Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

ręczny, luz lewarka (foto)

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ring

ring
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:D.G.
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:27, 26.02.2019

Witam,

po opuszczeniu lewarka jest luz, tzn nie opada do końca świeci i się kontrolka,  z kolei aby zaciągnąć muszę podciągać do końca by załapał. Ogólnie lewarek ma skoku chyba 18 zębów, nigdy tyle nie zaciągałem. Znalazłem na forum jak rozebrać tunel i widać że jest coś nie halo z tymi linkami, widać że lewa jest luźna a prawa nie. Co można z tego miejsca coś podregulować? Czy to raczej problem z zaciskiem i trzeba regulować w innym miejscu?

foto luźny i zaciągnięty. dzięki za pomoc.

Załączony plik  luzny - Copy.jpg   87,89 KB   9 Ilość pobrańZałączony plik  zacigniety - Copy.jpg   102,44 KB   8 Ilość pobrań


Użytkownik ring edytował ten post 13:30, 26.02.2019

  • 0

#2 Krzysiek15255

Krzysiek15255
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Krzyżówki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe CG4
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:31, 26.02.2019

Ściągnąć z tyłu linki z zacisku i sprawdzić czy luźno chodzą.
  • 0

#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:31, 26.02.2019

Lewy zacisk stoi ...przynajmniej mechanizm ręcznego .nieodbija
  • 0
                       

#4 ring

ring
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:D.G.
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 27.02.2019

Lewy zacisk stoi ...przynajmniej mechanizm ręcznego .nieodbija

tak, sprawdzałem. lewa strona ten element za który ciągnie linka nie odbija po zluzowaniu lewarka, zostaje, ale dziwne że nie blokuje koła.

Puknąłem lekko i wróciłem, podregulowałem trochę w tunelu i teraz jest tak, że łapie już po paru ząbkach ale tylko prawe, lewy nawet nie zaciska.

Za to po tej regulacji lewarek normalnie opada i gaśnie kontrolka. Rozumiem, że bez rozebrania zacisku nie obejdzie się ?

Napięcie linki gdzie się reguluje? W tunelu to chyba tylko skok ząbków tak?


  • 0

#5 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:53, 27.02.2019

Musisz powciskać hamulec nożny jak cofniesz dźwignie ręcznego .Tam jest "samoregulator" i wtedy dopiero zacznie ręczny zaciskać klocki w tym lewym kole.
Ps
Tak .jeśli chcesz to zrobić porządnie to trzeba rozebrać zacisk żeby wyczyścić ...

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:53, 27.02.2019

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq