XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:57, 15.02.2019
Jestem po wymiane zapieczonego przedniego lewego tłoczka zacisków, standardowo odpowietrzylem ukald (wystarczyło tylko od strony gdzie uklad byl otwierany).
W dniu po wymiane zrobiłem pare kilometrów wszystko bylo ok.
Kolejnego dnia podczas jazdy pojawił sie błąd VSA/ABS na desce rozdzielczej.
Próbowałem zdiagnozować i wykasowac blad tanim skanerem diagniostycznym, niestety nie znajduje błędów i nie kasuje ich.
Dzis bawilem sie w diagnostyke spinaczem, z tego co czytałem błędy VSA/ABS zostają w pamięci i trzeba je wykasowac.
Niestety jedyne kody które wyświetlily sie to stare błędy 23 (P0325 Ks Circuit Malfunction)
i 65 (65P0141 Secondary HO2S Heater Circuit Fault (Sensor 2))
Wiec przystąpiłem do kasowania błędów ABS zgodnie z zalaceniem postu wszystko idzie ok do ostaniego kroku kiedy po drugim pol sekudnowym naciśnięciu przycisku VSA po pojwawieniu sie lampki ABS oba wskazniki powinny zniknąć... Niestety oba nie znikaja, prubowlaem kilkanaście razy.
Blad na desce rozdzielczej albo jest od razu po odpaleniu zapłonu albo pojawia sie po chwili jazdy, czasami blad mimo ze jest juz obecny wyskakuje potwornie tak jak by znow sie pojawial na obwodzie
Dodam że poziom plunu hamulcowego jest ok uzupełnialem na bieżąco podczas odpowietrzania
Co mi mozecie doradzic czy ktos z was mial taki problem czy nie pozostaje mi nic innego jak podjechać na warsztat i podpiąć Honde do profesjonalnego komputera diagnostycznego. Dodam jescze ze dwa razy mialem podobny problem ale podczas diagnostyki spinaczem wyskakiwal mi blad czujnika ABS i po wymiane wszystko bylo ok nawet bez kasowania błędów Tylko tym razem blad nie wyskakuje i sie nie da skasować i ewidentnie jest coś na rzeczy bo wyskakuje ponownie podczas jazdy.
Dziękuję za odpowiedzi
#2
Napisano 20:38, 15.02.2019
#3
Napisano 11:37, 16.02.2019
Pawlik118 dziękuję za odpowiedźBłąd ABS kasuje się pedałem hamulca, błąd VSA kasuje się przyciskiem VSA. To dwa odrębne systemy, z tym że VSA wykorzystuje ABS.
Czy podczas zwarcia 4 i 9 pinu lampka ABS zapala się, gaśnie, zapala i nie miga?
Wrzuć filmik pokazujący licznik podczas diagnostyki.
Żaden profesjonalny komp nie jest potrzebny.
Wrzucam filmiki
Filmiki beda z YouTube (inaczej sie nie dało)
Pierwszy filmik widoczne bledy po urochomieniu zapłonu
https://youtu.be/PZGcn11u2Yo
Drugi filmik pokazuje bledy pojawiające sie podczas diagnostyki spinaczem.
https://youtu.be/5X84qXym5W4
Udało mi sie za twoją rado wykasowac błąd ABS zgodnie z linkiem ze stronki, a po tym rowniez kasowanie VSA tez zakonczylo sie pomyslnie
Błedy zniknęły ale niestety po minucie jazdy testowej znów wyskakuja te same lampki ABS+VSA
Jestem w kropce błędy ABS, VSA nie wyskakuja podczas diagnostyki spinaczem (a powinny bo błędy ABS VSA zostaja zapisane w pamięci komputera) sa obecne zaraz po uruchomieniu zapłonu, da sie je usunąć tylko chwilowo po procedurze błędów kasowania ABS i VSA ale po chwili jazdy znów sie pojawiają
Dziękuję za odpowiedź
#4
Napisano 12:45, 16.02.2019
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 12:45, 16.02.2019
#5
Napisano 13:11, 16.02.2019
Błąd ABS kasuje się pedałem hamulca, błąd VSA kasuje się przyciskiem VSA. To dwa odrębne systemy, z tym że VSA wykorzystuje ABS.Czy podczas zwarcia 4 i 9 pinu lampka ABS zapala się, gaśnie, zapala i nie miga?Wrzuć filmik pokazujący licznik podczas diagnostyki.Żaden profesjonalny komp nie jest potrzebny.
Pedał hamulca to kasuje cały układ ABS łącznie z VSA.
Przycisk VSA robi kalibracje neutralnego położenia VSA po skasowaniu ABS własnie, bo po resecie ABS/VSA to ustawienia giną, podobnie jak po podłączeniu innych niż HDS testerów diagnostycznych.
Było pisane już pisane wszystko kilkakrotnie. Najpierw reset błędów, potem kalibracja, następnie ponowny odczyt błędów po kilku kilometrach.
Znajdziesz wszystko na forum jak poprawnie dokonać resetu błędów oraz kalibracji.
DTC:23:
Usuwanie usterek wg DTC: 21, 22, 23, 24
DTC 21, 22, 23, 24: Impulsator magnetyczny
1. Za pomocą HDS skasować kody DTC.
2. Odłączyć HDS od 16-stykowego złącza DLC.
3. Przeprowadzić jazdę próbną z prędkością 30 km/h lub większą.
Czy zapala się kontrolka ABS i wskazywany jest kod DTC 21, 22, 23 i/lub 24?
TAK - Przejść do 4.
NIE - System obecnie jest sprawny.n
4. Sprawdzić odpowiedni czujnik koła (patrz tabela).
DTC
Odpowiedni czujnik koła
21 Prawy przedni
22 Lewy przedni
23 Prawy tylny
24 Lewy tylny
Czy czujnik i impulsator są sprawne?
TAK - Sprawdzić, czy są luźne styki w złączce 47-stykowej modułu sterującego VSA. W razie potrzeby wymienić modulator - moduł sterujący VSA na sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić.n
NIE - Wymienić impulsator magnetyczny.
DTC:65
Usuwanie usterek wg DTC: 65
DTC 65: Poziom płynu hamulcowego
1. Sprawdzić poziom płynu hamulcowego.
Czy poziom jest prawidłowy?
TAK - Przejść do 2.
NIE - Uzupełnić płyn hamulcowy i sprawdzić ponownie.n
2. Sprawdzić, czy nie ma zwarcia w przewodzie GRN/RED między modułem sterującym zestawem wskaźników a czujnikiem poziomu płynu hamulcowego. Jeśli jest dobry, sprawdzić czujnik poziomu płynu hamulcowego.
Czy czujnik jest sprawny?
TAK - Usunąć usterkę modułu sterującego zestawem wskaźników.n
NIE - Wymienić czujnik poziomu płynu hamulcowego
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#6
Napisano 13:37, 16.02.2019
#7
Napisano 23:30, 16.02.2019
#8
Napisano 00:12, 17.02.2019
Kiedy błąd się pojawi odczytaj za pomocą spinacza jaki to błąd.
Zapewne 65 się już nie pojawi, a zostanie błąd DTC:23
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#9
Napisano 16:30, 18.02.2019
Czy to jest ten nieszczęsny czujnik ABS?
Którego trzeba rozwiercac jeśli jest zapieczony?
https://allegro.pl/o...2003-7539056561
Dziękuję za odpowiedź panowie
#10
Napisano 22:02, 18.02.2019
Jakieś 10% szansy daje że wyjdzie bez rozwiercania
Polecam do tego zdjąć piastę żeby pierścienia nie uszkodzić... bo jak za daleko wjedzie wiertło to dalej będą błędy ABS tylko że inne Do tego całe "wióry" wlecą do środka... Idąc na skróty potem finalnie i tak będzie piasta ściągana...
Przy okazji polecam sprawdzić stan piasty, warto pomyśleć nad wymianą jak tego nie robiłeś, uprzedzające pytanie następne:
SNR/NTN R174.62
Link:
https://allegro.pl/o...l-cm-5023010901
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych