Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F18B2 Brak mocy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 markiewicz_27

markiewicz_27
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:W-wa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:12, 13.02.2019

Witam.

Mam problem ze swoim autkiem. Jest to accord 2002r z motorem 1.8. Auto ma zainstalowaną instalacje KME. Ostatnio auto ledwo przyśpieszało do 140 km/h. Myślałem ze jest to spowodowane nieszczelnym tłumikiem drgań. Wczoraj po wymianie tłumika ledwo auto wyciąga 110 km/h zarówno na pb jak i na lpg.

 

W załączeniu screeny  błędów przed wymianą jak i po wymianie:

 

<a href=https://zapodaj.net/...-171042.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-171110.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-171116.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-182210.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-182232.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-182241.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-222249.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-150914.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-163450.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-163509.jpg</a>

 

<a href=https://zapodaj.net/...-163519.jpg</a>

 

Ostatnie 3 screeny są po wymianie. Z góry dziękuje za pomoc

 


  • 0

#2 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:01, 13.02.2019

Pierwszy :)
Odłącz instalację LPG.
Pakiet startowy czyli:
wymiana oleju
Wymiana świec
Wymiana fitru powietrza
Kontrola luzu zaworowego (regulacja)
Kontrola kopułki i palca rozdzielacza aparatu zapłonowego.
Oczywiście niepotrzebnie naprowadzasz nas na jakiś tłumik drgań. Zapewne chodzi o elastyczne łącze w układzie wydechowym.
Jak dla mnie, bez obrazy, wybacz ale masz nikłą ogólną wiedzę motoryzacyjną.
Zaoszczędzisz trochę kasy, jeżeli jednak oddasz auto do doświadczonego serwisanta Hondy.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 markiewicz_27

markiewicz_27
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:W-wa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 13.02.2019

Ogólnie ten twój pakiet startowy był robiony jakieś 6-7 tyś temu. Bo acco już jeźdze 2 lata i nie było z nim żadnych problemów do teraz. Potrafi zgasnąć po wkręceniu na obroty na jałowym, szarpie przy przyspieszaniu, czasami ciężko u zapalić trzeba wcisnąć gaz do podłogi wtedy odpali.


  • 0

#4 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:52, 14.02.2019

Katalizator masz?
Byc moze zapchany.
Ewentualnie moglo rozwinac zlacze ktore wyminiales i Ci zatkalo wydech
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 01:54, 14.02.2019

tak jak 93karol pisze ... katalizator do ogarnięcia. i najlepiej postaw auto do kogoś, kto ogarnia te auta, bo może sporo rzeczy masz do poprawy i zapewne zawory do ustawienia ;)


poza zaworami, to z podstawowych rzeczy, do sprawdzenia IACV, przepustnica, świece i sitko VTEC'a, no i akumulator przydało by się podładować ;) z tych zrzutów z telefonu nie za wiele można wywnioskować, poza tym, że przepustnica jest otwarta w 10% a obroty przy takim położeniu powinny być sporo wyższe niż na screenach (ale może to urządzenie OBD głupoty pokazuje :D ).


  • 1

#6 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 18.02.2019

Na "szybkiego" możesz rozpiąć wydech i zobaczyć czy auto się wkręca na obroty. Wtedy masz wiadome czy to zatkany układ wydechowy czy nie. No i oczywiście jak piszą poprzednicy - polecam kompleksowe sprawdzenie fury - oczywiście jak chcesz się cieszyć długą i bezproblemową jazdą.


  • 0

#7 markiewicz_27

markiewicz_27
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:W-wa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:27, 24.02.2019

Brakiem mocy silnika okazał się zatkany katalizator.


  • 0

#8 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 14:45, 24.02.2019

Brakiem mocy silnika okazał się zatkany katalizator.


Czyli trafilem ;)
nie ma sprawy.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq