Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Co myslicie o tym zestawie LPG

VII Lpg 2.4

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 listekcr

listekcr
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:19, 14.02.2019

Witam. Autko juz jest na warsztacie

Acco 7 2.4. jednak prosilbym żebyście ocenili.

Gosc ma bardzo dobre opinie... Jednak zawsze zostaje to ziarnko niepewnosci.

Sterownik  Tech duo

Wtryski tech Yetti

Reduktor KME tur

Zawor gazu OMB

Zbiornik stako 600/225 48l

Obudowa stako

Czujnik Lpg tech

Przewody Faro

 

 


  • 0

#2 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:34, 15.02.2019

Duo pod OBD?
Jak dobrze wystroi i oczywiscie zamontuje to będzie się sprawować. Ostatnio Yeti poprawili, ale ja bym wolał dać baraki!
Oczywiście rozumiem że kolektor ściąga, oczyści i pokaze tego fot. Jeśli wtryski na pojedynczych to Ok!, na listwie kiszka!
Butla mogła by być trochę wiekasza... niech ci podegnie przynajmniej pływak!
Kup sobie BlueTech BT, apka na andro jest świetnie rozwinięta!
Pzd.
  • 0

#3 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:33, 15.02.2019

Witam. Autko juz jest na warsztacie

Acco 7 2.4. jednak prosilbym żebyście ocenili.

Gosc ma bardzo dobre opinie... Jednak zawsze zostaje to ziarnko niepewnosci.

Sterownik  Tech duo

Wtryski tech Yetti

Reduktor KME tur

Zawor gazu OMB

Zbiornik stako 600/225 48l

Obudowa stako

Czujnik Lpg tech

Przewody Faro

Butla wchodzi 630/225

Wtryskiwacze na adapterach typu T + zasilanie z obu stron

Reduktor tak na styk

Przewody FARO, ale jaka średnica? ???

 

Montaż powinien wyglądać podobnie jak w linku poniżej...

 

https://www.facebook...847056098666700


Użytkownik Adam Rogowski edytował ten post 11:36, 15.02.2019

  • 0

#4 listekcr

listekcr
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:38, 15.02.2019

Za jakas godzine bedziemy wiedzieli wszystko:) jade po odbiór:)
  • 0

#5 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:00, 16.02.2019

Wrzuć fotki z montażu...


  • 0

#6 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:01, 16.02.2019

Adam a powiedz po co w takim silniku zasilanie LPG z dwóch stron?
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#7 Domin3-D

Domin3-D
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:W-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:56, 16.02.2019

Ja tylko dodam że Yeti bym odrzucił. Wczoraj moje padły po 38 tyś i z tego co rozmawiałem z gaziarzem to już któryś z kolei taki przypadek w ostatnim czasie. Nie czekając na rozpatrzenie reklamacji od razu założyłem barracudy. W poprzednim aucie na barakach przelatałem 60+ tyś, auto sprzedałem, a nowy nabywca ( btw znajomy) nadal na nich śmiga i problemów zero. Oczywiście w obydwu przypadkach instalacja serwisowana regularnie.


  • 0

#8 Wąs

Wąs
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:14, 25.10.2022

Witam,

odgrzeję trochę kotleta i poproszę Was o opinie nt. n/w ofert montażu instalacji LPG. Wszystkie zakłady mają bardzo dobre opinie na Googlach. Na forum HAKP oczywiście najlepsze opinie ma Pan Adam, ale cena montażu i duża odległość od zakładu trochę mnie zniechęcają. Jednak mocno zastanawia mnie fakt, że zdecydowana większość zakładów przeznacza 2 dni na montaż, a u Pana Adama ta procedura trwa 3-4 dni...

 

1. Adam Rogowski STAG (DW809 56A, 21-002 Jastków)

- sterownik: STAG QBox+/ QNext

- reduktor i wtryskiwacze: STAG

- czas montażu: 3-4 dni

- czas oczekiwania na montaż: półtora miesiąca

- cena: 4800 zł

 

dodatkowe kwestie:

MINUSY

- konieczność dojechania pod Lublin (jestem z Legionowa pod Warszawą)

- jeśli ma zostać zachowana gwarancja STAG, to konieczność wykonania przeglądu w zakładzie montującym instalację po przejechaniu 1000 km

PLUSY

+ gwarancja ogólnopolska

 

2. Auto-Dakar (Mechaników 9, Warszawa)

- sterownik KME SkyMax

- reduktor KME Tur

- wtryskiwacze Barracuda

- czas montażu 2 dni

- czas oczekiwania na montaż: ok. 2 tygodnie

- cena 3800 zł

 

dodatkowe kwestie:

MINUSY

- gwarancja tylko w zakładzie montującym i konieczność wykonywania przeglądów tylko w tym zakładzie, jeśli gwarancja ma zostać zachowana.

PLUSY

+ bliskość miejsca wykonania montażu w stosunku do mojego miejsca zamieszkania.

 

3. KOTGAZ Sławomir Konrad Łaski (Górna 60, 95-050 Konstantynów Łódzki)

- sterownik: KME Sky Jet Eco

- reduktor: KME Silver S6

- wtryskiwacze: Barracuda

- czas montażu: 2 dni

- czas oczekiwania na montaż: ok. 2,5 miesiąca

- cena 3500 zł

 

dodatkowe kwestie:

MINUSY

- gwarancja tylko w zakładzie montującym i konieczność wykonywania przeglądów tylko w tym zakładzie, jeśli gwarancja ma zostać zachowana.

- duża odległość od zakładu.

- monter nie zdejmuje kolektora pod nawierty, ale zapewnia że przy wierceniu wszystkie wióry wychodzą na zewnątrz, a nawet jeśli coś wpadnie do silnika to się nic nie stanie, bo kolektor jest plastikowy i się one tam stopią... nie znam się na tym, więc nie oceniam.

- długi czas oczekiwania.

 

 

Proszę o Wasze opinie na temat w/w opcji. Lub ewentualnie jeśli ktoś byłby wstanie polecić inny zakład to również będę wdzięczny.


  • 0

#9 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:37, 25.10.2022

 zdecydowana większość zakładów przeznacza 2 dni na montaż, a u Pana Adama ta procedura trwa 3-4 dni...

Adam pewnie sam robi, w innym zakładzie mogą robić dwie osoby.

 

 


- monter nie zdejmuje kolektora pod nawierty, ale zapewnia że przy wierceniu wszystkie wióry wychodzą na zewnątrz, a nawet jeśli coś wpadnie do silnika to się nic nie stanie, bo kolektor jest plastikowy i się one tam stopią... nie znam się na tym, więc nie oceniam.

 

Czas to pieniądz, zdejmowanie kolektora to czas który trzeba poświecić. Mniej czasu będzie na kolejny montaż. Takie gadki żeby klienta pytanie zbyć i niech nie zawraca tyłka.

 

Ja polecam Michała z Suwałk

https://www.facebook.com/mzlotylpg

 

Fakt daleko, ale cena może być atrakcyjna względem Warszawy. Filterki możesz sam zmieniać, nie ma konieczności "obowiązkowych" przeglądów gwarancyjnych. Przyjedziesz, zjesz kartacza, zwiedzisz Suwalki Park Krajobrazowy.

 

Jeżeli chcesz koło Legionowa to Auto-Dakar albo Auto-Wojewnicy w Otwocku https://www.auto-wojownicy.pl


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#10 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:47, 25.10.2022

Może mało istotny argument, ale ja bym to rozpatrzył w następującej kwestii:
Zależy ile kilometrów robisz na gazie, jeśli bardzo dużo to montuj tę nawet za 4800, jeśli Ciebie stać i koszty nie grają żadnej roli.
Jednak, pozostałe alternatywy też uważam, że są godne rozważenia.
Wiem, że wszystko podrożało, od prądu, żywności aż po usługi ale według mnie, rozsądną ceną na obecne czasy jest przedział 3200-3800 złotych, 3.5 tys. jest jak najbardziej do zaakceptowania tym bardziej, że nie wiadomo, ile będzie kosztowało LPG po Nowym Roku względem benzyny, może to jest kwestia na wyrost i nic się w tej kwestii nie zmieni ale, jeśli okaże się, że gaz będzie kosztował około lub ponad 4 albo i więcej złotych względem benzyny za około, lub ponad 7 złotych, to według mnie kwestia zapłaty 4800 za instalację jest jednak wygórowana. Chyba że, wykręcisz do końca tego roku co najmniej 15 tysięcy, to przynajmniej wyjdziesz na zero.
A jakby Tobie udało się jeszcze za mniej niż 3.2 - 3.5 tys. gdzieś zamontować instalację przez dobrego fachowca, to już byłoby całkiem ok.

Co do kwestii zdejmowania kolektora, teoretycznie zgoda, lepiej jest go zdjąć do nawiertów ale, w praktyce wygląda to zupełnie inaczej (przynajmniej u mnie tak się stało w dwóch Accordach, że kolektory nie były zdjęte i wszystko jest ok), w moim przypadku bez ich zdejmowania nic się nie stało, nie odnotowałem ani spadku mocy, ani większego poboru oleju. Tak było i jest, jak przed założeniem instalacji, żadnych negatywnych konsekwencji co nie oznacza, że namawiam Ciebie do tego, żebyś tylko tym aspektem się kierował. Tu chodzi o rozsądną oraz realną kalkulację kosztów i kierowanie się zdrowym rozsądkiem.
Za kwotę około 5 tysięcy lub trochę ponad 5 tys. to na upartego chyba możnaby już zagazować któryś z silników z wtryskiem bezpośrednim więc, gazowanie za 4800 starego auta z wtryskiem pośrednim brzmi mimo wszystko tak jakoś trochę jak z pogranicza filmu fantasy.
Może mniej albo jednak w sumie bardzo ważne jest też tutaj to, w jakim stanie masz samochód, czy bez czy z korozją, czy długo zamierzasz nim jeździć itp. bo to w sumie też w ogólnym rozrachunku jakieś tam znaczenie ma, czy pakować w niego najwyższy koszt założenia instalacji LPG, czy też iść w tej kwestii po niższych- średnich kosztach, co nie oznacza złej jakości montażu.
W ogólnym rozrachunku ważny jest montaż na odpowiednich podzespołach i dobra wizualna jakość montażu plus oczywiście gwarancja.

A kwestia podjechania na serwis te kilkadziesiąt czy trochę ponad 100 kilometrów po 1000 km i co 10-15 tys kilometrów, no cóż, według mnie jest to raczej kwestia drugorzędna, można to zaakceptować tym bardziej, że po gwarancji możesz sobie robić gdzie chcesz to później, jeśli chodzi o serwis.

Ja bym poszedł więc w kwestię 3500-3800 złotych i maksymalnie żeby jechać na serwis gwarancyjny nie więcej jak do 150 kilometrów ale, wybór należy do Ciebie, zrobisz jak ci podpowie twój wewnętrzny głos rozsądku.

Ostatnia kwestia, ile jeździsz, jeśli nie za dużo, to ja bym poczekał mimo wszystko do początku lub do wiosny przyszłego roku, wtedy kwestia dostępności i cen LPG w Polsce będzie bardziej jasna, na razie jest to jedna wielka niewiadoma...
  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:34, 25.10.2022

Możesz popatrzeć na LPG forum odnośnie polecanych warsztatów w twojej okolicy.
  • 0

#12 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:45, 25.10.2022

Też wydaje mi się że prawie 5 tys za instalacje to już przeginka, wiadomo że Pan Rogowski to dobry fachowiec i ma sporo klientów więc cenę robi wysoką. Sam też chciałem u niego założyć w zeszłym roku ale zrezygnowalem.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#13 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:00, 26.10.2022

Bez przesady, moim zdaniem są w okolicy na pewno dobre zakłady montujące LPG. Jak nic nie znajdziesz to zapraszam do łódzkiego Drużbice Kolonia - Tomek. Ale dzwoń, przejrzyj forum lpg-forum i tam na pewno znajdziesz blisko siebie polecany zakład. Dodatkowo dołacz do grupy na facebooku lpg forum i tam zapytaj o fachowca w Twojej okolicy, który wyjmuje kolektor do wiercenia, stroi na drodze pod obciążeniami na korekty i dodatkowo zakłada polską instalację, a nie żadne włoskie G, z którym później dopiero będziesz miał problemy z serwisem. :) 
Jeśli będziesz miał pytania to pisz i przejrzyj mój temat auta, jak powinien wyglądać montaż instalacji gazowej. 


  • 0

#14 Wąs

Wąs
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 27.10.2022

 

Ja polecam Michała z Suwałk

https://www.facebook.com/mzlotylpg

 

Jeżeli chcesz koło Legionowa to Auto-Dakar albo Auto-Wojewnicy w Otwocku https://www.auto-wojownicy.pl

 

Do tego MZlotego muszę zadzwonić i dopytać się o szczegóły, ale z opinii w necie wydaje się, że gość jest solidny.

 

Co do okolić Legionowa to właśnie nad Auto-Dakar się zastanawiam.

 

Dzięki!


  • 0

#15 Wąs

Wąs
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:17, 27.10.2022

Ja bym poszedł więc w kwestię 3500-3800 złotych i maksymalnie żeby jechać na serwis gwarancyjny nie więcej jak do 150 kilometrów ale, wybór należy do Ciebie, zrobisz jak ci podpowie twój wewnętrzny głos rozsądku.

Ostatnia kwestia, ile jeździsz, jeśli nie za dużo, to ja bym poczekał mimo wszystko do początku lub do wiosny przyszłego roku, wtedy kwestia dostępności i cen LPG w Polsce będzie bardziej jasna, na razie jest to jedna wielka niewiadoma...

 

Heronim, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Ostatnio nie jeżdżę jakoś dużo, tym bardziej że mam 2 auta, ale trafił mi się dość ładny egzemplarz Acco, więc myślę że mogę nim parę lat pośmigać. Co do ceny gazu w przyszłym roku... no cóż, to trochę jak wróżenie z fusów, tak samo jak ceny benzyny i ON. 

Niemniej jednak chyba faktycznie poszukam czegoś w przedziale 3500-3800. 


Użytkownik Wąs edytował ten post 12:17, 27.10.2022

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Lpg 2.4

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq