Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Parametry pracy silnika, problemy z odpaleniem.

VII shrtft1 map sensor dolot

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kryccord

Kryccord
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:21, 11.02.2019

Witam, po podłączeniu pod komputer wartość "shrtft1" według kolegi gazownika jest zbyt duża co widać na zdjęciu, podobno powinna być niższa, lecz nie mogę się doszukać ile ma konkretnie wynosić. Podobno ma to związek z przepływem powietrza. Od jakoś kilku dni także mam problem z odpaleniem samochodu raz bardzo szybko szybciej niż zwykle samochód odpala po czym chwilowo ma bardzo niskie obroty i zaraz obroty się wyrównują. Albo druga styuacja bardzo bardzo długo kręci zanim odpali i też są bardzo niskie obroty po czym za chwilę się wyrównują. Spotkał ktoś się z tym? Jakieś sugeste? Podmieniać Map Sensor czy jakiś inny czujnik?

Załączone pliki


  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 412 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:47, 11.02.2019

Zawory do regulacji na dzień dobry
  • 0

#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 496 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:49, 11.02.2019

musiał byś wyciągnąć więcej danych na wykresy, bo mając tylko takie jedno zdjęcie, nie za wiele można wywnioskować ;) ale tak jak kolega gazownik mówi, to SFT na jałowym powinno latać w okolicach 0, a nie 19% (tyle, to może mieć podczas jazdy w określonych warunkach, ale nie na postoju :> ).


  • 0

#4 Kryccord

Kryccord
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:05, 11.02.2019

Okej, dzięki bardzo to zabieram się jak najszybciej do tego ;)

 

Co do luzów zaworowych, to mogło to się tak nagle z dnia na dzień zepsuć?


Użytkownik Kryccord edytował ten post 23:08, 11.02.2019

  • 0

#5 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4118 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 111
Super

Napisano 23:19, 11.02.2019

Masz lpg.. Obstawiam wydechowe dość mocno zacisnione..

Tak tak jeden z userow Ci radzi, ustaw zawory, później reset ECU /nauka wolnych obrotow/i zobacz na korekty..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#6 Kryccord

Kryccord
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:21, 12.02.2019

Jeszcze taka sprawa z tym odpalaniem, że jak kończę jazdę przełączę na benzynę jakiś odcinek zgasze silnik to przy następnym odpaleniu lepiej odpala.
  • 0

#7 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 412 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:05, 12.02.2019

Wtryski LPG mogą puszczać gaz. Zacznij od zaworów a potem wtryski LPG. Pojeździć dłużej na Pb tak żeby nie korzystać z LPG obserwuj czy będzie lepiej
  • 0

#8 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:11, 13.02.2019

Miałem podobnie, z czasem na zimnym przy dodawaniu gazu wypadaly losowo cylindry. Szukałem przyczyny wszędzie, a winne były właśnie lejace wtryski gazowe. W moim przypadku to były hany2000 zielone, niby z ta wada fabryczna
  • 0

#9 Kryccord

Kryccord
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 15.03.2019

Listwa wtryskowa wymieniona lał jeden z nich, teraz AC W03, zawory wyregulowane lata ;)


  • 0

#10 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 05:32, 16.03.2019

I to jest dobra wiadomość. Szerokości
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, shrtft1, map sensor, dolot

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq