Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Ciężko wchodzące biegi przy zapalonym silniku. Zgaszony jak w masło

V biegi sprzęgło

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 AeroJazz

AeroJazz
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:MrÄ…gowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:11, 04.02.2019

Czołem,

przy zapalonym silniku biegi wchodzÄ… jak czoÅ‚g. MuszÄ™ pchać na maksa drążek, żeby coÅ› wskoczyÅ‚o. Na zgaszonym bez użycia sprzÄ™gÅ‚a wszystko luz. SprzÄ™gÅ‚o bierze przy samym dole na bardzo krótkim odcinku. W okolicy linki w kabinie pojawiÅ‚ siÄ™ olej. Nic nie wyje, ale przy wciÅ›niÄ™ciu biegu sÅ‚ychać duży klekot. Czy to skoÅ„czyÅ‚o siÄ™ sprzÄ™gÅ‚o?? NadmieniÄ™, że dziÅ› trochÄ™ kopaÅ‚em sprzÄ™gÅ‚em, bo utknÄ…Å‚em w maÅ‚ej zaspie i chciaÅ‚em siÄ™ rozbujać. 

Przebieg 370 000

1995 Aerodeck 2.0 136KM z LPG drugiej generacji

 Dajcie jakiÅ› pomysÅ‚ i przyczynÄ™. DziÄ™ki! 


  • 0

#2 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • SkÄ…d:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:50, 05.02.2019

SprzÄ™gÅ‚o w Vgen jest hydrauliczne nie na linke, jeÅ›li pojawiÅ‚ siÄ™ olej to pompa sprzÄ™gÅ‚a do wymiany. Co do "klekotu" może Å‚ożysko oporowe. Tak czy inaczej skrzynia prawdopodobnie do zdjÄ™cia w celu sprawdzenia sprzÄ™gÅ‚a 


  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:10, 05.02.2019

dokładnie tak jak pisze Brytan91 pompa do wymiany na początek ale klekotanie to już pasuje skrzynie zrzucić.

Co do pompy to nie kupuj TRW bo u mnie pierwsza poległa po 2 latach i ok 40kkm a druga właśnie kończy żywot po pół roku i ok 10kkm


  • 0

#4 AeroJazz

AeroJazz
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:MrÄ…gowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:05, 06.02.2019

DziÄ™ki chÅ‚opaki, sprawdzÄ™ to na dniach i dam znać co dalej. A powiedzcie mi proszÄ™, czy to może być jednak "tylko" samo sprzÄ™gÅ‚o? 

I czy taka pompa do wymiany przejdzie? :

https://allegro.pl/o...deck-7438832755

 

Zapomniałem jeszcze dodać, że pedał sprzęgła prawie nie odskakuje do tyłu, a jak podnoszę go nogą, to idzie 20cm do góry na kompletnym luzie.


Użytkownik AeroJazz edytował ten post 12:09, 06.02.2019

  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:53, 06.02.2019

Pompa jak najbardziej przejdzie i jej wymiana to powiedzmy godzina w aero. Resistor box wylatuje i masz całkiem dużo miejsca.

Skoro pedał Ci nie odbija to masz w ogóle płyn w zbiorniczku?


  • 0

#6 AeroJazz

AeroJazz
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:MrÄ…gowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 10.03.2019

WymieniÅ‚em pompÄ™ sprzÄ™gÅ‚a oraz części wysprzÄ™glika i wszystko wróciÅ‚o do normy. ZapomniaÅ‚em dać znać. DziÄ™ki chÅ‚opaki za pomoc!!! 


  • 0

#7 Mayk71

Mayk71
  • Nowy
  • 1 postów
  • SkÄ…d:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Cl7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:JHMCL75204C2001Xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 01.04.2019

Witam forumowiczów. Mam podobny problem z moim acco 2003. Przy zgaszonym silniku biegi wchodzą płynnie natomiast po odpaleniu trzeba wysprzeglać kilkukrotnie i to czasem bez sukcesu. Pedał sprzęgła nie wpada i odbija normalnie podobnie jak pedał hamulca, płyn w zbiorniku pełny, żadnych widocznych wycieków. Dodam że ciężko wchodzą wszystkie biegi a wsteczny już przed tą usterką trzeba było wysprzęglac dwa razy. Sprzęgło chwyta mniej więcej w polowie przy wbijanych biegach nic nie zgrzyta. Wiem że może być to zapowietrzony układ, konczące sie sprzęgo albo problem z wysprzęglikiem lub zerwanie łapy mocującej. Co do zapowietrzonego układu to wydaje mi sie że problem pojawiłby się zaraz po wymianie klocków i tarcz z tyłu co robiłem jakieś dwa tygodnie temu a nie po przeje haniu 600 km. Ktoś ma jakiś pomysl od czego zacząc diagnostyke ??

Użytkownik Mayk71 edytował ten post 15:27, 01.04.2019

  • 0

#8 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:25, 01.04.2019

Obstawiam pęknięte mocowanie pedalu sprzęgła lub uszkodzenie pompy sprzęgła, ew zapowietrzony uklad
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:50, 01.04.2019

Od tego czy aby na pewno sprawdzasz płyn w dobrym zbiorniczku. A to dlatego że łączysz wymianę klocków ze sprzęgłem.


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, biegi, sprzęgło

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq