Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Accord VII nagle zgasł podczas jazdy

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 michallo

michallo
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9 (polift)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 03.02.2019

Witam,

 

Mój CL9 2.4 po ostatnim odpaleniu przejechał może z 500m, szarpnął i zgasł. Podejrzewam, że stało się coś z zapłonem albo pompą paliwa (chyba bardziej celuję w to skoro w VII już nie ma jednej cewki zapłonowej). Gdzie w VII polifcie jest przekaźnik pompy paliwa? Wydaje mi się, że słyszałem jakieś przerywanie przekaźnika albo czegoś od strony pasażera, ale tam gdzie mi accord umarł było głośno i mogłem źle usłyszeć. 

 

pozdrawiam,

Michał

 


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 00:26, 04.02.2019

Silnik kręci ,a nie zapala ?
Pompę słychać po przekręceniu na zapłon
  • 0
                       

#3 michallo

michallo
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9 (polift)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:36, 10.02.2019

Tak, silnik kręci ale nie zapala.

Pompy chyba nie słychać. Po przekręceniu kluczyka jakieś ciche stuknięcie słychać, ale to właśnie chyba nie pompę słychać. Błędy też się nie pojawiają. Gdzie jest w VII przekaźnik pompy? Mam niby wjazd do strefy z manualami ale wszystkie niestety są na windowsy a nie mam niczego z tym systemem :/


  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 350 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:56, 11.02.2019

Przekaznik pompy jest w skrzynce bezpiecznikow w środku na lewym slupku, tuż obok pedalu sprzęgła. Szukaj oznaczenia fuel pomp lub coś podobnego f/pomp
  • 0

#5 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1235 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 13:47, 11.02.2019

+ wcisnąć czujnik uderzeniowy nad pedałami
  • 0

#6 michallo

michallo
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9 (polift)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 14.02.2019

Dzięki za informację gdzie to jest. Nie spodziewałem się, że to nie jest w puszce bezpieczników, tylko trzeba jeszcze plastik zrywać. Ale koniec końców znalazłem małą niebieską kosteczkę.

 

Trochę się różni od przekaźników które widziałem do tej pory. Wydaje się nierozbieralna i całkowicie zalana silikonem czy klejem.

Kostka z zewnątrz nie wydaje się w żaden sposób nadpalona. Wiecie jak sprawdzić jego działanie? 

Rozkład pinów wygląda tak:

 

I  I

 _

 _

 

Czy czujnik uderzeniowy to coś w rodzaju dość wysokiej tuby na dole której wchodzi okablowanie a górna część ma jakby gumę z przyciskiem? Jak tak, to wcisnąłem, ale niestety nie pomogło.

 

 

Może prostrza sprawa. Gdzie jest bezpiecznik od tej pompy?


Użytkownik michallo edytował ten post 21:01, 14.02.2019

  • 0

#7 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 350 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:27, 14.02.2019

Zewrzyj dwa poziome na rysunku piny. Pompa powinna ruszyc
  • 0

#8 michallo

michallo
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9 (polift)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:29, 14.02.2019

Dzięki za instrukcje sprawdzenia. 

 

To już wiem, że to NIE jest przekaźnik pompy.

Po podłączeniu pod napięcie pstryka a po zwarciu poziomych pinów samochód nadal nie odpala. Jak odkopię miernik to jeszcze sprawdzę, czy do któregoś z tych poziomych pinów i pionowych dochodzi jakieś napięcie. 

 

Ciągle zastanawiam się, czy mi się wydawało, czy jednak nie, że coś w rodzaju niestykającego przekaźnika po awarii i przekręcaniu kluczyka słyszałem albo w tunelu środkowym albo w okolicach prawego dywanika (pasażera). Teraz już tego nie słychać. 


Użytkownik michallo edytował ten post 23:31, 14.02.2019

  • 0

#9 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 1777 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 80
Super

Napisano 14:49, 16.02.2019

Zacznij od podstaw, czyli czy paliwo dochodzi do silnika(czy pompa paliwa działa) oraz czy jest iskra na świecach.

Gdy masz iskrę i paliwo musi zapalić, no chyba że spaliło się ECU lub sa problemy z imo.

Zielony kluczyk normalnie się zapala i gaśnie? Próbowałeś może odpalić z drugiego kluczyka auto? 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#10 michallo

michallo
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9 (polift)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:32, 17.02.2019

Mam kolejne objawy. Przy zapłonie nie zaswieca się w ogóle lampka od akumulatora i check engine. Po którejś próbie przekrecania na zapłon usłyszałem jakby pstrykanie przekaźników lub coś w rodzaju spięcia. Słychać to w przekaźnikach znajdujących się za schowkiem od pasażera. Wtedy też na chwilę zapala się lampka od ładowania o check,tak jak powinno być przy zapłonie. Zastanawiam się czy to może być stacyjka lub właśnie jeden z tych przekaźników.
  • 0

#11 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 1777 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 80
Super

Napisano 18:05, 17.02.2019

A  jak zamkniesz drzwi z pilota i otworzysz, następnie włączysz zapłon to wtedy nie zapali się kontrolka akumulatora i check?

Check gaśnie po kilku sekundach, kontrola ładowania aku dopiero po odpaleniu łącznie z ciśnieniem oleju.

A sprawdziłeś to co napisałem w poście 9?? paliwo dochodzi do silnika? iskra jest? 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#12 michallo

michallo
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9 (polift)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:25, 17.02.2019

Paliwo nie dochodzi. Check i kontrolka akumulatora nie zapala się nawet na chwilę po włączeniu zaplonu. Do przekaźnika pompy nie dochodzi napięcie jak sprawdziłem miernikiem.

Użytkownik michallo edytował ten post 18:28, 17.02.2019

  • 0

#13 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 1777 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 80
Super

Napisano 18:30, 17.02.2019

http://www.accordklu...tyka-spinaczem/

 

Sprawdź czy są jakieś błędy.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#14 michallo

michallo
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9 (polift)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 17.02.2019

Zrobię test spinaczem jutro albo pojutrze ale widzę jeszcze ze nie przestaje mrugać zielona lampka z kluczykiem.
  • 0

#15 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:34, 17.02.2019

Zrobię test spinaczem jutro albo pojutrze ale widzę jeszcze ze nie przestaje mrugać zielona lampka z kluczykiem.

Czyli nie czyta immo i od tego  bym zaczął , może tylko pętla się rozłączyła lub nie styka


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq