Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Spadajace obroty na zimnym silniku

VIII obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:23, 26.02.2019

Nie ma czegoś takiego jak świece do gazu świece są dedykowane do silnika i nie ma znaczenia czym silnik jest zasilany a tak na marginesie to ja bym na twoim miejscu sprawdził jeszcze czujnik spalania stukowego.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#17 harvi96

harvi96
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:15, 01.03.2019

Udało się rozwiązać problem?
  • 0

#18 rekebukus

rekebukus
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:UK Luton
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:12, 02.03.2019

Udało się rozwiązać problem?

Dwóch mechaników zjadło zęby i dziś byłem u najlepszego fachowca jaki jest w okolicy.

Na początek wysłał mnie po świece do Dealera bo stwierdził  że od tego musi zacząć,. Moje świece  mają porcelanki brązowe i prawdopodobnie są przebicia.

Zakupiłem świece i okazało się że nadal jest to samo. Cewki sprawdzał jakimś urządzeniem i według niego nie są uszkodzone. Pootwierał wtryskiwacze za pomocą komputera w trybie testowym i auto nie chciało zapalić . Kazał mi zalać teraz jakiś preparat do czyszczenia wtryskiwaczy (taki do paliwa co się dolewa ) bo mogły się zasyfić. Teraz mam przegonić auto do poniedziałku. Powiedział też  że sonda lambda mogła się też przybrudzić lub zaczyna padać, bo na wykresie mu coś tam nie pasuje.. Może dawać złe odczyty do komputera który źle dawkuje paliwo. Zobaczymy w poniedziałek


Użytkownik rekebukus edytował ten post 05:15, 02.03.2019

  • 0

#19 harvi96

harvi96
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 02.03.2019

Przepalilem 2 buteleczki tego specyfiku i nie dało to nic
  • 0

#20 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:49, 03.03.2019

Otoczka brązowa na porcelance to nie uszkodzenie świecy.Co za problem wyjąć listwę z wtryskami i zobaczyć jak rozpylają.Inna możliwość oddać do mycia ultradźwiękami .Jeżeli jest ok na LPG a źle na Pb to osobiście bym odłączył gaz na jakiś czas .Następnie zrobił adaptację przepustnicy na Pb i pojeździł trochę tylko na benzynce i nie używał LPG.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:57, 03.03.2019

  • 0

#21 rekebukus

rekebukus
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:UK Luton
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:17, 12.03.2019

Otoczka brązowa na porcelance to nie uszkodzenie świecy.Co za problem wyjąć listwę z wtryskami i zobaczyć jak rozpylają.Inna możliwość oddać do mycia ultradźwiękami .Jeżeli jest ok na LPG a źle na Pb to osobiście bym odłączył gaz na jakiś czas .Następnie zrobił adaptację przepustnicy na Pb i pojeździł trochę tylko na benzynce i nie używał LPG.

I nie zmienia się nic..  Dokładnie tak  zrobiłem ! Jeżdzę tylko na benzynie i wlałem jeszcze jedną butelkę tego cuda. Zrobiłem już ze 350km. Wydaje mi się że to nic nie pomaga i jest nadal tak samo, ale tak mi zalecił ten meches.  Jak przejadę ponad 500km to dopiero mam  wrócić do niego na sprawdzenie.

Dziwna sprawa bo skoro na LPG jest wszystko jak należy i nie ma ani jednego wypadającego zapłonu( w porównaniu gdzie na benzynie po 2 minutach jest ich około 30 - 50 zależy od cylindra ) to myślę że to chyba jednak problem z zaworami będzie ,bo jak by to był czujnik jakiś, sonda,cewka ,lub lewe powietrze, to problem występował by także na gazie. A tu definitywnie jest tylko podczas pracy na paliwie. 

 

No dobra wreszcie jakaś konkretna decyzja ze strony mechesa. Wyciągnie i wyczyści  ultradźwiękowo wtryski.


Użytkownik rekebukus edytował ten post 12:49, 13.03.2019

  • 0

#22 Manieko2

Manieko2
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Bełchatów, Hamburg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Life Style
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:29, 19.03.2019

Witam

Mój Accord odkąd założyłem LPG (trochę była jazda i dopiero gość w Zgierzu go ustawił) też dziwnie odpala i na zimnym nierówno pracuje. Tzn po odpaleniu schodzi z obrotów, przy niższych temp potrafił zgasnąć, a jak już odpali to takie delikatne szarpnięcia są na biegu jałowym. Gdy ruszę to praktycznie nie ma czuć tego.

Jak ustawiał gaz podczas jazdy mówił że na paliwie mu się coś nie podoba i żebym świece wymienił, zawory ustawił i filtr paliwa wymienił, bo na gazie pracował super.

Kiedyś podpiąłem SDPROG przez OBD2 i w momencie tych szarpnięć kąt wyprzedzenia zapłonu się zmieniał. Sprawdziłem tylko ten parametr bo dopiero na urlopie będę miał więcej wolnego czasu.

Ja u siebie wymieniłem świece, bez rezultatu ale jeszcze zawory ustawię ale może pójdź tym śladem


  • 0

#23 rekebukus

rekebukus
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:UK Luton
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:44, 26.03.2019

Wtryski przeczyszczone, zawory wyregulowane, nadal to samo... masakra


  • 0

#24 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 08:23, 26.03.2019

Nagraj film jak samochód odpala na zimnym
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#25 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:53, 07.04.2019

No dobra a odczyty z czujników temperatur, MAP sensora w każdym zakresie temperatur są ok?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#26 rekebukus

rekebukus
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:UK Luton
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:16, 01.05.2019

No dobra a odczyty z czujników temperatur, MAP sensora w każdym zakresie temperatur są ok?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Tego nie wiem .. ale w końcu kolejny mechanik znalazł coś! Stwierdził że jedna ze nowych świec ma białą porcelankę a trzy inne kolor słomkowy. Mam zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzącym, węże twarde i według niego padła uszczelka pod głowicą, co potwierdzałoby ubywanie płynu gdyż dolewam go jakieś 200ml co 3/4 miesiące. Kupiłem też taki zestaw testowy do sprawdzania czy jest CO₂ w układzie chłodzenia na zasadzie płynu który zmienia kolor. I niestety po 10 min kolor z niebieskiego zrobił się żółtawy. Co potwierdza że układ jest nieszczelny


  • 0

#27 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:30, 02.05.2019

No to na bank upg
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#28 rekebukus

rekebukus
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:UK Luton
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:57, 02.05.2019

No cyrk! teraz inny specjalista twierdzi że sprawdzał mi ciśnienie i mam 1.5bara. Mówi  że to jest prawidłowe ciśnienie w hondzie 2.4.  A testerowi żebym nie ufał do końca, bo jest tak czuły że może reagować z powietrzem z pod silnika w którym są spaliny a chłodnica raz wypuszczała powietrze a raz zaciągała z zewnątrz kiedy załączały się wentylatory.

 

0f2c3fb17360.jpg

 

Wpadłem jeszcze na pomysł żeby zamienić teraz cewki miejscami. Cewkę z 3 włożyłem w 4 gniazdo tam gdzie jest najciemniejsza świeca. Polatam  kilka dni i zobaczę czy nie zamienią się kolorami. Wtedy wyszłoby że to wina cewki. Ale czy cewka może pracować dobrze na gazie a źle na paliwie?


Użytkownik rekebukus edytował ten post 10:36, 05.05.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq