotów, bez dotykania pedału gazu.Na dole ,kiedy depnąłem zaczął szarpać.Po prostu po długim hamowaniu silnikiem na wysokich obrotach tak mu się robi.

Na luzie może chodzić godzinami.


Użytkownik trynidad edytował ten post 17:11, 01.03.2019

  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:49, 01.03.2019

Ciekawy temat. A wskazówka temperatury nie leci w dół?

Bo mogło by to świadczyć o zalewaniu, lub sonda pada i wariuje. 


  • 0

#8 trynidad

trynidad
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Piława Górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 01.03.2019

Temperaturę pokazuje prawidłową. A czy EGR może dawać takie objawy?


  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:59, 02.03.2019

Temperaturę pokazuje prawidłową. A czy EGR może dawać takie objawy?

Możesz spróbować zaslepic i zobaczyć czy będzie różnica. Bo twój temat jest ciekawy i chyba nie było jeszcze takich problemów a przynajmniej ja nie pamiętam.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 02:59, 03.03.2019

To ze pokazuje temp dobrze nic nie znaczy. Masz 3 czujniki temp płynu. Jeden na zegary, drugi do kompa i trzeci termowlacznik wentylatorów. Więc może pokazywać dobrze a silnik może mieć *cenzura*owy odczyt.

Druga sprawa egr zacięty będzie powodował szarpanie, możesz zaslepic na próbę i zobaczyć co będzie. Choć dla mnie przyczyną leży gdzie indziej i jest w ktorymś czujniku czy to temp, czy położenia czy nawet sonda bo nie bez przyczyny problem znika dopiero po zgaszeniu

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq