XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:49, 18.02.2019
#2
Napisano 17:28, 18.02.2019
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 17:32, 18.02.2019
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 18:20, 18.02.2019
Co masz na myśli ?A nauczyłaś hanie wolnych obrotów.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Tak, miałem wolna chwile to postanowiłem ja wyczyścić tak po prostuByła zasyfiona ale działało?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 18:26, 18.02.2019
Odpalasz Hankę i czekasz aż się wentylatory włączą. Chyba jeszcze nawiew się włączało. Poszukaj na forum. Było.
#6
Napisano 19:48, 18.02.2019
Wydaje mi sie że wróciło wszystko do normy, dam jeszcze znac jak cos sie bedzie działo wielkie dzieki
#7
Napisano 19:58, 18.02.2019
A wcześniej miałeś problemy z falowaniem obrotów? Krokowca sprawdzałeś?
#8
Napisano 20:25, 18.02.2019
A wcześniej miałeś problemy z falowaniem obrotów? Krokowca sprawdzałeś?
Nie, zawsze ladnie trzyma obroty
#9
Napisano 20:39, 18.02.2019
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 21:04, 18.02.2019
przez jakiś czas po czyszczeniu zmywaczami mogą takie anomalie występować nie ma czym się przejmować, tylko dać Hance w palnik z rozsądkiem chyba, że czyściłeś przepustnicę bez zdejmowania, to IACV może się buntować, że go przy kąpieli pominąłeś w przepustnicy jest kanał do krokowca i bez zdejmowania, ciężko go przeczyścić. samą przepustnicę czyści się w sytuacji, gdy talerzyk, klei się, lub obraca się z oporem jak nie miałeś żadnego z tych objawów, to za wiele takie czyszczenie nie dało a obroty mogą przez jakiś czas opadać właśnie dlatego, że ten kanał nie został odpowiednio przeczyszczony i coś w nim się zebrało przy czyszczeniu (po przepaleniu powinno się przedmuchać ).
#11
Napisano 21:35, 18.02.2019
Jest coś takiego jak samochód musi nauczyć się wolnych obrotów. Łukasz wrocek już Ci napisał.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ta autoadaptacja (czy kalibracja jak kto woli) to nic innego jak wprowadzenie przez ecu odpowiednich korekt do sterowania krokowcem. Jeśli auto normalnie jeździ i wkręca się w obroty i tylko na wolnych obrotach jest coś nie tak to tak jak pisał Gons pewnie kanalik i/lub krokowiec jest przytkany i trzeba przeczyścić całość. Przy okazji polecam przejrzeć wszystkie węże od podciśnień i odpowietrzenie pokrywy zaworów czy tam też nie "rzyga" olejem do dolotu.
#12
Napisano 01:11, 20.02.2019
Ta autoadaptacja (czy kalibracja jak kto woli) to nic innego jak wprowadzenie przez ecu odpowiednich korekt do sterowania krokowcem. Jeśli auto normalnie jeździ i wkręca się w obroty i tylko na wolnych obrotach jest coś nie tak to tak jak pisał Gons pewnie kanalik i/lub krokowiec jest przytkany i trzeba przeczyścić całość. Przy okazji polecam przejrzeć wszystkie węże od podciśnień i odpowietrzenie pokrywy zaworów czy tam też nie "rzyga" olejem do dolotu.
Problem zażegnany wszystkie rady wykorzystywane. Apropo oleju w dolocie to jest tam taki nalot olejowy, obawiać się?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych