Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przygasa przy hamowaniu/wciskaniu sprzęgła

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • Skąd:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 18.02.2019

Panowie mam problem. Dzis zabrałem sie za czyszczenie przepustnicy która była cała zasyfiona. Wszystko gładko poszło i jadę sie przejechać podjeżdżamy do progu zwalniam wciskam sprzęgło i obroty spadają do 200? Co sie stało?
  • 0

#2 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:28, 18.02.2019

A nauczyłaś hanie wolnych obrotów.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:32, 18.02.2019

Była zasyfiona ale działało?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • Skąd:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 18.02.2019

A nauczyłaś hanie wolnych obrotów.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Co masz na myśli ?

Była zasyfiona ale działało?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Tak, miałem wolna chwile to postanowiłem ja wyczyścić tak po prostu
  • 0

#5 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:26, 18.02.2019

Odpalasz Hankę i czekasz aż się wentylatory włączą. Chyba jeszcze nawiew się włączało. Poszukaj na forum. Było.


  • 0

#6 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • Skąd:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 18.02.2019

Wydaje mi sie że wróciło wszystko do normy, dam jeszcze znac jak cos sie bedzie działo wielkie dzieki :)


  • 0

#7 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 18.02.2019

A wcześniej miałeś problemy z falowaniem obrotów? Krokowca sprawdzałeś?


  • 0

#8 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • Skąd:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 18.02.2019

A wcześniej miałeś problemy z falowaniem obrotów? Krokowca sprawdzałeś?

Nie, zawsze ladnie trzyma obroty


  • 0

#9 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:39, 18.02.2019

Jest coś takiego jak samochód musi nauczyć się wolnych obrotów. Łukasz wrocek już Ci napisał.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 21:04, 18.02.2019

przez jakiś czas po czyszczeniu zmywaczami mogą takie anomalie występować :D nie ma czym się przejmować, tylko dać Hance w palnik z rozsądkiem ;) chyba, że czyściłeś przepustnicę bez zdejmowania, to IACV może się buntować, że go przy kąpieli pominąłeś  :diabelsmiech: w przepustnicy jest kanał do krokowca i bez zdejmowania, ciężko go przeczyścić. samą przepustnicę czyści się w sytuacji, gdy talerzyk, klei się, lub obraca się z oporem  :diabelmruga: jak nie miałeś żadnego z tych objawów, to za wiele takie czyszczenie nie dało  :diabeljezyk: a obroty mogą przez jakiś czas opadać właśnie dlatego, że ten kanał nie został odpowiednio przeczyszczony i coś w nim się zebrało przy czyszczeniu ;) (po przepaleniu powinno się przedmuchać :D ).


  • 0

#11 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 18.02.2019

Jest coś takiego jak samochód musi nauczyć się wolnych obrotów. Łukasz wrocek już Ci napisał.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Ta autoadaptacja (czy kalibracja jak kto woli) to nic innego jak wprowadzenie przez ecu odpowiednich korekt do sterowania krokowcem. Jeśli auto normalnie jeździ i wkręca się w obroty i tylko na wolnych obrotach jest coś nie tak to tak jak pisał Gons pewnie kanalik i/lub krokowiec jest przytkany i trzeba przeczyścić całość. Przy okazji polecam przejrzeć wszystkie węże od podciśnień i odpowietrzenie pokrywy zaworów czy tam też nie "rzyga" olejem do dolotu.


  • 0

#12 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • Skąd:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:11, 20.02.2019

Ta autoadaptacja (czy kalibracja jak kto woli) to nic innego jak wprowadzenie przez ecu odpowiednich korekt do sterowania krokowcem. Jeśli auto normalnie jeździ i wkręca się w obroty i tylko na wolnych obrotach jest coś nie tak to tak jak pisał Gons pewnie kanalik i/lub krokowiec jest przytkany i trzeba przeczyścić całość. Przy okazji polecam przejrzeć wszystkie węże od podciśnień i odpowietrzenie pokrywy zaworów czy tam też nie "rzyga" olejem do dolotu.

Problem zażegnany wszystkie rady wykorzystywane. Apropo oleju w dolocie to jest tam taki nalot olejowy, obawiać się?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq