Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

honda jazz automat

all_gen jazz automat

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:35, 25.02.2019

WIem, ze nie jest to miejsce do konca na to pytanie..ale nie wiem gdzie spytac..

Chodzi mi o honde jazz..chce kupic dla mojej kobietki w automacie. 2004-2006 rok mniej wiecej..pytanie czy cos bylo nie tak z tymi autami..silnikami? no i skrzynią automat..?czego sie przestrzegać>?


  • 0

#2 Pete

Pete
  • Forumowicz
  • 399 postów
  • Skąd:City 17
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:04, 25.02.2019

Żona powozi Jazzem '05, tyle że manualem.

"Czy było coś nie tak z tymi autami?"

Z silnikami nic, i-DSi jest bezproblemowy, no, czasem komuś jakaś cewka padnie, jakiś czujnik albo EGR. Ale to naprawdę sporadycznie.

Automat to CVT (w hamerykańskich Fit-ach były chyba klasyczne automaty) i nie jest oczywiście wieczny, coś tam czasami ludzie marudzili. Ciężko jednoznacznie określić czy to wady konstrukcji czy nieprawidłowa eksploatacja i serwis. Z kolei jednoznaczną wadą konstrukcyjną w skrzyniach manualnych są padające łożyska. Ale to jest do ogarnięcia.

Wspólną wadą II generacji jest słaba blacha, ruda wjeżdza dołem drzwi i klapą bagażnika oraz dołem, głównie tyłem. No i wisienka na torcie - łajba potrafi nabierać wody przez łączenia tylnych słupków z dachem. Ale to również ogarniają nawet ASO ;)

Jeśli już się zdecydujesz to najlepiej szukać poliftowej (2005 wzwyż), oczywście najlepiej 1.4 (1339ccm).


  • 0

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:51, 25.02.2019

nie kupuj z CVT - bo w jazzach nic się nie psuje i to przekleństwo tych samochodów

pewnie 90% jeżdzących nigdy nie wymieniło oleju w skrzyni, dopiero jak zaczyna szarpać to zaczynają wymieniać a to już jest za późno

ja słyszałem same negatywy o CVT w tych jazzach - własnie ze względu na brak jakiejkolwiek obsługi 

 

Poza tym to tam sie nic nie psuje, jak kolega wyżej napisał, cewka potrafi paść po tylu latach i tyle


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:59, 25.02.2019

Czyli automat zdecydowanie nie..?


  • 0

#5 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:03, 25.02.2019

Wg mnie kazdy automat jest dobry ale jak jest prawie nowy.
Kazda naprawa automatu to 3000 zł

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:06, 25.02.2019

Mieszkam w uk znalazlem kilka sztuk z przebiegiem 40tys mil wiexc akies 65tys km..a co z automatami w civicach 

Ep 1,2 ..jakie tam opinie?


  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:11, 26.02.2019

Cvt nie naprawisz za 3tys zl

W civach to byl zwykly automat- mozna brac
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:34, 27.02.2019

Cvt nie naprawisz za 3tys zl

W civach to byl zwykly automat- mozna brac

masz na mysli jazz z niskim przebiegiem czy civic


  • 0

#9 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:11, 27.02.2019

Bierz manuala. Mam 1.4 polifta i jest totalnie bezobsługowy. Oczywiscie zwroc uwage na rudą. Tylne ranty nadkoli i spody tylnich drzwi.


  • 0

#10 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:16, 28.02.2019

Tak jak koledzy radzą.Daruj sobie automat i szukaj z manualem


  • 0

#11 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:09, 01.03.2019

Musi byc automat..o.to chodzi..
Zreszta samam acco 2.4 w auto.
Poezja
  • 0

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:42, 01.03.2019

Cvt to nie jest to samo co automat w acco :)
Jeszcze byly jazzy z ishift - ale to wogole slabe, bo to manualna skrzynia z dolozonym automatycznym zmienianiem biegow i dziala to slabo
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:06, 04.03.2019

a co powiecie na ufo 1.4 w automacie? silnik skrzynia? to jest na pasku czy lancuszku?


  • 0

#14 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:23, 04.03.2019

Łańcuch
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#15 Pete

Pete
  • Forumowicz
  • 399 postów
  • Skąd:City 17
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 17:50, 04.03.2019

Tam jest i-SHIFT...
Silnik L13 = łańcuch.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, jazz automat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq