Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zawieszenie akcesoryjne SHOWA do VII a felgi 18"

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#31 jafa

jafa
  • Klubowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Opole/Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:245KM / 284Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:15, 06.01.2021

Tein flex i będziesz zadowolony . Ja w końcu ustawiłem  z hard na "komfort " i  jest b. Dobrze . 


  • 0

#32 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:01, 06.01.2021

No masz wchodzę w temat a ten koleś jafa znowu mądrze pisze  -  w cenie do 3700 zł TEIN FLEX niszczy resztę konkurencji. To że gwint to nie ma znaczenia - ustawisz sobie raz i tyle - ale i sprężyna i amor wysokiej jakości. I najważniejsze przy obniżaniu nie ściskasz sprężyny więc amor działa w pełnym zakresie. Podobnie jest w zawieszeniu Showa tam też jest dopasowany amor do sprężyny ale nie masz możliwości obniżenia. A trzeba jasno powiedzieć że -20 mm to jest o -10 lub -15 mm za mało aby było idealnie. 

W mojej ocenie przód na -35 mm i tył na -30 mm jest optymalnie jak ktoś nie ma fazy na tarcie o krawężniki przy kole 18cali. 

Ot może taki post coś komuś podpowie. 

Poza tym T. FLEX jest chyba z tego co wiem z górnymi mocowaniami więc też już masz komplet nowych + regulacja twardości w dużym zakresie. Nie wiem czy jak by się chciało wydać z 6 000 zł to coś lepszego się kupi do VII od tego T.FLEX - chodzi mi o działanie nie o firmę rzecz jasna.


  • 0

#33 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1688 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 23:15, 06.01.2021

Co masz na myśli pisząc, że w showa też jest dopasowany amor do sprężyny?
  • 0

#34 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:20, 06.01.2021

Sorry błąd w treści - showa nie ma regulacji na wysokość - myślałem o czymś innym a napisałem o showa :) 


  • 0

#35 jafa

jafa
  • Klubowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Opole/Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:245KM / 284Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:23, 06.01.2021

właśnie 


  • 0

#36 Patryk13119

Patryk13119
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 07.01.2021

Z tego co doczytałem to flex różni się od advance tylko ustawieniem kantów a tak mam camber kit hardrace .
Muszę przemyśleć temat bo każdy poleca ten gwint do jazdy na codzień
  • 0

#37 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:23, 07.01.2021

Zerknij jeszcze raz bo różnica jest w budowie amora i nie ściskasz sprężyny, a to jest mega wartość dodatnia. 

Jak dasz sobie advanca to masz praktycznie to samo co sprężyna obniżająca + możliwość opuszczenia dajmy na to te -35 -45mm ale i tak ściskasz amorek. To samo masz na zwykłej sprężynie obniżające. 

Oczywiście na gwincie sobie ustawisz równo furę. Na samej sprężynie albo siądzie ładnie albo minimalnie będzie przód szedł do góry. U mnie w temacie masz -30 na sprężynie i siadło prawie dobrze trzeba się dobrze wpatrywać żeby widać było różnice.

Osobiście nie kupował bym nic innego niż T.FLEX i pewnie tak się również u mnie skończy kiedyś.

Jak robić to albo dobrze albo wcale w mojej opinii. 


Użytkownik PKO edytował ten post 21:24, 07.01.2021

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq