Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord VII nagle zgasł podczas jazdy

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 michallo

michallo
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9 (polift)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 17.02.2019

Ciężko się do tej pętli dostać?
Znalazłem https://www.hondata....cu_removal.html
  • 0

#17 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:41, 17.02.2019

Zacznij od testu błędów, pisałem Ci już wcześniej też o zielonym kluczyku od imo.

Z innym kluczykiem też nie odpala? 

Jak pamiętam błędy samego imo też można odczytać. Mruga ileś razy?? czy jak to wygląda?

 

Klimatyzacji przypadkiem nie czyściłeś przez środkowe kratki nawiewów?? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#18 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:49, 17.02.2019

Ja bym sprawdził wszystkie bezpieczniki w środku i pod maska łącznie z głównymi przykrecanymi na śrubki


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#19 michallo

michallo
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9 (polift)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:57, 18.02.2019

Sprawdzę bezpieczniki, kody i wrócę. Chociaż skłaniam się do stacyjki bo: jak ja jakoś nasisnalem kluczykiem to na chwilę pojawił się check i bateryjka i próba odpalenia powodowała szał przekaźników pod schowkiem.

Dodatkowo kiedyś po prostu ktoś próbował się do tego samochodu włamać i stacyjka była z 1.5 roku temu naprawiana.

Klimatyzację czyscili mi poprzez zdjęcie plastikowego trójkąta w środku auta, tego co ECU za nim jest i tam wcisneli płyn albo piankę przez rurkę.
  • 0

#20 Dylan

Dylan
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Alekandrów Kuj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 18.02.2019

podstawa to zdiagnozować auto testerem a nie szukać po omacku. daj komuś stów i postawi Ci diagnozę


  • 0

Elektronika samochodowa


#21 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 10:01, 18.02.2019

gdzie on stoi...

mogę pomóc


  • 0

#22 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:08, 18.02.2019

gdzie on stoi...

mogę pomóc

 

 

 I to jest dobra myśl :P Bo widzę że kolega ma problem z ogarnięciem tego.

Do tego od razu masz zapas gratów do BP jak ecu itd itd:)


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#23 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:15, 18.02.2019

będzie chciał pomogę. ale autor musi tego chcieć i zadzwonić do mnie pogadać co i jak

numer ma w podpisie


  • 0

#24 Nataliaata

Nataliaata
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Żary
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:14, 23.07.2019

Witam. Ja z pytaniem. Jestem nowa i za bardzo nie wiem, gdzie powinnam zapytać. Mam Hondę accord VII, 2.2 icdti, 2004r. Świecą mi się razem kontrolki trojkat, ABS i VSA. Wiem, że to problem z układem hamulcowym. Wczoraj szwagier pożyczył samochód i wyskoczyła również kontrolka silnika. Auto zgasło kilka razy, ale dało się później dalej jechać. Dodam, że zauważyłam, że było za mało płynu chłodniczego i musiałam dolać. Po dolaniu już nie spadał poziom ale kontrolka silnika nadal się pali. Do tego przy dodaniu gazu dosyć mocno dymi na czarno ale to było już wczesniej. Dziś mam zamiar podłączyć pod komputer, ale może ktoś miał identycznie i wie, co to może być. Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam jeśli jest to nieodpowiednie miejsce.
  • 0

#25 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:47, 23.07.2019

http://www.accordklu...e-4#entry972265

Tu jest wszystko.
Zaczynamy od diagnostyki, w przypadku abs/vsa gdy się nie ma się hds to spinaczem.

Zarówno błędy silnika jak i abs/ESP zostaną "wymrugane"
Wszystkie informacje są na forum, od podłączenia spinacza, po kody błędów, po kalibracje itd.
Pozdrawiam.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq